IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Trabant Turbo Quattro

Поляк постави в соц возилото мотор с 270 к.с.

Trabant Turbo Quattro

Най-чаровният социалистически автомобил - Trabant 601s, отдавна не се произвежда, но това не спира феновете на машината да я подобряват. Един такъв проект е превърнал бълващият газове и издаващ симпатично странни звуци Trabant в нещо наистина специално - спортна машина с 4х4 задвижване.
Trabant Turbo Quattro
Автор на проекта е поляк, който закупил колата преди повече от 14 години. Почти моментално й монтирал 1,1-литровия двигател от VW Polo, който се влагаше в последните модификации на мъника от ГДР. Малко след това собственикът на автомобила поставил по-мощен двигател с обем 1,3 литра, а след това заложил първо на 1,8-литров и по-късно на 2,0-литров агрегат.

Въпреки че колата се представяла повече от добре, полякът търсел начин да я направи дори по-специална. А след като катастрофирал с другата си кола - Audi TT, мъжът решил, че това е идеалната възможност.

Вместо да ремонтира спортното си Audi, полякът го използвал като донор за новия проект. Така 1,8-литровият двигател и задвижването Quattro от помляното TT били поставени на обичания Trabant.
Trabant Turbo Quattro
Задвижващата система генерира 270 к.с. и 369 Нм, позволявайки на мъника да развива 100 км/час за само 4,5 сек. Максималната скорост на доработения Trabant не е известна, но пък става ясно, че 200 км/час се постигат за точно 15,5 сек.

За да подсигури сигурно поведение на своя Trabant, собственикът поставя спортни окачване и спирачки, както и системи ABS и ESP.

Екстериорът и интериорът са също подобрени, но без да се губи оригиналното излъчване на Trabant.

Подобен Trabant показаха неотдавна и български майстори. Той използва мотор с мощност 220 к.с. и носи името Trabant RS. Също в България може да бъде видяна и 7-метровата лимузина Trabant.

Най-мащабната доработка на модела обаче е дело на американци. Да, няма грешка, базирана в Калифорния компания за лоурайд автомобили превърна социалистическата машина в пикап с хидравлично окачване и уникална система, която удължава междуосието.

Снимки: Artur Owsiany / Autoforum.cz

Тагове: trabant
0 от 500
  • #2
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Най вероятно е взел цялото шаси от Ауди заедно с двигателя, трансмисията и цялото окачване и отгоре е поставил само картоненото купе на Трабанта. Нормално е при толкова улекотено купе да постигне такова ускорение с 270к.с. Въпреки, че е огромен риск да си в картонено купе особенно ако се случи инцидент.
  • #1
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Аз пък не, мил ми е живота! кормилното управление и окачването...оригиналните ли са? Карал съм за малко недоразумението трабант преди години...опитах се да го счупя. А това тук, е *** история - това драгаджийка (само за направо) ли е, или може да му даваш газ и по завоите...еми много се съмнявам че става за нещо друго, освен за направо!