IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нахраниха Jeep в хип-хоп парче

Недоволният клиент призовава: "Не си купувайте Jeep" (Видео)

Нахраниха Jeep в хип-хоп парче

Вместо да троши демонстративно проблемата си нова кола, както правят редица недоволни клиенти в целия свят, австралиец сътвори хип-хоп парче, в което разказва за своите главоболия. Автомобилът е Jeep Grand Cherokee, а самото парче вече се превърна в хит.
Нахраниха Jeep в хип-хоп парче
Снимка: YouTube

32-годишният Тег Сети закупил своя Grand Cherokee през 2013 г. за 60 000 австралийски долара. Покупката му обаче се оказала голяма грешка, тъй като проблемите с колата започнали от още от първия ден.

Конкретна информация за възникналите проблеми с автомобила липсва, но от песента става ясно, че те са многобройни.

"Записах тези песен от безсилие", казва мъжът, чиято професия няма нищо общо с музиката. "Пуснах оплаквания до всички институции, но Fiat Chrysler Australia отказа да ми подмени колата или пък да ми върне парите, тъй като възникналите проблеми не били основен недостатък на автомобила", споделя Тег Сети пред местното издание The Advertiser.

"Това е истинска история за проблемите ми с мултинационална корпорация", така започва парчето на Тег Сети. И продължава: "Работя усилено за прехраната си, а те ми продават "лимон". Направих голяма грешка, купувайки Jeep. Не правете тази грешка!".

В песента Тег Сети споделя още, че няма доверие на тази кола и не иска да вози семейството си в нея. Става ясно още, че той съвсем не е единственият с този проблем в Австралия.

От Fiat Chrysler Australia излязоха с официално съобщение: "Ако клиент има проблем с колата си, трябва се свърже с нас, за да го обсъдим и решим. Ние ще изпълним задълженията си към клиентите, тяхната удовлетвореност е наш приоритет", сочи то.

Колкото до парчето на Тег Сети, то вече се превърна в хит. Само за седмица клипът генерира над 1,9 млн. гледания в YouTube. Новоизлюпеният рапър споделя, че направата на песента му е коствала около 8000 австралийски долара.

Тагове: Jeep Grand Cherokee
0 от 500
  • #14
    4 rate up comment 1 rate down comment
    jeep ( преди 10 години )
    Ще се намерят сума ти богати спосноси, конКУРенти на подобни анти Пи Ар кампании. Хората не са толкова ***, че да не го разбират това. Черокито на клипа е пазарен лидер по продажби. ЦитатJeep brand records best ever January 2015 sales; Jeep Cherokee sales up 44 percent
  • #13
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ХАхах да затова гранд черокито ги разбива от продажби всичките през последни години. Аз преди време карах стария модел - мнооого здрав автомобил е. Нито един проблем нямах с двигател и трансмисия за 4 години каране.Ако имам финансовата възможност ще си взема този SUV без да се замисля дори. По-добро на пазара за парите - няма.
  • #12
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Американските коли са точно това което искат клиентите. Хората си ги карат и ги боли фара. Явно са доволни от тях щом продължават да се развиват и купуват.
  • #11
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Triforce ( преди 10 години )
    Тука наистина всеки разбира или не разбира пише, но относно американските коли истината е една - ако не са някой Dodge Viper или някой Cadilac CTS, наистина американските коли са ПЪЛЕН ***!
  • #10
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "Още едно доказателство, че американските коли са ***." много разбирачи се навъдихте тука мани мани
  • #9
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "Nev, ти явно си Столичанин в повече, и за това бих те помолил най-учтиво, да си свалиш капаците !!!!!И Алкайда имат клипове......."Тоя па кво каза?
  • #8
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Nev ( преди 10 години )
    Клипът може да видите тук:https://***.youtube.com/watch?v=5YGc4zOqozo
  • #7
    14 rate up comment 5 rate down comment
    Nev ( преди 10 години )
    Тогава, човекът създава клип и го качва в Youtube. Клипът бива гледан за много кратко от милиони потребители, които подкрепят създателя му и това намира много широка подкрепа и глсност по много от медиите в Щатите. Последствията за авиокомпанията са огормни-загуби за милиони от бойкот на хората и отрицателната реклама, ако се не лъжа, човекът получава официални извинения от висшия ръководен състав, редица компенсации, а на превозвачът отнело доста време и средства да върнат загубеното доверие!
  • #6
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Nev ( преди 10 години )
    Личи си, че повечето от писалите по-долу са от провинцията, и без да искам да засегна или обидя някой, въобще не са наясно, как работят нещата в цивилизованите страни. Този клип, съвсем не е първия с подобна идея! Преди доста години, пасажер пъруващ с United Airlines става свидетел, как при товаренето на багажа му, поради небрежност чупят китарата му. Съответно, след като подава оплакване, среща отношение на безразличие и липса на съдействие от страна на представителите на авиокомпанията.
  • #5
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    до PG Ти съзнаваш ли какъв нон сенс е създаването на такъв клип, коства ти средства ,усилия и най-вече риск от последващо съдебно преследване за накърняване на имидж! Как си представяш средностатистически купувач на която и да е марка и модел да направи нещо подобно е така щото е някакъв филантроп без да има някакъв дивидент от цялата ситуация?! Вариантите са два или е платен от конкУренцията или е някаква странна иронична реклама!