IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Скандалът с VW - причинен от обещание

Инженерите на компанията не успели да изпълнят заповед на вече бившия директор

Скандалът с VW - причинен от обещание

Нови подробности около скандала с подправените резултати от вредните емисии, изхвърлени от автомобили на Volkswagen AG, бяха разкрити от германското издание Bild am Sonntag.
Скандалът с двигателите на VW причинен от обещание
Снимка: Ройтерс

Пред вестника инженери на германския производител са признали, че не са имали друга възможност освен да използват методи за измама. Причината е дадено още през 2012 г. обещание от вече бившия изпълнителен директор на концерна Мартин Винтеркорн. А именно, че до 2015 г. VAG ще намали нивата на вредни емисии (СО2) при своите модели с 30%.

Според изданието техническите специалисти не са успели да се справят с поставената им задача, но и не са посмели да докладват на ръководството за неуспеха си. По тази причина те са решили да използват всякакви методи за да може по време на тестовете резултатите да бъдат по-ниски.

Инженерите са подменяли гумите на автомобилите, които се тестват, а също така са използвали различно двигателно масло за да се постигнат по-ниски нива на СО2 и по-нисък разход на гориво. До момента над 30 от водещите специалисти, работили върху моторите на VAG през последните години, вече са уволнени заради избухналия скандал.
 

Тагове: Volkswagen Group
0 от 500
  • #16
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Няма да фалира просто ще я закрият.Мъка за селяните и чалгарите.
  • #15
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Те още през 2012 и преди това са послъгвали с емисиите и после Винкел като обещал още 30 проценто намаление - и е станало хептен неизпълнимо! Ей, тва швабите се оказаха големи мошеници!
  • #14
    18 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Аутомедия,хората ги боли сакса за тази гнусна измамна ***.Стига сте ни занимавали с тях.
  • #13
    22 rate up comment 8 rate down comment
    волво ( преди 10 години )
    Стига ни занимавате с тази фирма!Лагерни колички.Некадърни са били инженерите ,затова не са се справили !ФВ е като собствената съпруга-работа върши кеф не прави-само разходи.А по-новите модели и работа не вършат -само се трошат.Поне да бяха комфортни,а те друсащи ,тесни ,развалящи се.
  • #12
    23 rate up comment 3 rate down comment
    Веселяка ( преди 10 години )
    Ха-ха са па инженерите им виновни. *** партенката. Тия инженери ще да са били от неква диверсионна група на конглокенцията:)Явно дребните риби ше требе да операт пешкира, а баш виновниците ще успеят да се покрият, нищо ново под слънцето.
  • #11
    22 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "Патили са от джоба си на Бош да направи софтуера." - абсолютно!Айде това за гумите до някаква ктепен 2-3 процента да им свали разхода и емисиите, ама с тънкото двигателно масло баш на Ваг-енски двигатели, как не са гърмяли още на тестовете не е ясно, все пак, нелоши инжинери ще да са били, че поне това са спасили!
  • #10
    41 rate up comment 3 rate down comment
    FenIX ( преди 10 години )
    Да бе инженерите са се събрали и самоволно са го решили това. Патили са от джоба си на Бош да направи софтуера. После скришом от другите са го инсталирали в колите и .... един мармот загъва шоколад ;-D
  • #9
    18 rate up comment 6 rate down comment
    Xexe ( преди 10 години )
    Otkoga govorq che germantsite ne sa nikakvi injeneri a izmamnitsi!
  • #8
    25 rate up comment 4 rate down comment
    kalkam ( преди 10 години )
    Това обяснение е за детската градинка.
  • #7
    28 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    гнусна фирмичка бяха ваг-ените - добре че фалираха мизерниците!