IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето го Fiat 124 Spider

Снимки на кабриолета без камуфлаж

Ето го Fiat 124 Spider

Първи снимки на новия спортен кабриолет на Fiat, за който се очаква да приеме името 124 Spider, се появиха в интернет. Кадрите са заснети по време на официална фотосесия на модела в Калифорния, САЩ, като ги разпространи Automedia.com.
Ето го Fiat 124 Spider
От информацията става ясно, че това е предпроизводствена версия, която демонстрира официалния дизайн на кабриолета. Такива модификации често се използват за автосалони и дори за представяния с тест драйв.
Ето го Fiat 124 Spider
От снимките ясно се вижда близката връзка на Fiat 124 Spider с новата Mazda MX-5. Това е очаквано, тъй като двата автомобила използват аналогична архитектура. При италианската кола обаче е използван различен дизайн, който е повлиян до голяма степен от оригиналния 124 Spider, създаден през 60-те години на миналия век от Pininfarina.
Ето го Fiat 124 Spider
Наличен е и кадър на интериора, от който става ясно, че дизайнерите на Fiat не са проявили особена креативност при направата му. Салоните на 124 Spider и MX-5 изглеждат буквално еднакво, но пък този на японската кола вече получи признание за ергономичността и качеството на материалите.
Ето го Fiat 124 Spider
Официална информация за задвижващите агрегати към момента липсва. Заснетият автомобил има автоматична кутия, но Fiat ще предлага модела и с ръчна трансмисия с 6 степени. Очаква се 124 Spider да се оборудва с 1,4-литров бензинов двигател със 180 к.с., докато за версията на Abarth най-вероятно ще бъде избран 1,75-литровият мотор от Alfa Romeo 4C.

Премиерата на Fiat 124 Spider трябва да се състои преди края на тази година. Моделът на Abarth очакваме през първата половина на 2016 г.

Снимки: Automedia.com

Тагове: mazda mx-5 fiat 124 spider
0 от 500
  • #15
    7 rate up comment 1 rate down comment
    FastDriver ( преди 8 години )
    Не ми харесва комбинацията от късо междуосие и големи надвеси, особено отзад! Иначе, 1750ti, определено ще е чук, стига италианците да настроят окачването подходящо! Новата MX-5-ца, казват,че е по бърза от най-мощната версия на старата NC, но там пък цялата кола ми идва прекалени къса.
  • #14
    10 rate up comment 6 rate down comment
    KKK ( преди 8 години )
    Турбо бензинът е много хубаво нещо и се радвам, че набират популярност при по-евтините спортисти. Спомням си колко останах изумен като се возих на ремапнато Пунто ГТ 1.4. Кола за около 2000лева вървеше като луда :D
  • #13
    8 rate up comment 3 rate down comment
    v1per до zoom ( преди 8 години )
    Турбо двигателите днес, не са както тези от преди 10 години :)Иначе съм напълно съгласен, даже аз самият съм превърженик на атмосферките заради респонса, който имат. Изгледай клипове за Алфа 4С и виж дали някъде се споменава за ЛАГ :)
  • #12
    15 rate up comment 7 rate down comment
    zoom in ( преди 8 години )
    ФИАТ ще вкарат турбо двигателчета и много ясно, че техният вариант ще е по-мощен. Това обаче не означава, че техните коли ще са по добрите за каране - даже напротив. Цялата концепция на този роудстър и удоволствието от карането, което дава е изградено около един хубав бензинов атмосферен двигател с ръчна трансмисия. Всичко се случва плавно и хармонично - няма турбо лаг, няма турбо ритник...
  • #11
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Дошо ( преди 8 години )
    Аз съм 185см 95кг и съм я карал.Чувствах се съвсем нормално.
  • #10
    10 rate up comment 3 rate down comment
    v1per ( преди 8 години )
    Аз честно казано съм ЗА такива успешни платформи особено със задно да се оборудват от различни производители, за да има по-голям избор клиентът и разбира се на по-достъпна цена. Без колебание бих взел Фиат-а защото знаем потенциала на 1,4Турбо от Abarth i 1,75 се е доказал достатъчно в 159 на Алфа и не случайно държат все още такива цени в Европа моделите оборудвани с този двигател :)
  • #9
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Мазда са законодателите в този клас. Не случайно МХ5 е най-продавания роудстър. За Тойота все още не е сигурно. Имаше загатване за нещо подобно, но инфото беше по-скоро журналистическа заигравка. По-скоро съм склонен да повярвам, че ще ползват платформата на гт86,която също е много добра. Само не се знае, дали шасито ще могат да го подсилят така, че да стане и за роудстър. Предполагам няма да има проблем за това.
  • #8
    12 rate up comment 8 rate down comment
    до: v1per ( преди 8 години )
    Аз нямам съмнение кой ще е с по-добър агрегат. Мазда естествено. Тук опираме обаче до въпроса, кой, какво влага в понятието "добър агрегат". За мен това е агрегат с умерена мощност, разход на гориво, динамика и висока надеждност. За други може на първо място да са конските сили и въртящият момент. За мен обаче те не са водещи.
  • #7
    13 rate up comment 1 rate down comment
    :) ( преди 8 години )
    Фиат а също и Тойота ще използват платформата за свои компактни спортни модели. Какво по-голямо признание за Мазда.
  • #6
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не зная колегата отдолу как не е могъл да кара s2000 при условие, че съм с по-висок и тежък от него,а съм го правил. Не казвам, че е широко вътре, но за кола от този клас това е нормално. МХ5 обаче е една идея по-широка. По статията от снимките не става много ясна визията а по-скоро силуета на колата. Лично мен не ме впечатлява особено. Модела на Мазда повече ми допада, като силует.