IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Bentley Bentayga – най-после и официално

Първият кросовър на марката предлага разкош и впечатляваща мощност

Bentley Bentayga – най-после и официално

Най-после дългото чакане приключи и Bentley официално представи първия SUV в своята история. Той се казва Bentayga и съчетава най-доброто, което компанията е натрупала като опит през годините.
Bentley Bentayga – най-после и официално
На външен вид кросовърът прилича до известна степен на концептуалния EXP 9, който бе приет нееднозначно от публиката. Именно тези оценки станаха причина за отлагането на представянето на серийната версия на модела. В крайна сметка в дизайна на Bentayga ясно се виждат мотиви и от други модели на Bentley като Continental GT и Flying Spur.

Що се касае до двигателите, от британската компания предлагат най-доброто, с което разполагат. Под капака е поставен 6,0-литров W12, развиващ 608 к.с. Максималният въртящ момент при него е 900 Нм, а скоростната кутия, с която е съчетан – 8-степенен автомат.

От 0 до 100 км/ч Bentayga ускорява за 4 секунди, а максималната му скорост е 301 км/ч. Ако се вярва на официалните цифри, представени от производителя, кросовърът харчи 16,8 л/100 км в градски условия и 11,8 л/100 км извън града. Така смесеният разход е 14,7 л/100 км.

Освен скорост и мощ първият SUV на Bentley ще предложи на собствениците си и разкош от висока класа. Британците определят машината като „лайнер на колела”, като всичко в него е насочено към удобството на пътниците и водача.

Автомобилът е оборудван с панорамен покрив, а при топ-модификацията отзад ще има само две кресла, които предагат 18 възможности за регулиране. Седалките разполагат с масаж и вентилация, като са разделени от малка консола с подлакътници. На нея има USB-портове, както и специално чекмедже за съхранение на различни предмети.
Bentley Bentayga – най-после и официално
Кросовърът се предлага и с аудиосистема от премимум-клас, производство на компанията Naim. Нейната мощност е 1950 вата, като е свързана с 10,2-инчовия дисплей Android на информационно-развлекателната система. На свой ред тя може да се свързва с интернет чрез 4G, Bluetooth и Wi-Fi.

Продажбите на Bentley Bentayga ще стартират в началото на 2016 г., като цените ще станат известни по време на предстоящото изложение във Франкфурт.

Снимки: Bentley

Тагове: Bentley Bentayga
0 от 500
  • #34
    3 rate up comment 2 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 10 години )
    za boga, vurnete djantite na audi, po-dobre stoqt na s-ka...
  • #33
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Богаташите не са ли хора? Когато видим измама, като будни граждани, законът ни задължава да алармираме - ВНИМАНИЕ, продават Q7 като бентли!Да защитим богаташите!
  • #32
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Милионерите карат бентли и ролс-ройс.Милиардерите карат тойота приус.
  • #31
    17 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Оризите нямат толкова мозък да го осмислят това на снимките. Те са някакви недорасляци и реагират първично.
  • #30
    9 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Приуса от съседната статия изглежда 100 пъти по-добре. Тези немци не се научиха, че пенсионерите не могат да правят добър дизайн. Да си извикат хора да им го правят!
  • #29
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Bentley Babayaga
  • #28
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ако скъпите марки не желаят да правят машини за офроуд, то нека погледнем статистиката:Мерцедес - до 3 блокажа, демултипликатор, офроуд пакет, G-класа-разкачване стабилизатори.Порше - до 2 блокажа, демултипликатор.Рейндж-роувър - 2 блокажа, демултипликатор, офроуд пакет.Туарег - 2 блокажа, демултипликатор.Ленд крузър/големия/ - 2 блокажа, демултипликатор, разкачване стабилизатори.И т.н.
  • #27
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Друг често срещан довод е "не коментирай кола, която не си карал" - ако тръгнем да прилагаме този принцип, това означава да не коментираме 99% от колите, а под ТАЗИ статия не би трябвало да има нито един коментар - колко хора от тук коментиращите са карали джипката на бентли, която още не е излязла? :)
  • #26
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тея дето висят по форумите обикновено не могат да си го позволят, така че не се бой за тях и недей да се правип на оригинален. Джипа не е правен за офроуд...
  • #25
    6 rate up comment 2 rate down comment
    асд ( преди 10 години )
    Защо продължавате да си мислите, че скъпите марки заедно с мерцедес, бмв искат да направят джип да е добър за офроуд ? Те просто не искат. Целта им е да направят джип за пътя. Това че вие сте приели че трябва да е за офроуд не значи че е така. По-голям и по-сигурен, мощен, събира и хора и багаж и не прилича на миниван.А за скъпите като тоя отгоре на статията те са със същата цел каквато е колата,просто джип.