IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ето я новата Toyota Prius

Представиха стандартната хибридна версия на модела

Ето я новата Toyota Prius

Toyota вдигна покривалото от новото поколение на хибрида Prius, който ще представи официално след седмица във Франкфурт.

Външният вид на модела не е изненада, тъй като вече видяхме кадри от официалната му брошура. Дизайнът е футуристичен, но все пак еволюционен, като е заимстван до голяма степен от водородния модел Mirai.

От автомобила с горивна клетка е заета и платформата - Toyota New Global Architecture (TNGA), благодарение на която са внесени редица подобрения спрямо предходното поколение Prius.

Така например твърдостта на конструкцията е увеличена с цели 60%, а центърът на тежестта е подобрен, тъй като моторите и батериите са разположени по-ниско.

Новата генерация на хибрида демонстрира и различни габарити - дължината е увеличена с 60 мм, широчината е нараснала с 15 мм, а височината е редуцирана с 20 мм, като пространството в салона и багажното отделение е значително увеличено, сочи информацията от японската компания.

Говорейки за интериора, той разчита на изцяло нов дизайн, в който обаче се забелязват основните форми на предходния модел. Салонът е изработен луксозно, поясняват от Toyota, като демонстрира нова инфо-система, нов волан и нов скоростен лост, който наподобява джойстик.

Информацията за задвижващата система е ограничена. Съобщава се, че разходът на гориво е намален с 10%, а топлинната ефективност е увеличена с 40%. Нови са и батериите - никел-метал хидридни, които са по-компактни, но и по-ефективни.

По-рано се появи информация, че моделът ще предлага Plug-In версия, както и система за задвижване към четирите колела. Всички подробности за модела ще разберем в началото на следващата седмица във Франкфурт.

Снимки: Toyota

 

Тагове: Toyota Prius
0 от 500
  • #26
    14 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тъпия балкански затлачен мозък не може да възприеме модерен дизайн.Гънките му могат само да възприемат формата на немска табуретка от преди новата ера.
  • #25
    12 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Prius I покриваше стандартите на Евро 6 преди повече от 18 г. преди да въведат тази норма на изгорели газове. Смятайте другите колко са изостанали. А ВАГ-фена никога не изневерява на себе си и колкото да се мъчи да се прави на различни хора, всеки разбира, че е той по идиотските коментари, които бълва. Хем му е грозен, хем не спира да пише. ОК, разбрахме, че не ти харесва. И на нас не ни харесват грозните творения на ВАГ, но не киснем по цял ден под статиите им. Имам чувството, че не си в ред.
  • #24
    3 rate up comment 10 rate down comment
    вретимир ( преди 10 години )
    кола на ток бухахаха
  • #23
    14 rate up comment 11 rate down comment
    none ( преди 10 години )
    След като Тойота оглавиха класацията за зле изглеждащи автомобили с Мирай, ето че излиза и негов подвластник. Както беше написано вече по-долу, тук Тойота са надминали себе си. Не знам защо човек трябва да дава пари за този Примус, след като ако гони разход може да си купи малолитражен дизел със старт/стоп система на половин цена - 5л./100 в града или ако гони екология - Нисан Leaf.
  • #22
    6 rate up comment 12 rate down comment
    asasasa ( преди 10 години )
    Vsichki hora koito haresvat kolite na toyota, ne znaqt kakvo oznachava dumichkata DIZAYN i zatova ne trqbva da gi vzimame na seriozno.
  • #21
    17 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    МДААА ТОЙОТА СА СПАЗИЛИ ТРАДИЦИИТЕ И НОВИЯ ПРИУС Е ПО-ГРОЗЕН ОТ НАСТЯЩИЯ. ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ ИЗУМИХА СВЕТА, ХОРЕТА СЕ КЪЛНЯХА, ЧЕ НЯМА КАК ДА ИЗГЛЕЖДА ПО ЗЛЕ ОТ НАСТОЯЩИЯ, ЗАЩОТО ПО-ГРОЗНО НЕЩО НЯМА, АМА ИМА И НОВИЯ ПРИУС ГО ДОКАЗВА. ПРЕДПОЛГАГАМ ЧЕ И ПАК ЩЕ ХАРЧИ ПОВЕЧЕ ОТ ДИЗЕЛОВ АВТОМОБИЛ И АКО БЪРЗАШ ЩЕ ТРЯБВА ДА СЛИЗАШ И ДА ГО БУТАШ. НАДЯВАМ СЕ СЕГА КАТО ЗАПОЧНАТ ДА ДАВАТ РУШВЕТИ НА ОБЩИНИТЕ В САЩ ЗА ДА ИМ ИЗКУПУВАТ ПРИУСИТЕ ДА ГИ ПОМОЛЯТ ДА НЕ ГИ ЗАКОТВЯТ ПО ПАРКИНГИТЕ КАТО ДО СЕГА.
  • #20
    14 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ако Болт подобри времето си със 60/шестедесет/% процента,значи наистина е било лошо!Даже много лошо!Ако Болт преди и сега е първи, ти казваш че преди времето му е било много лошо?! Много лошо спрямо кое време? На опонентите, които са след него ли? Ти наистина си изключително тъпо парче.
  • #19
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Ммм ( преди 10 години )
    Само не мога да раЗбера как в тази статия отново намесихте "вагините"...после феновете на ваг били ***, ограничени и т.н. Е явно простотията не ходи само по вагфеновете...
  • #18
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Нещо инфото за разхода ми се струва странно. До сега казваха, че разхода ще бъде 2,5/100, а тук се говори за 10% по-нисък разход. Сегашния модел има разход 3,6/100. Като махнем 10% се получават 3,24/100, което ме съмнява много. При всички случай разхода ще е под 3/100. А и няма как да подобриш топлинната ефективност с 40%, а разхода да ти падне само с 10%. На мен колата ми харесва. Очаквам с нетърпение подробности и първите тестове. Много технологии са вкарали този път определено.
  • #17
    8 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ако дизайнера на Тойота е психопат се питам какъв ли е на ВАГ. Нещо много по-лошо, но май няма измислена дума за това. Да кажем психопат на Н-та степен.