IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият дизел на BMW ще има 395 к.с.

Моторът с обем 3,0 литра ще дебютира с модела 750d

Новият дизел на BMW ще има 395 к.с.

Нов мотор, който ще застане на върха в гамата от дизелови двигатели на BMW подготвя базираният в Мюнхен автомобилен производител. Агрегатът трябва да бъде анонсиран официално в идните месеци, твърди BMW Blog.
Новият дизел на BMW ще има 395 к.с.
Настоящият най-мощен дизел на компанията. Снимка: BMW

Според информацията новият агрегат ще получи индекс B57 TOP или B57S, като ще има работен обем от 3,0 литра и шест цилиндъра. Възможно е моторът да представлява нова версия на агрегата с три турбини, която да получи допълнителна електрическа турбина. Има и вероятност новият двигател на BMW да разполага с четири класически турбокомпресора.

Ком момента това са само предположения, но според BMW Blog мощността на новия дизелов агрегат ще бъде 395 к.с. Настоящият дизел с три турбини развива 381 к.с.

Посочва се също така, че въпросният двигател с 395 к.с. ще дебютира на борда на новото поколение 7-series. Тази модификация на флагмана ще получи индекс 750d и ще бъде налична на пазара през 2016 г.

Агрегатът ще се оборудва стандартно със система xDrive, като ще се предлага и за останалите "50d модели" на BMW.


0 от 500
  • #20
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Дошо до Кондьошу ( преди 10 години )
    Бела Жига, това сега си тииМоже ди 4.2 ТДИиии?
  • #19
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Koтоошу ( преди 10 години )
    И пак са допотопно назад от най-добрия дизелов мотор 4.2 ТДИ.
  • #18
    6 rate up comment 4 rate down comment
    ммм ( преди 10 години )
    Турбините спокоино си издържат и над 400,500к км..при правилна експлоатация както спомена колега по доло.Важно е да се кара с хубаво гориво и правилното масло,а също и предимно градското каране и съкращава живота съществено...
  • #17
    4 rate up comment 2 rate down comment
    ммм ( преди 10 години )
    Да от АутоБилд са идоти! Не помните ли как ги изобличиха в иЗмама относно лансирането на голф като най-добър автомобил "според читателите"
  • #16
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    В прочутата статия "вечния пациент" турбина сменена няма, не знам какво си чел или само цитираш тъпни. В крайна сметка се оказа че проблема е един скапан температурен датчик за 10Е, останалото е кофти диагностика, заради което бяха сменени доста неща за много пари. Статията остава за такива като теб...При правилна експлоатация и поддръжка турбините живеят достатъчно. Две, три, четири все тая. При *** и 50к няма да направят...
  • #15
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    значи от АБ са *** тези които правят продължителния тест. я виж на колко немски брички им сменят турбото по време на теста. а нещо за вечния пациент и моят дом бе сервиза да кажеш. то там май турбините бяха най малкия проблем
  • #14
    11 rate up comment 6 rate down comment
    bmw e60 ( преди 10 години )
    Какво се оплаквате от 4те турбини все едно БМВ ще дойде да ви монтира насила тези турбини на *** пред блока. БМВ правят модел, който ще се купува пожелание, а не задължително.
  • #13
    12 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 10 години )
    Турбините са консуматив при ***! То и доста още са... Иначе при правилна експлоатация надали ще се наложи смяна
  • #12
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    трябвало е сигурно да се означи 730d3turboУреяИнжекцион ?! за да му е правдоподобно на измисления български фен
  • #11
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    БМВ имат сигурно към 5 версии на тоя 3 литров мотор. айде умника по-долу да взема да измисли как точно да ги означат ?! или зпециално за него да му сложат един 5 литров допотопен дизел без турбини и с 170кс за да е доволен.