IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Opel Astra ще предлага впечатляваща аеродинамика

Въздушното съпротивление при хечбека ще бъде 0,285

Opel Astra ще предлага впечатляваща аеродинамика

Коефициентът на аеродинамично съпротивление при новото поколение на Astra е едно от най-добрите при модели от тази клас, похвалиха се от германската компания. То е постигнато благодарение на нов подход към конструкцията и дизайна на каросерията.
Opel Astra ще предлага впечатляваща аеродинамика
При новата Astra коефициентът на въздушно съпротивление е 0,285, докато при предишната генерация то е 0,325. Впечатляващият резултат е постигнат с насочване на наклона на покрива към задната част, както и с поставянето на малък спойлер на багажника. Освен това задните стойки на хечбека са получили оригинална форма и специални аеродинамични елементи.

При смяната на поколенията Opel Astra е станал по-компактен – с 50 мм по-къс и с 26 мм по-нисък, което също оказва влияние върху аеродинамиката на каросерията. Използвани са и по-тесни колела за модела, а освен това всеки елемент от долната част на автомобила е максимално оптимизиран от гледна точка на аеродинамиката.

От Opel са категорични, че може да бъде постигнат още по-добър коефициент на аеродинамично съпротивление. За целта при новата Astra ще се появи най-икономичната версия – EcoFlex, при която въздушното съпротивление ще е още по-малко. За намаляване на разхода на гориво ще помогне и новата скоростна кутия Easytronic.

Дебютът на новия Opel Astra е предвиден за предстоящия автосалон във Франкфурт.

Снимка: Opel

Тагове: Opel Astra
0 от 500
  • #10
    5 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    до: Анонимния с 300-та инженераАко ще 1300 да назначат, все тази, ако са всичките некадърници. Други фирми имат 5 инженера, но правят велики неща. Не бройката, а качеството е важно. И не Опел, а ГМ са ги назначили, ако изобщо са назначавали толкова, защото такава новина до сега не съм чел, но пък може ти да си от назначените. Прави разлика, между количество и качество! Не е едно и също!
  • #9
    25 rate up comment 1 rate down comment
    Ceko ( преди 10 години )
    Назад към корените - от край време Опел правят коли с добра аеродинамика. Симпатяга е колицата - дано се продава добре. Разнообразието е здравословно, а колите на Опел напоследък са си една доста добра алтернатива. Не случайно са с един от най-добрите баланси цена/качество.
  • #8
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Опссс, грешка1Не преди 15, а преди 25 г. е това за Калибрата. Значи преди 25 г. колите са имали по-добра аеродинамика от сега. Така излиза според статията.
  • #7
    18 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    И какво и е впечатляващото на аеродинамиката, само не разбрах.Въздушното съпротивление 0,285 е всичко друго, но не и впечатляващо. Само за пример ще дам Калибрата, която имах, модел 1990 г. имаше въздушно съпротивление 0,26. Това е преди 15 години бе хора, а сега ще ми пишете, че 0,285 било впечатляващо. Абе тя Вектра Б има 0,28 въздушно съпротивление.
  • #6
    13 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    по тежки и по сигорни, не 70% пластмаса това олекотяване от пласмаса нее на добре.
  • #5
    8 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Имат да наваксват..., примерно колите им са по-тежки...
  • #4
    21 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Много искам да чуя новия им дизел с балансиращ вал казват че е много тих.
  • #3
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    доста вдигнаха качеството опел последните години не напразно назначиха 300 нови инженери, докато други доста известни марки го занижиха.
  • #2
    18 rate up comment 3 rate down comment
    До Никола ( преди 10 години )
    Пише че са я направили по-ниска а не че са я снижили. Ама чукча не читател, чукча писател.
  • #1
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Никола ( преди 10 години )
    И като са снижили колата с 26мм ще започне да опира по бордюри , коловози и неравности както става при АУДИ , т.е за България това е само минус !