IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Opel Astra ще предлага впечатляваща аеродинамика

Въздушното съпротивление при хечбека ще бъде 0,285

Opel Astra ще предлага впечатляваща аеродинамика

Коефициентът на аеродинамично съпротивление при новото поколение на Astra е едно от най-добрите при модели от тази клас, похвалиха се от германската компания. То е постигнато благодарение на нов подход към конструкцията и дизайна на каросерията.
Opel Astra ще предлага впечатляваща аеродинамика
При новата Astra коефициентът на въздушно съпротивление е 0,285, докато при предишната генерация то е 0,325. Впечатляващият резултат е постигнат с насочване на наклона на покрива към задната част, както и с поставянето на малък спойлер на багажника. Освен това задните стойки на хечбека са получили оригинална форма и специални аеродинамични елементи.

При смяната на поколенията Opel Astra е станал по-компактен – с 50 мм по-къс и с 26 мм по-нисък, което също оказва влияние върху аеродинамиката на каросерията. Използвани са и по-тесни колела за модела, а освен това всеки елемент от долната част на автомобила е максимално оптимизиран от гледна точка на аеродинамиката.

От Opel са категорични, че може да бъде постигнат още по-добър коефициент на аеродинамично съпротивление. За целта при новата Astra ще се появи най-икономичната версия – EcoFlex, при която въздушното съпротивление ще е още по-малко. За намаляване на разхода на гориво ще помогне и новата скоростна кутия Easytronic.

Дебютът на новия Opel Astra е предвиден за предстоящия автосалон във Франкфурт.

Снимка: Opel

Тагове: Opel Astra
0 от 500
  • #20
    13 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Все пак този показател при Golf 7 е 0.27
  • #19
    6 rate up comment 13 rate down comment
    razgradski pop ( преди 10 години )
    впечатляващата аеродинамика не продава колата...
  • #18
    12 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тук става дума за аеродинамика, а ВАГ-фена, като няма какво друго да каже, пак го обърна на дизайн.Да предположим, че както казва той Приус е грозен. ОК на него не му харесва. Да обаче е с най-добрата аеродинамика.Какво да кажем обаче за неговата любима компания ВАГ. Колите им хем грозни, хем с аеродинамика на тухла четворка.От тук веднага следва извода, че е по-добре грозна (въпрос на вкус все пак), но аеродинамична, здрава , надеждна и на приемлива цена, отколкото грозен немски трошляк.
  • #17
    7 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Приус е красив и със собствен стил. Грозен е Голф и Пасат- той пък прилича на самобръсначка горкия пенсионерски седан.А пък аудито от съседната статия прилича на бедняшка шкода.
  • #16
    10 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Приуса е много красив и със собствен стил. Грозен и недодялан е Голф и Пасат. Това важи и за повечето фолксвагени.
  • #15
    7 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Приуса е много красив и със собствен стил. Грозен и недодялан е Голф и Пасат.
  • #14
    22 rate up comment 1 rate down comment
    zoom in ( преди 10 години )
    С тази Астра и Опел най-после откриха високоякостната стомана и да се надяваме, че най-после колите им наистина ще станат по-леки. Иначе, на дизайн са екстра от изизането на Инсигнията насам. Двигателите също са ОК.Да не забравяме, че Опел притежават един най-големите и стари развойни центрове за ДВГ в Германия.Дано само да не се самозабравят с цените на новото поколение, че това им един от плюсовете за сега.
  • #13
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Най-добрата аеродинамика от масовите автомобили е на Приус 0,25 въздушно съпротивление. Не съм чул до сега да го обявяват за нещо кой знае какво. Май и опел са се заразили от ВАГ пропагандата...
  • #12
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Нищо впечатляващо няма в тази аеродинамика - стандарт е в класа. Примерно Аурис и Голф са с по-добра аеродинамика, пък не съм чул да ги обявяват за впечатляващи.
  • #11
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    *** долу пише качество не количесво аман от Дошовци