IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Шеф на Tesla Motors нападна яростно конкуренцията

Дирмуд О’Конъл обвини производителите на електромобили в отбиване на номера

Шеф на Tesla Motors нападна яростно конкуренцията

Вицепрезидентът на Tesla Motors – Дирмуд О’Конъл, предприе сериозна атака срещу конкурентите на компанията му при електромобилите. Според топмениджъра властите трябва сериозно да затегнат контрола над производителите и да ги накара да инвестират в нови разработки за постигане на прогрес в тази област.
Шеф на Tesla Motors нападна яростно конкуренцията
„Почти всички компании, които произвеждат електромобили, се занимават с това колкото да отбият номера. Повечето от тях се ориентират към минимално покриване на нормите, за да могат да се появят на пазара. За тях това даже не са автомобили, а битова техника”, заяви О’Конъл, цитират от Bloomberg.

Според втория човек в Tesla Motors правителството трябва да повиши изискванията за екологичност и за намаляване на разхода на гориво, като по този начин ще стимулира преминаването към електромобили и хибриди. И така ще накара производителите да повишат качестното на продукцията си. О’Донъл допълни, че единствено неговата компания, както и BMW и Nissan, се стремят към развитието на високи технологии в областа, докато останалите се опитват да постигнат продажби с минимални инвестиции.

О’Конъл припомни, че Tesla Motors от доста време настоява да бъде вдигнат стандарта CAFÉ, изискващ среден разход на гориво от всеки отделен производител. В момента целта е през 2025 г. той да бъде 4,3 л/100 км, но според топ-мениджъра тази цифра трябва да бъде преразгледана още през 2017 г.

„Живеем в епохата на достъпния бензин, но не е изключено съвсем скоро тя да приключи”, коментира О’Конъл. Според него, ако се спазват темповете на намаляване на разхода на гориво, приети при голямата петролна криза през 1973 г., сегашните автомобили трябва да харчат средно по 3 л/100 км.

Снимка: Tesla Motors

Тагове: tesla motors
0 от 500
  • #23
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    роботизирана ръка дето ще ти маха батерията и какво?ще ти слага нова?ами това те прави още по-зависим от тази станция на практика без нея автомобилът е неизползваем.няма как да си сипеш ток в туба.ако се случи така че патерията се изтощи рязко ще трябва или да викаш репатриращ камион или генератор да ти я зареди.т.е обслужването за елементарно зареждане като сложност се изравнява с това на реактивен самолет.Няма изгледи скоро време да променят времето за зареждане.
  • #22
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не е скъпа станцията .. това е просто роботизирана ръка, която сваля батерията. И времето за смяна няма да отнеме повече от времето да ти напълнят резервоара. Подемник не ти трябва а стандартно захващане на батерията нищо повече.В този форум обаче има много ***, които НЯМАТ никаква възможност да мислят ( не визирам колегата с когото си коментираме,а селяните псуващи нашироко).Аман от селяни с дръгели
  • #21
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Хехе ( преди 10 години )
    И колко време отнема смяната на батерия като цялата кола трябва да се вдига на подемник защото е разположена по целият под и смяната и няма да е много кратка.Общо взето технология за баламурници.Пак те правят зависим въпроса на американците е да зависиш от тях не от руснаците и арабите.Дай ми тая ама ще си платиш *** тя ползвана *** еди колко си процента па после щи дам оная там ама пак ше доплатиш щото е на повече проценти.Пълна простотия.
  • #20
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Цената на пробег на ще падне, въпреки всички описани неща, които пак ще плащаш - просто ел. дв. са с много по-високо КПД. Отделно подръжката на ел. автомобил е почти никаква, нямаш масло нямаш филтри нямаш нищо такова. Колкото и да се противят хората и компаниите това ще се случи рано или късно - от това рано или късно зависи до каква степен ще бъде увредена планетата и най-вече хората в градовете дишащи всички тия гадости от дизелите главно.
  • #19
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    И в крайна сметка ще имаш пробег колкото си искаш, затворен цикъл на рециклиране на батериите и нулеви емисии на пътя - емисиите ще са там където се произвежда тока и ще се контролира много по-лесно и ще се намалят главоломно, а с развитието на ВЕИ-тата още повече.Общо взето бъдещето е тук и главоломно ще се развие за максимул 4-5 години ако вкарат стандарт за батериите.
  • #18
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Идеята на смяната на батериите е да нямаш твоя батерия, както нямаш твой бензин в момента. Ти отиваш и слагаш батерия, която се поддържа от компанията, която е собственик на станцията и това е. Ти си плащаш за заряда, печалбата на станцията + поддръжката и рециклирането на батериите. Не те интересува, коя батери си сложил, а че в нея има капацитет.Самите батерии ще са грижа на друга компания, която ще се занимава само с това. Станциите пък само ще зареждат :)
  • #17
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    е то тая батерия сега е 10 бона.зареждането 1 час минимум.в домашен контакт -12 часа.като нямате друга работа висете като магистрални *** по електростанциите докато талигата ви се зареди с ток.аз си имам друга работа.
  • #16
    2 rate up comment 7 rate down comment
    RRE S3 ( преди 10 години )
    Ot vsi4ki pi6e6ti samo az sam karal Tesla model S(spravka test driva mi) i moga da zaiavia,4e dokato ne si opraviat darvenoto oka4vane niama da kupia tehen product,ta dori i benzina da stane 5 leva
  • #15
    6 rate up comment 11 rate down comment
    Кьорфишек ( преди 10 години )
    Никой не ви е виновен че сте баламурници и работите на загуба.И че физически в електроавтомобилите с батерии няма бъдеще.Кат не може да се вдигне пробега над 450км за чии са му на някой тия ***.Никой не може да задължи никого тва да не е комунизъм.
  • #14
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Смяната на батерията е лесна и евтина - батериите ще са разход на компании като ШЕЛ и там ще бъде контрола и рециклирането им след определен период.Отиваш слагат ти заредена батерия с еди колко си енергия и плащаш за енергията. Стара нова ти плащаш за енергията в нея и когато имаш период на рециклиране от 3 години например или да кажем 100 000 зареждани и разреждания нямаш никакъв проблем с капацитета на батерията.Като потребител не си я купуваш, а плащаш за целия процес, както сега на бенз.