IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Шеф на Tesla Motors нападна яростно конкуренцията

Дирмуд О’Конъл обвини производителите на електромобили в отбиване на номера

Шеф на Tesla Motors нападна яростно конкуренцията

Вицепрезидентът на Tesla Motors – Дирмуд О’Конъл, предприе сериозна атака срещу конкурентите на компанията му при електромобилите. Според топмениджъра властите трябва сериозно да затегнат контрола над производителите и да ги накара да инвестират в нови разработки за постигане на прогрес в тази област.
Шеф на Tesla Motors нападна яростно конкуренцията
„Почти всички компании, които произвеждат електромобили, се занимават с това колкото да отбият номера. Повечето от тях се ориентират към минимално покриване на нормите, за да могат да се появят на пазара. За тях това даже не са автомобили, а битова техника”, заяви О’Конъл, цитират от Bloomberg.

Според втория човек в Tesla Motors правителството трябва да повиши изискванията за екологичност и за намаляване на разхода на гориво, като по този начин ще стимулира преминаването към електромобили и хибриди. И така ще накара производителите да повишат качестното на продукцията си. О’Донъл допълни, че единствено неговата компания, както и BMW и Nissan, се стремят към развитието на високи технологии в областа, докато останалите се опитват да постигнат продажби с минимални инвестиции.

О’Конъл припомни, че Tesla Motors от доста време настоява да бъде вдигнат стандарта CAFÉ, изискващ среден разход на гориво от всеки отделен производител. В момента целта е през 2025 г. той да бъде 4,3 л/100 км, но според топ-мениджъра тази цифра трябва да бъде преразгледана още през 2017 г.

„Живеем в епохата на достъпния бензин, но не е изключено съвсем скоро тя да приключи”, коментира О’Конъл. Според него, ако се спазват темповете на намаляване на разхода на гориво, приети при голямата петролна криза през 1973 г., сегашните автомобили трябва да харчат средно по 3 л/100 км.

Снимка: Tesla Motors

Тагове: tesla motors
0 от 500
  • #33
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до факт ( преди 10 години )
    щом толкова искаш да сравняваш голф с нисан ето ти елементарна сметка. чисто нов голф дизеляк + 10 тона нафта или електрически нисан.аз не съм фен ни на голфът ни на нисана.ти си действай купи си нисан тесла и всичко де що има на ток.после пиши отзиви и ревюта :)
  • #32
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Той говори за ел. автомобили не за хибриди - лепилар.Кой дизел харчи колко приуса в града? НИКОЙ.Колко замърсява дизела? МНОГО и сумати хора умират от саждите му.Аман от *** братче, ако може и дизел ще пиеш само и само да задоволиш Вагенския си комплекс за малоценност.
  • #31
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ""ОДонъл допълни, че единствено неговата компания, както и BMW и Nissan, се стремят към развитието на високи технологии в областа,"" Това обяснява защо новия флагман на Тойота ще е БМВ i8. От Тойота само ще сложат своята емблема. Човека си го е написал марките са 3 останалите отбиват номера, нещо което отдавна се знае за хибридите на Тойота. Приуса уж хибрид пък харчи колкото дизелов автомобил. Именно по тази причина сега от Тойота купуват моделите на БМВ и си лепят емблемата отгоре.
  • #30
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Станислав ( преди 10 години )
    в това няма много логика. Лично аз смятам че все още не искат да караме ЕЛ. коли.
  • #29
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Станислав ( преди 10 години )
    Някои може ли да ми обясни от къде идва тази огромна разлика в цените между ДВГ и електрическите автомобили ? Ок една батерия струва 10 000, а останалите 20/25 от къде са ? Конструкцията на електрическия двигател е много по-проста от тази на ДВГ, още повече че при ЕЛ колите нямат неща като скоростна кутия, изпускателна система, акумолатор и т.н. Вярно че поточните линии са малко, няма икономии от мащаба и нещата излизат скъпо но повечето производители използват платформи от съществуващи модели и
  • #28
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Какви ръжди, какви мъртъвци бълнуваш бре? Ти японска кола карал ли си?И вземи се ограмоти малко относно новото поколение немски мотори. Например в : bmvservicelivejournal виж си го на търсачката. И си купи после някой от новите немски мотори на 150-200к. Да видим далш ще те оправят 3к. за ремонт или ще си костиш колата за резервни части. Беше тая с качествато, беше..
  • #27
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    голф може да купиш за 25_30к.можеш да го караш 10 години и да си купиш голф 15 може би ще е излязъл и ще си на парите на електрическият нисан който ще е 20_25 годишна барака.между другото нали знаеш,че японските автомобил над 15 години няма ръждата отдавна е изяла купето а моторът е мъртвец.погледни на улицата.няма стари японски коли.техният макс като възраст е 12,15г
  • #26
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ами ок щом имаш 60000 лева за малък нисан давай купувай.За мен това е безмислено хвърляне на значителна сума за мен пари.Електрическият автомобил е нещо за еднократна употреба на кой бензинов модел ще трябва да му правиш ремонт за 10 бона на 100 хил километра.Основен ремонт на мотора на повечето европейски модели струва макс 3000 лева с оригинални части.И не е москвич след нови 100хил да му го правиш пак.Обикновено се прави на 250_300хил и това е.
  • #25
    4 rate up comment 1 rate down comment
    луноход ще пускат ли ( преди 10 години )
    Аз ти обяснявам как стои въпросът сега.Едно ново френско возило луксозно издание струва 50-60 бона.Теслата ти струва 150 минимум. Е тая дупка от 100 000 лева никога няма да я запълниш с безплатен ток.Вади калкулатора смятай.В бг най евтината ел кола е 50000.Представлява малко возило с размерите на деу матиз.Това е и цената на 3 броя нови дачии, 2 голфа или 2 опела.Или чисто нов голям ситроен пежо или рено плюс 4 тона нафта или 5 тона бензин.Колкото и да ми обясняваш парите не са малко.
  • #24
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Освен това цената на повечето електрически автомобили е съпоставима с цената на луксозен среден клас седан рено/ситроен/пежо и тн плюс 10 тона гориво.Докато изразходиш тоя бензин или дизел я камилата я камиларя нали се сещаш..