IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Шеф на Tesla Motors нападна яростно конкуренцията

Дирмуд О’Конъл обвини производителите на електромобили в отбиване на номера

Шеф на Tesla Motors нападна яростно конкуренцията

Вицепрезидентът на Tesla Motors – Дирмуд О’Конъл, предприе сериозна атака срещу конкурентите на компанията му при електромобилите. Според топмениджъра властите трябва сериозно да затегнат контрола над производителите и да ги накара да инвестират в нови разработки за постигане на прогрес в тази област.
Шеф на Tesla Motors нападна яростно конкуренцията
„Почти всички компании, които произвеждат електромобили, се занимават с това колкото да отбият номера. Повечето от тях се ориентират към минимално покриване на нормите, за да могат да се появят на пазара. За тях това даже не са автомобили, а битова техника”, заяви О’Конъл, цитират от Bloomberg.

Според втория човек в Tesla Motors правителството трябва да повиши изискванията за екологичност и за намаляване на разхода на гориво, като по този начин ще стимулира преминаването към електромобили и хибриди. И така ще накара производителите да повишат качестното на продукцията си. О’Донъл допълни, че единствено неговата компания, както и BMW и Nissan, се стремят към развитието на високи технологии в областа, докато останалите се опитват да постигнат продажби с минимални инвестиции.

О’Конъл припомни, че Tesla Motors от доста време настоява да бъде вдигнат стандарта CAFÉ, изискващ среден разход на гориво от всеки отделен производител. В момента целта е през 2025 г. той да бъде 4,3 л/100 км, но според топ-мениджъра тази цифра трябва да бъде преразгледана още през 2017 г.

„Живеем в епохата на достъпния бензин, но не е изключено съвсем скоро тя да приключи”, коментира О’Конъл. Според него, ако се спазват темповете на намаляване на разхода на гориво, приети при голямата петролна криза през 1973 г., сегашните автомобили трябва да харчат средно по 3 л/100 км.

Снимка: Tesla Motors

Тагове: tesla motors
0 от 500
  • #43
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ачо ( преди 10 години )
    Дрън-дрън чи пляс! Поредния пример на американското високомерие и безочие!Говори за икономичност а си продава колите по 70-80000 долара.Намаляване на разхода се постига по много *** и ефтин начин!Ако се ограничи скороста по магистралите до 100км/ч разхода пада с 20-30% а ако се правят по леки шасита с още толкоз.Луксозен електромобил е като Ферари с газова уредба.Нещо лукса и екологията и икономията не се вързват. Нисан Лайф е най-масовия ел.мобил понеже е и сравнително достъпен.
  • #42
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Who Cares ( преди 10 години )
    Ima razlika mezhdu BMWi3 plug-in i hibrid (plug in plius malyk benzinov dvigatel). Kakto v izminatoto razstoianie s edno zarezdhane, taka i v cenata.Pylen maitap, koito ne zasluzhava cenata. No nali tribva da se izbiiat parite za vyglerdonite vlakna. Pyk i reputaciia da se pazi. Honda Accord plug in izminavala 25 km - momche idi pii edna studena voda. Inache i za neia vazhi pisanoto ot men za FIAT po-dolu. Ot Honda se chudiat kak da ne ia proizvezhdat zashtoto sa na zaguba...
  • #41
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Who Cares ( преди 10 години )
    BMWi3 izminava 30 mili s edno zarezhdane i struva nad $50 000. Honda Accord plug in izminava 40-50 pri cena okolo $40 000. Molia za ivinenie ako ne sym precizen v gornite chisla, no obshto vzeto e taka. Ako imah pari bih si kupil TESLA. Vsichko drugo e podigravka.
  • #40
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Who Cares ( преди 10 години )
    V California ima iziskvane za prodazhba na elektromobili za vsiaka marka. Bolshinstvoto proizvoditeli sa na zaguba i niama nikakyv interes da vlagat investicii v novi razrabotki... i zatova si preprodavat stari tehnologii kolkoto da otbiiat nomera... spravka FIAT 500.
  • #39
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Той и Давинчи е бил начертал хеликоптер ама това не го прави човека, който ги е измислил нали ?Порше е направил хибрид, който е бил толкова неефективен, че не е направил повече от едната бройка прототип.Тойота, когато пуснаха приус от ВАГ казаха, че тази технология няма бъдеще. 15 години по-късно развяват стари прашасали жалки опити за създаване на хибрид, а модерните им такива са на същото ниво от 90-те години на миналия век.Това е истината, колкото и да ви е яд.
  • #38
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Тойота са производителя произвел най-много батерии и силова електроника към момента. Съвремнните батерии са 90% японска разработка - литиево-йонните клетки на Сони, Панасоник и Санйо, никел-метал хидридните на Панасоник. Самсунг и китайските аналози са просто техни евтини копия. При положение че няма нито един немски производител на батерии, трябва да си абсолютен *** да говориш че немците били "измислили" нещо си. Немците са измислили безсмисления хибрид, Японците направиха работещия!
  • #37
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Какво значение има кой е първи, след като последният го е изпреварил отдавна?!Тойота засега се справят най-добре с хибридите! Далеч са от идеални, но и ти си ходил на шофьорски глоксове, преди да се научиш да шофираш и на училище, преди да се научиш да пишеш. Ако не бяха те (колко и да не ги харесвам), сега нямаше да има еволюция в хибридите!
  • #36
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Това, че японските фенове са непросветени е абсолютен факт. Да ви светна че бащата на хибрида е немец, казва се Фердинант Порше. И да ви светна, че Ауди са произвеждали хибриди преди Тойота и ивмменно Тойота прави първия си хибрид Приус няколко години след Ауди, очевидно черпейки идеи именно от Ауди. А сега когато и най-големия производител на ел.коли ви го казва, ще си мълчите, хората които произвеждат знаят най-добре а хора като вас, които още работа не могат да си намерят ще мълчат. И накрая да ви светна, че Тойота заявиха, че ще използват БМВ i8, който да продават като свой супер кар , продавайки го под марката Лексус. А БМВ Z4 под модел на Тойота Селика. Така, че кой баща, кой майка иновациите са в БМВ а тойота само купува от тях модели и двигатели.
  • #35
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Няма как пръдливия немец с нулев опит в хибридите да учи баща си как се правят деца.
  • #34
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Точно обратно бе дарлинг.Германчетата на колене се молиха на Тойота.Тойота прави от 15 години хибриди,а германчетата не знаят кое за какво е още.Имат нулев опит в хибридите.Срещу някой дизелов мотор за убити пазари като нашия БМВ получиха подарък готова разработена хибридна технология.Все едно албанците да подарят на американците космическа технология.