IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Porsche отново сменя двигателите на 911 GT3

Това е вторият подобен ремонт на колите само за година

Porsche отново сменя двигателите на 911 GT3

Компанията Porsche за втори път през последната година ще замени двигателите на модела 911 GT3. Това съобщава изданието Car&Driver, според което собствениците на тези автомобили вече са били уведомени за намеренията на производителя.
Porsche отново сменя двигателите на 911 GT3
Според информацията със замяната на двигателите ще се заемат сервизните центрове на Porsche. Причините за сервизната акция не се съобщават, но е известно, че на ремонт ще бъдат изпратени 10 автомобила, като 4 от тях работят като „състезателно такси” на пистата „Нюрбургринг”.

През февруари 2014 г. Porsche привика в сервизите си всички продадени 911 GT3, след като няколко от автомобилите изгоряха по време на движение. Месец по-късно се оказа, че проблемът е в закрепването на двигателите и всички те бяха заменени.

Един от собствениците на такъв автомобил беше бившият водещ на Top Gear – Ричард Хамънд, който разкри, че немският производител му е забранил да кара колата си именно заради проблем с агрегата.

Porsche 911 GT3 разчита на атмосферен 3,8-литров двигател, чиято мощност е 475 к.с. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,5 секунди, а максималната скорост е 315 км/ч.

Снимка: Porsche

Тагове: Porsche 911 GT3
0 от 500
  • #14
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ех тая немска техника бе... Хубаво поне че не продават много - половината продадени бройки били на две крачки, на ринга.
  • #13
    18 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Абе не знам, като тойота прави сервизна акция - се чува от вас феновете на ВАГ, че са ***. Под други теми се чува, че порше си е надеждно и ексклузивно, както преди, ама май се оказва, че не е така откакто влезнаха във ВАГ.Сега като правят сервизна акция, какво прайм? Явно от порше поне са се сетили, че е по-добре да се погрижиш за безопасността на клиента си отколкото да прикриваш дефектите и да им искаш пари за сервизирането на проблемите. А може би ги е срам,че за толко пари има дефекти
  • #12
    15 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    На тея им е лесно. Средно от продажбата на всяка нова кола с марка Порше си прибират 17 500 евро печалба. Така, че могат да сменят двигатели, трансмисии, окачване на воля и накрая пак да им остане печалба. Събраха се с търгашите ФВ и резултатите са налице. Никога до сега в историята на Порше не е имало подобно нещо и никога качеството не е било на толкова ниско ниво.
  • #11
    22 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Нали всички искат коне, мощност, ускорение, екология, ниска цена, фул екстри и т.н. и накрая все нещо се разваля. Докато е в гаранция добре, а после - един съединител с дюзи и 2-3 датчика с ремонта са на цената на цялата кола втора ръка. Абе лесноим е на индийците с рикшите ;)
  • #10
    14 rate up comment 3 rate down comment
    RS1600 ( преди 10 години )
    Случва се и в най-добрите семейства. Интересно, обаче, каквато и да е новината, винаги предизвиква едни и същи коментари...
  • #9
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ахахахха кара ново Audi, пък е против Apple, не се вързва нещо, политиката и на двете компании е една и съща, изпипаните визуално части продават, макар и техниката да не е с нужната надеждност!
  • #8
    11 rate up comment 0 rate down comment
    thebrainless ( преди 10 години )
    Нещо искаш да кажеш, ама не ти се чете маймуницата, марш в училище.
  • #7
    17 rate up comment 11 rate down comment
    До Дошо ( преди 10 години )
    Предпочитам да ми сменят двигателя, а не да ми закърпят положението! Това е маркетинг! И Apple сменят iPhone'а при повреден бутон, а Самсунг ти го ремонтират... Ти си избираш за какво да си платиш! След-сервизното обслужване е един от най-важните фактори влияещ при взимането на решение за покупка, а да ти кажа vw например имат 3 дни доставка на части, а Mitsubishi - ако частта трябва да дойде от Япония и е нестандартна, може да се наложи и да чакаш 6 месеца (знам за такъв случай!) ;)
  • #6
    22 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Едно е да изтеглиш 10 автомобила, съвсем друго е да изтеглиш всички автомобили, които си пуснал на пазара!
  • #5
    13 rate up comment 24 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Да, нормално е ама всяка уважаваща себе си компания свежда акциите си до затягане на болтове и подмяна на бутони на ел.стъклата.Некадърниците от СОЦваген обаче подменят направо цели двигатели понеже са некадърно конструирани.Със автоматичните си скорости също трябва да правят така, с турбините и окачването също, обаче тогава ще фалират.