IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Porsche отново сменя двигателите на 911 GT3

Това е вторият подобен ремонт на колите само за година

Porsche отново сменя двигателите на 911 GT3

Компанията Porsche за втори път през последната година ще замени двигателите на модела 911 GT3. Това съобщава изданието Car&Driver, според което собствениците на тези автомобили вече са били уведомени за намеренията на производителя.
Porsche отново сменя двигателите на 911 GT3
Според информацията със замяната на двигателите ще се заемат сервизните центрове на Porsche. Причините за сервизната акция не се съобщават, но е известно, че на ремонт ще бъдат изпратени 10 автомобила, като 4 от тях работят като „състезателно такси” на пистата „Нюрбургринг”.

През февруари 2014 г. Porsche привика в сервизите си всички продадени 911 GT3, след като няколко от автомобилите изгоряха по време на движение. Месец по-късно се оказа, че проблемът е в закрепването на двигателите и всички те бяха заменени.

Един от собствениците на такъв автомобил беше бившият водещ на Top Gear – Ричард Хамънд, който разкри, че немският производител му е забранил да кара колата си именно заради проблем с агрегата.

Porsche 911 GT3 разчита на атмосферен 3,8-литров двигател, чиято мощност е 475 к.с. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,5 секунди, а максималната скорост е 315 км/ч.

Снимка: Porsche

Тагове: Porsche 911 GT3
0 от 500
  • #34
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Глобални, глобални...колко да са глобални! От немските производители само BMW са ползвали такива еърбеци и в резултат на това отзовават 420000 автомобила от общо над 40 милиона засегнати автомобила /33,8 млн автомобила само в САЩ/.Много сериозен брой автомобили, за да сравнявате 10-те Поршета с проблемни двигатели!
  • #33
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Проблемите с Таката са глобални и засягат много автомобилни компании, включително и немски. Това не е проблен на конкретна автомобилна компания, а на външна, което значи, че сравнението ти е доста неподходящо. В случая обаче имаме подмяна на основен агрегат,най-основният ако може да се каже и най-скъпия и то за втори път и то от премиум спортна марка на цени доста над средните или по-скоро казано едни от най-високите в бранша.Едно е да ти сменят нещо на евтина кола и друго е двигател на премиум.
  • #32
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да, друго си е да изтеглиш 10 милиона автомобила, заради японците от Таката!Порше изтеглят 10 автомобила...Само в София има 100 пъти повече Поршета!
  • #31
    15 rate up comment 5 rate down comment
    unA ( преди 10 години )
    Когато двигател на друга компания направи 50 поредни лаунч-а и всеки един идентичен без разлика от 1-вия и последния, без двигателя да "хвърли водата", тогава ще говорите за "ширпотреба" и ниско качество в Порше.
  • #30
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    хахахахаха ваг фена бил прочел в някакъв форум нещо и ни го представя тук за чиста монета, че и вярва дори. интересно ми е защо не вярва, че е много глупав като всеки ден като му се пише това в този форум. вярва на лъжи, а на истината която му се повтаря всекидневно не ще....
  • #29
    7 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    От легендарна марка се превърна в ширпотреба с части и платформи, които се ползват и от бюджетната Шкода. Момента в който Порше влезе под шапката на ВАГ, спря да съществува. Има го само проформа.
  • #28
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ее и тея поеха надолу. Жалко за легендарната марка, аман от тая комерсиализация. :(
  • #27
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ами колко да струва един двигател? То кола без двигател кола ли е?
  • #26
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Цената на двг. за ситроена е от форума на ситроен. Цена в БГ, с ДДС.
  • #25
    0 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Само скоростната кутия на бугати струва 110 000 долара:Bugatti Veyron предлага на собствениците си 7 степенна скоростна кутия с двоен съединител. Тя е създадена и произведена от елитната фирма за трансмисии Ricardo, която от години снабдява рали шампионата. Подмяната й струва около $120 хил.