IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Porsche отново сменя двигателите на 911 GT3

Това е вторият подобен ремонт на колите само за година

Porsche отново сменя двигателите на 911 GT3

Компанията Porsche за втори път през последната година ще замени двигателите на модела 911 GT3. Това съобщава изданието Car&Driver, според което собствениците на тези автомобили вече са били уведомени за намеренията на производителя.
Porsche отново сменя двигателите на 911 GT3
Според информацията със замяната на двигателите ще се заемат сервизните центрове на Porsche. Причините за сервизната акция не се съобщават, но е известно, че на ремонт ще бъдат изпратени 10 автомобила, като 4 от тях работят като „състезателно такси” на пистата „Нюрбургринг”.

През февруари 2014 г. Porsche привика в сервизите си всички продадени 911 GT3, след като няколко от автомобилите изгоряха по време на движение. Месец по-късно се оказа, че проблемът е в закрепването на двигателите и всички те бяха заменени.

Един от собствениците на такъв автомобил беше бившият водещ на Top Gear – Ричард Хамънд, който разкри, че немският производител му е забранил да кара колата си именно заради проблем с агрегата.

Porsche 911 GT3 разчита на атмосферен 3,8-литров двигател, чиято мощност е 475 к.с. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,5 секунди, а максималната скорост е 315 км/ч.

Снимка: Porsche

Тагове: Porsche 911 GT3
0 от 500
  • #24
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Двигател 2.0 HDi струва 3857 евро нов!!!Пак прекаляваш с лъжите!
  • #23
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Аре стига си измисля ве!Не се спря и по цял ден се мъчиш да заблудиш някого.Ако ми намериш двигател на бугати който да струва 400 000 евро те водя където искаш и черпя каквото ти си пожелаеш.Съгласен ли си *** лъжливо?Хайде сега да те видим каква поредна глупост ще измислиш,за да замажеш положението!Можеш да пробваш и да намериш друга кола на която мотора и е 30-40% от стойността на колата.Ти си на ход!
  • #22
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Двигател за бугати вейрон беше към 400 000 евро, при цени между 1 100 000 и 1 600 000 евро, така че прочентът не само си важи, но и колкото е по-скъпа колата, толкова е по-голям процентът на цената на двг. спрямо общата цена, а и всъщност е логично - колко да струва един двг.? В края на краищата това е колата - не случайно при смяна на двг. регистрациите са по-сложни от рег. на нова кола.
  • #21
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Volkswagen Group със спад за първото полугодиеVolkswagen Group обяви, че компанията отчита понижение в продажбите си през първата половина на годината. За първите шест месеца на 2015-та, в дилърските центрове на основните марки на гиганта са били реализирани 5.04 млн автомобила, което е с 0.5% под миналогодишния резултат. Продажбите на Volkswagen Group през юни също са били под нивото от същия период на миналата година, като резултатът е бил 840 400 единици или с 4.3% по нисък.
  • #20
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Въпросният ситроен стартира от 29 000 лв. Хди версията е към три бона отгоре.
  • #19
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Примерно нов двигател за ситроен С4 2,0 хди струва 11,200 лв. без маховик, съединител и скоростна кутия.
  • #18
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Един двигател струва 30%-40% от цената на колата.------------------По-голяма глупост не успя ли да измислиш! Я си направи една бърза справка за цената на двигателите спрямо цените на автомобила! При различните автомобилостроители съотношението е различно, но чак 30-40 % никъде не е.
  • #17
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Абе лошо няма - ако на две години сменят двигателите, това означава безкрайна гаранция :)
  • #16
    13 rate up comment 9 rate down comment
    Разликата, ( преди 10 години )
    между японските и немските е в това, че при японките ще ти затегнат някое болтче, което има някаква хипотетична вероятност да се развие. Правят го безплатно за 20-30 мин. и дори го правят на коли с отдавна изтекла гаранция и дори над 10 годишни. Това е грижа за клиента. А при немските ти сменят директно цял двигател и го хвърлят на ***. Слагат ти нов, но и той се оказва за ***. Дано от третия опит да успеят да налучкат правилния двигател. Като се замислиш, целите им коли са за ***!
  • #15
    0 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Относно цената на двигателите:Един двигател струва 30%-40% от цената на колата.