IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Nissan обмисля Maxima NISMO

Моделът ще разполага с повече от стандартните 300 к.с.

Nissan обмисля Maxima NISMO

Nissan анонсира новото поколение Maxima като спортна кола с четири врати, а сега обмисля дори по-спортен вариант на своя седан. Той ще бъде разработен от спортното подразделение NISMO, съобщава американското издание Detroit Bureau.

Новата Maxima. Снимка: Nissan

Към момента Maxima NISMO не е получила зелена светлина за производство, но според продуктовият мениджър на модела Вишну Джаямохан, цитиран от Detroit Bureau, подобна модификация би представлявала нещо наистина специално.

Той разкри, че в компанията анализират до колко такъв автомобил би има успех на пазара, като за целта се залага на обратна връзка от потенциалните купувачи.

Ако Maxima NISMO се появи на пазара, моделът ще се предлага единствено като седан. Двигателят вероятно ще бъде същия 3,5-литров V6, но с по-висока мощност. Стандартно той развива 300 к.с. Моделът ще получи също така отличителен дизайн, спортни окачване и салон, по-мощни спирачки, по-директно управление и др.

Стандартната Maxima от ново поколение има задвижване към предните колела, като двигателят работи в комбинация с вариаторна трансмисия Xtronic. Автомобилът разполага и с активно шаси, което има няколко режима на работа.

Още по темата:
Nissan Maxima vs. BMW 3-Series
Nissan превърна Maxima в спортна кола

 

Тагове: Nismo Nissan Maxima
0 от 500
  • #7
    10 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Цъкай минуси - това са фактите.Идентично е положението със хидротраснформатора ZF на BMWКъм момента Ford и Huyndai си усъвършенстват DSG-ата за да постигнат резултатите на VW.Единственото предимство на вариторите е, че са по евтини и затова японци и американци си падат по тях.Тук изключвам eCVT-то на Prius - който е на друг принцип, но и там ускорението е много по - бавно отколото се очаква при такава системна мощност.
  • #6
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да - безсмислено е да ми обясняваш - знам всички теоретични аргументи 'ЗА' и практическите аргументи 'Против'Само за сравнение - Nissan QashqaiДвг. 1.2 DiG-T6 ст. ръчка - разход 5.6, ускорение до 100-10.9 сек., макс.ск - 185 км/чCVT 5.6/ 12.9/ 173 - т.е. значително по-бавен при еднакъв разход на гориво,VW Golf 1.2 TSI BMT (горе долу подобен двг)6 ск. ръчка - 5.0/9.9/1957DSG - 5.0/9.9/195Хайде сега ми обяснявай.
  • #5
    9 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Айде обясни! Аман от прости пишлигарЕ, дето са теоретици ******чи! Това е кутия за скутери. Няма място при автомобилите. Ама нали китаеца гони ниска цена, та затова...
  • #4
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Сигурно е безсмислено да ти обяснявам предимствата от подобна скоростна кутия? И японците могат да вземат някой стандартен автомат, каквито имат бол - например дори multitronic е японска скоростна автоматична трансмисия, така че това решение е с цел по-комфортно возене без лашкане и държане на двигателя в оптималните обороти, така че да се постигне добра икономия на гориво. Ако искаш спортно каране си имат други автоматици с подчертано по-спортно държание.
  • #3
    7 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    С този утрепан вариатор няма как да го продават в европа.Ако японците не инвестират в добри трансмисии като корейците ще духат супата... поне в европа а после вероятно и в USA
  • #2
    32 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да вземат да помислят да го продават и в Европа да ги ***....
  • #1
    8 rate up comment 7 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    добре че и БМВ не са го мислили толкова като нисан, че сега нямаше да има М модели