IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Nissan обмисля Maxima NISMO

Моделът ще разполага с повече от стандартните 300 к.с.

Nissan обмисля Maxima NISMO

Nissan анонсира новото поколение Maxima като спортна кола с четири врати, а сега обмисля дори по-спортен вариант на своя седан. Той ще бъде разработен от спортното подразделение NISMO, съобщава американското издание Detroit Bureau.

Новата Maxima. Снимка: Nissan

Към момента Maxima NISMO не е получила зелена светлина за производство, но според продуктовият мениджър на модела Вишну Джаямохан, цитиран от Detroit Bureau, подобна модификация би представлявала нещо наистина специално.

Той разкри, че в компанията анализират до колко такъв автомобил би има успех на пазара, като за целта се залага на обратна връзка от потенциалните купувачи.

Ако Maxima NISMO се появи на пазара, моделът ще се предлага единствено като седан. Двигателят вероятно ще бъде същия 3,5-литров V6, но с по-висока мощност. Стандартно той развива 300 к.с. Моделът ще получи също така отличителен дизайн, спортни окачване и салон, по-мощни спирачки, по-директно управление и др.

Стандартната Maxima от ново поколение има задвижване към предните колела, като двигателят работи в комбинация с вариаторна трансмисия Xtronic. Автомобилът разполага и с активно шаси, което има няколко режима на работа.

Още по темата:
Nissan Maxima vs. BMW 3-Series
Nissan превърна Maxima в спортна кола

 

Тагове: Nismo Nissan Maxima
0 от 500
  • #17
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ниска Китайска цена и изработка, това е предимството на CVT, идеално за Китайски "премиум"!
  • #16
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Абе тъпия чалга *** си е овца! Дерзай ***, у след 15 г си купи Японикитайски клозет с ЦВТ... бахт@ в идиода...
  • #15
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Сега чуваш, нали!Или понеже ,специалист, като теб щом не е чувал, значи не може да стане. Абе ти малко, като шопа, който пред клетката на жирафа казал:те такова животно нема. Ако си шоп с дървена шопска глава ще те разбера.А случайно да си чувал, че CVT слагат в танкове. 1200 к.с. с CVT как ти се струват! Слагат ги хората, но понеже *** немски каски не са чували и значи не е така.
  • #14
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    не съм чул да се слага CVT на двигатели с 300кс
  • #13
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    И между другото да ти кажа, че CVT-то е не само по-надеждно, по-опростено, по-леко, по-евтино, но и повече щади двигателя. С CVT-то винаги двигателя е в оптимални обороти. Виждам обаче, че ти CVT никога не си карал и говориш наизуст и каквото си прочел тук и там. Качи се, покарай и тогава ръси това, което най-малко имаш!
  • #12
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да бе, а понеже DSG-тата са много хубави и икономични не могат да изкарат и 100 000 км., а понеже ФВ са толкова загрижени за клиентите си, не правят сервизна акция, а чакат да се счупи, за да дойде клиента и да си плати, като поп. А каталожните данни на ВАГ изобщо не ги гледай или ако решиш да ги гледаш погледни първо къде е слънцето! В каталожните им данни няма почти нищо вярно от мен да го знаеш, както и от хората занимаващи се с коли.
  • #11
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ПП При Micra нещата са още по зле - освен, че CVT-то е значително по бавно от ръчката, там и разхода е 1л. нагоре. Така, че пак ми обяснявайте колко супер били CVT-тата - супер са за производителите, че са евтини и печелят повече.
  • #10
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не сравнявам голфа с кашкай. Сравнявам ръчни със автоматични скорости съответно CVT и DSG при горе долу еднакви двигатели.Сравнението показва, че CVT-то на Nissan е много по зле от ръчката за разлика от VW където са с еднакви показатели.Също така ако погледнеш данните на двата модела ще се учудиш, че с изключение на височината всико друго им е горе долу еднакво. Предно предаване, тегло, багажник,габарити и т.н.
  • #9
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Само да кажеш, защо сравняваш Кашкай с Гоуф, че нещо не се сещам? Освен, че са с 4 гуми, какво друго общо имат?Сравни Микра с Поло да видим как са там нещата!
  • #8
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ако изключим един единствен вариант на AUDI (който обаче е с метални ламели ) поради конструктивни особености, CVT-та правят само японците. Иначе CVT имат широко приложение при стругове и фрези, както и при скутерите и най най малките малолитражки където се гони цена.