IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Nissan превърна Maxima в спортна кола

Новото поколение на седана разполага с 300 к.с.

Nissan превърна Maxima в спортна кола

„Спортен автомобил с 4 врати”, така бе анонсиран новият Nissan Maxima, който дебютира на автосалона в Ню Йорк. Според представител на японския производител, нито един друг модел в този сегмент не притежава подобни качества.
Nissan превърна Maxima в спортна кола
Седанът Maxima е изграден на ново, по-твърдо шаси и е оборудван с 3,5-литров V6 двигател с мощност от 300 к.с. Той работи в комбинация с вариаторна трансмисия Xtronic, която е специално настроена за спортно шофиране. От Nissan твърдят, че моторът е съществено модернизиран в сравнение с предшественика си, като 60% от компонентите му са напълно нови.

Засега не се съобщават какви са динамичните характеристики на автомобила. Уточнява се обаче, че разходът на гориво е намален с 15%, като при нови модел е в рамките на 7,8 л/100 км.
Nissan превърна Maxima в спортна кола
Новият Nissan Maxima е поучил също така нов приборен панел със 7-инчов цветен дисплей, нов мултимедиен комплекс с 8-инчов екран на централната конзола, достъп до интернет и до спътникова навигация.

Освен това моделът е оборудван със система за следене на мъртвите точки, система за предупреждения при опасност от челен сблъсък, технология за следене на лентата на движение и адаптивен круз-контрол.

Продажбите на Nissan Maxima стартират през лятото, като цените започват от 32 400 долара. Предишното поколение се предлагаше срещу 31 200 долара.

Снимки: Nissan

 

Тагове: nissan maxima
0 от 500
  • #63
    18 rate up comment 9 rate down comment
    Enzo ( преди 9 години )
    И мнения от типа - "въпрос на вкус" или пък... "ти к`ъв си, че ще критикуваш, да не си дизайнер", са напълно неприложими в случая. Влезте в галерията и погледнете внимателно снимките на екстериора - това е драматична пропорционална каша. Никакви мнения и вкус нямат отношение тук. Става въпрос за брутални дизайнерски грешки. Откъдето и да я погледне човек, дизайнът на тази кола, е кръгла 0. Останалото ще е като на всеки Нисан - нищо, което да си заслужава внимание!
  • #62
    19 rate up comment 10 rate down comment
    Enzo ( преди 9 години )
    Колата е абсолютно дизайнерско недоразумение! Напълно е несъразмерна. Всички пропорции са напълно объркани! Колелата изглеждат малки за тази каросерия. Предният надвес е огромен, а изглежда дори още по-голям. Това е поредната мега грозна японска кола. Интериорът изглежда прилично, но... не бързайте да летите в облаците. Наяве няма да има нито едно ниво на оборудване, в което интериорът да изглежда като на снимките. Не се хабете да се обяснявате с феновете на японското - causa perduta!!!
  • #61
    11 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Изгодно е наистина не само мощността, но и лукса, който предлага. Обаче дали ще е пуснат в Европа и дали цената няма да бъде доста по-висока от тази в САЩ? Това са основните за мен въпроси. Ако живеех в хАмерика сигурно щях да си е взема...
  • #60
    14 rate up comment 18 rate down comment
    д-р. Куртев ( преди 9 години )
    300 к.с за 30 000$ за мен е изгодно !
  • #59
    17 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Проучването им подрежда на първо място японската марка Honda, при която се наблюдава по едва 1 проблем на всеки 344 произведени двигателя. Малко след тях се нарежда друг японски производител - Toyota (средно 1 проблем на 171 произведени двигателя), а челната тройка оформя Mercedes със средно 1 проблем на 119 двигателя. Британците съобщават само първите пет производителя в касацията, която поставя на четвърто място Volvo (1 / 111), а пето - Jaguar (1 / 103)На обратния полюс са производителите от MG Rover, Audi, MINI, Saab и Vauxhall. Проучването на Warranty Direct показва, че при MG Rover се открива дефект при всеки 13-ти двигател, а при Audi проблеми има всеки 27-ми агрегат с вътрешно гореше. На трето място с равен резултат са MINI и Saab - всеки 40-ти двигател, а след тях е подреден Vauxhall/Opel (1 /41)."Проблемите с двигателя са най-неприятните за шофьорите, заяви Дънкан Маклър, изпълнителен директор на Warranty Direct. - Те може да не се проявяват толкова често, като проблемите с окачването например, но почти винаги изискват скъпи ремонти, които гаранцията на колата не покрива".Начело на тази класация е Range Rover Vogue, чийто отказал двигател е поставил нов рекорд за най-скъп ремонт -
  • #58
    21 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Volkswagen в Топ 10 на най-калпавите двигателиВ топ листата първите 2 места по надеждност се заемат от японските производители Honda и Toyota, а третото място на Mercedes, като разликата между първия и втория е почти двойна. Оказва се, че едва един от 344 двигателя Honda е създал грижа на своите собственици, следвани от 1 от 171 потребителя на Toyota и 1 от всеки 119 собственика на Mercedes. Според специалистите от Warranty Direct моторите са най-разходоемкият ремонт в един автомобил, пише autoclub.bg.Управляващият директор на Warranty Direct, Дънкан МакКлър Фишър, коментира изследването така: "Ремонтът на двигателя е може би един от най-големите страхове на водача, защото е свързан с много скъпи части и много часове труд. Броят на дефектиралите двигатели може би изглежда малък на фона на проблемите с осите и окачването, но поправките по двигателя почти винаги водят след себе си разходи в хиляди, непокрити от гаранцията на автомобила."Топ 10 на най-здравите двигателиПроизводител Съотношение (%) Брой повреди1 Honda 0.29% 1 от 3442 Toyota 0.58% 1 от 1713 Mercedes-Benz 0.84% 1 от 1194 Volvo 0.90% 1 от 1115 Ягуар 0,98% 1 от 1036 Lexus 0.99% 1 от 1017 Fiat 1.17% 1 от 858 Брод 1.25% 1 от 809 Nissan 1.32% 1 от 7610 Land Rover 1.38% 1 от 72Топ 10 на най-ненадежните двигателиПроизводител Съотношение (%) Брой повреди1 MG Rover 7.88% 1 от 132 Audi 3.71% 1 от 273 MINI 2.51% 1 от 404 Saab 2,49% 1 от 405 Vauxhall 2.46% 1 от 416 Peugeot 2.26% 1 от 447 BMW 2.20% 1 от 458 Renault 2.13% 1 от 469 Volkswagen 1.91% 1 от 5210 Mitsubishi 1.70% 1 от 59
  • #57
    20 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Световен рекордиор по сервизни акции, най-много платени обезщетения за загинали от дефекти хора, рекордиор по глоби в световен мащаб!!!Ха познайте коя е марката! Олицетворение на найвисокотехнологичните *** в света! Скрап още в шоурума! Без спортна слава, без история, само с измислени и манипулирани данни за псевно ентелегентЕ, чалгарЕ и фенове на шкембе-чорбата! С уникалният избор от 2 (два_ двигателя в цялата гама, които са инжекцион 16 клапана...ха ха ха..от 80те...ТЪПОТА!!!!!!!!!!!!
  • #56
    20 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    В най-легендарното и най-престижно състезание 24ч на ЛьоМан се вижда кой-кой е. Там има само две марки които са легенди, и една марка която доминира последните 15г...Къде са Японците???Колко победи имат и кога е била последната?Отговор:От 1978-1998 Порше-14 победи!От 2000-2014 Ауди-13 победи!От 1923-2014,Японците-само 2 победи!1991 с Мазда 787В,и забележете 2004 с Ауди R8.
  • #55
    20 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    И кво излиза в реала!Турбо С - 0-60мил/ч - 2.6 секГТР Нисмо - 0-60 мил/ч - 2.9 сек (а му дават 2.6 от 0-62)1/4 миля Порше - 10.9... (прави 61 лаунча без проблем)1/4 миля Н***сран - 11,1... (на 4я лаунч дава дефект...)Плиткочели, нискоинтелигентни и водени за чалгарския нос фенове на Грозила.Porcshe 61 launcheshttp://***.roadandtrack.com/new-cars/reviews/a6921/2014-porsche-911-turbo-s-65-7-roa0314/Nismo '15http://***.motortrend.com/roadtests/coupes/1408_2015_nissan_gt_r_nismo_first_test/
  • #54
    18 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Нискочел, ***, чалгаджио, кога най-после ще вденеш, че Нисан не са нито спортна, нито луксозна марка! Факт е обаче, че една масова японска марка, слага в джоба си 99,99% от всички немски талиги, които имат претенции да са спортни и луксозни. Направи си сметката щом масовите японски марки превъзхождат немските "премиуми", на какво недостижимо равнище за вурстовете са луксозните японски марки! В случая вместо да кажеш нещо за този прекрасен Нисан от статията си влязал да лаеш, като псе.