IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

900 к.с. и 1300 Нм под капака на S-Class Coupe

Доработката на Mercedes-Benz S63 AMG е дело на Mansory

900 к.с. и 1300 Нм под капака на S-Class Coupe

Спортните AMG версии винаги са разчитали на големи двигатели с брутални мощност и въртящ момент. Със своите 585 к.с. и 900 Нм новото поколение S63 AMG не прави изключение, но въпреки това тунинг компанията Mansory увеличи още повече показателите на модела.
900 к.с. и 1300 Нм под капака на S-Class Coupe
Тунинг пакетът на Mansory е наличен в две версии. Първата дава на 5,5-литровя V8 би-турбо двигател мощност от 720 к.с. и 1100 Нм.

При втората показателите достигат впечатляващите 900 к.с. при 5700 об/мин и 1300 Нм, налични в целия диапазон от 1600 до 5700 об/мин.
900 к.с. и 1300 Нм под капака на S-Class Coupe
Чудовищните мощност и въртящ момент позволяват на доработения Mercedes-Benz S63 AMG Coupe да спринтира от място до 100 км/час за само 3,3 секунди, или с 0,6 сек. по-бързо от стандартния модел със система 4MATIC. Максималната скорост е увеличена от 250 на 300 км/час.

Доработки са правени и по отношение на дизайна. Промените са премерени и запазват стилния силует на модела, правейки го една идея по-спортен. Тунерите са заложили на карбонов пакет, богат избор от джанти и интериор, който може да бъде персонализиран според желанията на конкретния клиент.

Снимки: Mansory
 

0 от 500
  • #7
    6 rate up comment 3 rate down comment
    хъ ( преди 4 години )
    Я кажи кои не се сравнява с БМВ или Мерцедес??
  • #6
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Лексъс Бейбее! ( преди 4 години )
    Рамбо, може и да е така....но след 1000км. в Супрата ще изленеш като пребит...главата ще ти бучи... а като слезнеш от S-класа купе или 6та серия купе, няма да чувстваш умора. А не се съмнявай, че това "върви"...МНОГО "върви" !
  • #5
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Лексъс Бейбее! ( преди 4 години )
    Някой сравняваше GT-R с М6...конkуренцията на М6 е това на снимката...защото това са коли не да се "дърпате" по светофарите в седалки тип "корито", а да пътувате комфортно, без да чувате външния свят..в тези коли си в твой свят! GT-R е замислен за съвсем друго...
  • #4
    6 rate up comment 15 rate down comment
    Рамбо ( преди 4 години )
    Грозно грозно за тези пари ще си сглобя 3-4 супри които направо ще изядат тоя вурст с филия хляб.
  • #3
    5 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 години )
    Гигантите са Японски,а немските смешни фирмички са като джудженца Ганчо Балкански.
  • #2
    8 rate up comment 12 rate down comment
    хъ ( преди 4 години )
    това харчи с около 4-5 литра по-малко от почти всички оризови колички с претенции за спортни коли...
  • #1
    14 rate up comment 10 rate down comment
    или?? ( преди 4 години )
    ето тук ясно се вижда разликата между Японските марки еднодневки и Немските гиганти в автомобилостроенето.това тук и чудовището от преди няколко статии М6 GPower са показатели за инженерна мисъл,здрав мотор които след раздуване може да държи на натоварване в пъти повече от някоя японка сапунерка с моторче от четка за зъби и голеемо турбо с голееем ЛАГ и т.н. правиш едно две спускания и цялата коруба се стопява иска основен ремонт,но ти си заснел едно клипче ;) и си мислиш че си напред....