IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

900 к.с. и 1300 Нм под капака на S-Class Coupe

Доработката на Mercedes-Benz S63 AMG е дело на Mansory

900 к.с. и 1300 Нм под капака на S-Class Coupe

Спортните AMG версии винаги са разчитали на големи двигатели с брутални мощност и въртящ момент. Със своите 585 к.с. и 900 Нм новото поколение S63 AMG не прави изключение, но въпреки това тунинг компанията Mansory увеличи още повече показателите на модела.
900 к.с. и 1300 Нм под капака на S-Class Coupe
Тунинг пакетът на Mansory е наличен в две версии. Първата дава на 5,5-литровя V8 би-турбо двигател мощност от 720 к.с. и 1100 Нм.

При втората показателите достигат впечатляващите 900 к.с. при 5700 об/мин и 1300 Нм, налични в целия диапазон от 1600 до 5700 об/мин.
900 к.с. и 1300 Нм под капака на S-Class Coupe
Чудовищните мощност и въртящ момент позволяват на доработения Mercedes-Benz S63 AMG Coupe да спринтира от място до 100 км/час за само 3,3 секунди, или с 0,6 сек. по-бързо от стандартния модел със система 4MATIC. Максималната скорост е увеличена от 250 на 300 км/час.

Доработки са правени и по отношение на дизайна. Промените са премерени и запазват стилния силует на модела, правейки го една идея по-спортен. Тунерите са заложили на карбонов пакет, богат избор от джанти и интериор, който може да бъде персонализиран според желанията на конкретния клиент.

Снимки: Mansory
 

0 от 500
  • #37
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 4 години )
    Японците не пръскат пари за пропагандни партенки като състезания с прототипи.На тия евтини зрелищни трикове се ловят само празноглавите маймунки, а те не са им таргет група. Японците правят коли за интелигентни хора и участват в състезания за кеф. Какви ли са амбициите на Gazoo Racing, при положение че самия Акио Тойода е пилот в отбора, или пък на геймърската академия-отбор на ГТР, а ?
  • #36
    6 rate up comment 0 rate down comment
    nali?? ( преди 4 години )
    Както сам каза гей-мъра малко по-надолу ГТР-а е кола за 400м. за повече не става,не се опитваите да го мерите с царя,маистора и хулигана на пътя Меро,Порше и БМВ.Не може сърната да изяде Лъвицата не е устроена така природата има си закони.
  • #35
    4 rate up comment 1 rate down comment
    тцтцтцц ( преди 4 години )
    Стига с тоя смешен ГТР бе пичове ха.Когато се срещнат всички ГТР-и на магистралата с кола като тази тук тогава ще се видят доста опулени физиономии във ГТР нали се сешате??представи си отсечка от 700км. къде отива този изстребител и как почват да се разпадат смешните ГТР-и в опит да са като големите коли хаха,направо ше почнат да се разтапят тия еднодневки.
  • #34
    6 rate up comment 1 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 4 години )
    Еййй това ГТР голяма работа значи.Оня ден на 24 часа Нюрбургринг Ауди,БМВ,Порше финишираха,хората ги наградиха,един час после ядоха пиха и се пръкаха с шампанско,а оризарските ковчези бяха още на 2 километра от финала.Великия ГТР остана на 5 обиколки(един час),а найвисокотехнологичния Лексъс изостана на 9 обиколки(час и половина) зад "бавните" немски "кошове".И после оризарите лопат,че видиш ли ГТР бил господа на Ринга.Видяхме ги и ГТР и ЛФА колко струват.Швабите ги направиха сами да си говорят.
  • #33
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 години )
    Фактът че GTR не е печелил почти нищо в последните 20 години е неоспорим. В същото време немските марки доминират във почти всички автомобилни състезания.
  • #32
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 години )
    ..и не е смесица между бийтъл и татра, защото бийтъла Е татра. По-точно казано е тунинговна татра.
  • #31
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 години )
    Разбира се че не, да не забравяме крадената от самия ГТР торк-векторинг технология. Нали помниш колко смешни бяха Поршенцата когато излезе ГТР и ги мачкаше наред? А Крис Харис цъкаше с език и викаше тая кола отрича физичните закони..
  • #30
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Ferdinand Porsche ( преди 4 години )
    Значи една смесица между beetle и татра прави gtr-ите смешни? Добре
  • #29
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 години )
    ГТР-ите поне са оригинална концепция. За разлика от Порше 911 които са на тунинговата ФВ костенурка по крадена от Татра технология .. Да кажем НЕ на ментетата! Англичаните неслучайно са измислили надписа MADE IN GERMANY - за да обозначавт евтините ментета-имитации на английски стоки.
  • #28
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Ferdinand Porsche ( преди 4 години )
    Gtr-ите са страшни коли. Уж са бързи пък накрая не могат да минат атмосферно порше с 475 коня. Уж са високо технологични пък ск. им кутии гърмят на 4-тия launch. На ринга където са по-бързи от всяко порше остават на няколко часа и обиколки от тях.