IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota Avensis получи два дизела от BMW

Новите двигатели са с мощност 110 и 141 к.с.

Toyota Avensis получи два дизела от BMW

Toyota разкри подробности около обновеното семейство Avensis, което бе показано на автосалона в Женева през април тази година. Моделът вече ще се предлага с два нови дизелови агрегата, производство на BMW.
Toyota Avensis получи два дизела от BMW
В гамата мотори е включен 1,6-литров мотор с мощност 110 к.с., който заменя досегашния дизел с мощност 126 к.с. Новият двигател е с 20 кг. по-лек и ще позволи на автомобила да ускорява от 0 до 100 км/ч за 11,4 секунди.

Вместо стария 2,2-литров дизел със 150 к.с. на Avensis вече ще се поставя мотор с обем 2,0 литра. Той развива 141 к.с. и 320 Нм въртящ момент, като с него ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема 9,5 секунди.
Toyota Avensis получи два дизела от BMW
Освен това моделът ще бъде достъпен и с досегашния 1,8-литров бензинов мотор, предлагащ мощност от 145 к.с. Клиентите ще могат да избират между две скоростни кутии – 6-степенна механична или вариаторна.

Фейслифтът на Toyota Avensis е разработен от студиото на марката във Франция. Машината получи нови светодиодни фарове, различен капак и модернизирани брони. В салона се появиха нов TFT дисплей на мултимедийния комплекс и допълнителни електронни асистенти.
Toyota Avensis получи два дизела от BMW
Производството на седана и комбито е съсредоточено в завода на марката в Дарбишър (Вбр), като то ще стартира през лятото. Цените на модела стартират от 24 500 евро.

Снимки: Toyota

 

Тагове: toyota avensis
0 от 500
  • #39
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    "за ден по-сериозно каране в града даваш 25-30 лв за дизел или 50лв бензин"Освен ако не си с хибрид на Тойота, тогава на бензин излиза по евтино! Ама човек трябва първо да се оттърси от вурстова нафтова пропаганда и да прогледне!
  • #38
    2 rate up comment 6 rate down comment
    до Тойода ( преди 8 години )
    ами като не знаеш, не говори! ти на бензин карал ли си? за ден по-сериозно каране в града даваш 25-30 лв за дизел или 50лв бензин! ето това е сметката и виж колко коли бензинови се продават тука и колко дизелови
  • #37
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Как да си разменям впечатления със дилър на ваг*ни дето само бълнува за някакъв Дошо!?!?! Няма шанс!
  • #36
    0 rate up comment 4 rate down comment
    безсилни ( преди 8 години )
    като малки не са ли ви казвали, ч който е безсилен и не може да обори с диалог другия и почва да обижда? наистина някой е доста болен тука?! а можеше просто да си разменят хората впечатления...
  • #35
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Тойода ( преди 8 години )
    Не зная каква е целта на Тойота с тези дизели на БМВ, но ми се струва, че е връщане назад. Аз лично никога не бих си взел Тойота с ДВГ на БМВ. Предполагам и много други са на същото мнение, но в Германия или др. части на континента може пък точно това да предпочетат. Между другото дизелите на Тойота 2,0 и 2,2 са много добри. Невероятно здрави, безпроблемни и икономични. Може би са решили, че няма смисъл да произвеждат нещо на което му се вижда края. Гледам, че и цената се е вдигнала с 900 евро.
  • #34
    4 rate up comment 1 rate down comment
    до ваг дилъра ( преди 8 години )
    аве знам че ти го е подавал Дошо на задната седалка на сивика, даже се похвали че яко си въртял гъзягата и си питал дали може да си доведе някой приятел от махалата да пробвали двамата едновременно!
  • #33
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Голямо разочарование .Тойота и БМВ басси простотията
  • #32
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Дошо може да си се размечтал за мъжко дупе и за Сивик, но все още тези неща са само в мечтите ти. Ако искаш да си булка, не е тук мястото да си предлагаш услугите, ходи на някой гей парад, може и да те те огрее да барнеш някое мъжко дупе., тука най-много някой шамар да набараш.
  • #31
    4 rate up comment 3 rate down comment
    до дилъра ( преди 8 години )
    колко и да се напиняш - вече никой не ще китайски ваг*ни!
  • #30
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Дошо ето пак започна с дежурните лъжи и аз пак ще трябва да те забивам, и пак ще изглеждаш глупаво, и утре пак като не си изпиеш хапчето ще пишеш същото... тежък ти е случая на теб. Само да ти кажа, че хибридното Ауди ДУО не е с 12 к.с. ел двигател а 29к.с., освен това не само че не е харчел повече гориво а напротив бил е два пъти по икономичен, и не само това, автомобила само на батерии е изминавал 50км. със скорост 80км.ч. нещо което Приус още не може, проблема на модела е че е бил прекалено скъп, колкото две аудита а същевременно е създаден през 90-те когато петрола с много свалена цена и горивата са евтини, за това е продаден в малък тираж не помня дали надвишаваше 100 бройки. Но според мен Тойота именно от този модел харесват идеята, защото няколко години по-късно излиза Приус. Естествено в пъти по-евтин от Ауди Дуо и точно на време, когато горивата скачат нагоре.