IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota Avensis получи два дизела от BMW

Новите двигатели са с мощност 110 и 141 к.с.

Toyota Avensis получи два дизела от BMW

Toyota разкри подробности около обновеното семейство Avensis, което бе показано на автосалона в Женева през април тази година. Моделът вече ще се предлага с два нови дизелови агрегата, производство на BMW.
Toyota Avensis получи два дизела от BMW
В гамата мотори е включен 1,6-литров мотор с мощност 110 к.с., който заменя досегашния дизел с мощност 126 к.с. Новият двигател е с 20 кг. по-лек и ще позволи на автомобила да ускорява от 0 до 100 км/ч за 11,4 секунди.

Вместо стария 2,2-литров дизел със 150 к.с. на Avensis вече ще се поставя мотор с обем 2,0 литра. Той развива 141 к.с. и 320 Нм въртящ момент, като с него ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема 9,5 секунди.
Toyota Avensis получи два дизела от BMW
Освен това моделът ще бъде достъпен и с досегашния 1,8-литров бензинов мотор, предлагащ мощност от 145 к.с. Клиентите ще могат да избират между две скоростни кутии – 6-степенна механична или вариаторна.

Фейслифтът на Toyota Avensis е разработен от студиото на марката във Франция. Машината получи нови светодиодни фарове, различен капак и модернизирани брони. В салона се появиха нов TFT дисплей на мултимедийния комплекс и допълнителни електронни асистенти.
Toyota Avensis получи два дизела от BMW
Производството на седана и комбито е съсредоточено в завода на марката в Дарбишър (Вбр), като то ще стартира през лятото. Цените на модела стартират от 24 500 евро.

Снимки: Toyota

 

Тагове: toyota avensis
0 от 500
  • #19
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Дошо, Германеца няма как да изкопира хибридната технология от Тойота по няколко причини, първата е че ГЕРМАНЕЦА Е ИЗМИСЛИЛ И СЪЗДАЛ ХИБРИДА и то във време, когато създадетя на Тойота нито е знаел какво е да караш автомобил, нито пък значението на думата ХИБРИД! Ауди създават гидини преди Тойота да създаде Приус хибриди, дори плъг ин хибриди, нещо което тойота взе да предлата от 3-4 години. А Ауди е правил миналия век. На всичкото отгоре, дори технологията на Приус не е създадена от инжинерите на Тойота а открадната от други учени, за което Тойота бе осъдена и бе принудена да даде доста милиони за тези кражби на патенти. Тойота разбраха, че е по-евтино да купуваш от другите, вместо да крадеш и за това правилно са се ориентирали я от БМВ, Я от Субару, Я от Мазда...
  • #18
    11 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Пластмасовите интериори на бмв са гавра,тойота е като Бентли с интериорите си пред пластмасовите бмвта. А германеца правилно копира от японеца хибридната технология като не може да прави нещо друго освен дизел с *** и теслата. Все пак Япония е най-технологичната нация и владее най-модерните авто-технологии- хибриди,водородни коли, германските опити в тази сфера са жалки и не случайно падаха на колене на ТОЙОТА за съюз с тях заради сложните хибридни технологии.Иначе германеца щеше да си трака ди
  • #17
    6 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Хубавото е че БМВ ги цакат със скопени двигатели. Че няма да си дават хубавите мотори на Тойота, продават им скопените си версии, правят си пари хората, немеца е умен. Иначе японеца правилно се е насочил, като не може един читав двигател да направи, по-добре да купи такъв от другате, вместо да дразни клиентите си със скапани мотори и после през месец в сервиза за поредна сервизна акция или нова глоба за милиарди долари. Бих посъветвал Тойота, да вземат нещо и от интериора на БМВ да купят, за да не се стряскат хората като им виждат постните табла и евтини пластмаси.
  • #16
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Пълна глупост е ,че хибрида е ефективен само в града. И на извънградско разхода на хибрида е между 3 и 4/100 при скорости до 110 км./ч.,а до 140 км./ч. хибрида не харчи повече от 5/100км. Отделно кола в огромната част от случаите се кара главно в града,по-малко извънградско и най-рядко магистрално за почивките на хората или друг рядък повод. През годината всеки кара главно градско и си върши работата.Отделно и дизела е по-скъп от бензина така както хибрида е по-скъп и технологичен от дизела
  • #15
    27 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Собствениците и членовете на УС на Тойота и на БМВ да вземат да влязат в аутомедия и да понаучат как да си управляват бизнесите за милиарди. Тук една част от коментиращите разбират много и са готови да дават съвети на хора управляващи успешно милиарди евро (печалби). Това хора като Takeshi Uchiyamada, Akio Toyoda, Norbert Reithofer, Joachim Milberg как не се сетиха да прочетат тук таме по форумите преди да правят размени на двигатели, технологии и ноу хау?
  • #14
    9 rate up comment 15 rate down comment
    хибрид ( преди 8 години )
    само че хибридната е ефективна само в града, и горивото което пестиш като пари е доста спорно дали ще го "избиеш" имайки предвид доста високата цена на колата
  • #13
    23 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Те щото Тойота не могат да правят читави и конглокентни двигатели затова са най-продаваната марка в света и най-скъпата такава.
  • #12
    6 rate up comment 16 rate down comment
    конглокентни ( преди 8 години )
    написах КОНКУРЕНТНИ, а не конклогентни!
  • #11
    6 rate up comment 18 rate down comment
    БЯГАТ ( преди 8 години )
    Нещо избягахте от темата, че тойота НЕ МОГАТ да правят читави и конглокентни двигатели, ми се струва...
  • #10
    17 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    samo 4e hibridnata tehnologia e mnogo po-slojna i po-goliamo injenerno postijenie ot edin prost dizel,kakyvto praviat vsi4ki. No ne vseki moje da pravi dobri hibridi! Hibrida e mnogo slojna tehnika i ne e za prosti zanaiat4ii.Eto zatova TOYOTA e nai-skypata marka!