IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota Avensis получи два дизела от BMW

Новите двигатели са с мощност 110 и 141 к.с.

Toyota Avensis получи два дизела от BMW

Toyota разкри подробности около обновеното семейство Avensis, което бе показано на автосалона в Женева през април тази година. Моделът вече ще се предлага с два нови дизелови агрегата, производство на BMW.
Toyota Avensis получи два дизела от BMW
В гамата мотори е включен 1,6-литров мотор с мощност 110 к.с., който заменя досегашния дизел с мощност 126 к.с. Новият двигател е с 20 кг. по-лек и ще позволи на автомобила да ускорява от 0 до 100 км/ч за 11,4 секунди.

Вместо стария 2,2-литров дизел със 150 к.с. на Avensis вече ще се поставя мотор с обем 2,0 литра. Той развива 141 к.с. и 320 Нм въртящ момент, като с него ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема 9,5 секунди.
Toyota Avensis получи два дизела от BMW
Освен това моделът ще бъде достъпен и с досегашния 1,8-литров бензинов мотор, предлагащ мощност от 145 к.с. Клиентите ще могат да избират между две скоростни кутии – 6-степенна механична или вариаторна.

Фейслифтът на Toyota Avensis е разработен от студиото на марката във Франция. Машината получи нови светодиодни фарове, различен капак и модернизирани брони. В салона се появиха нов TFT дисплей на мултимедийния комплекс и допълнителни електронни асистенти.
Toyota Avensis получи два дизела от BMW
Производството на седана и комбито е съсредоточено в завода на марката в Дарбишър (Вбр), като то ще стартира през лятото. Цените на модела стартират от 24 500 евро.

Снимки: Toyota

 

Тагове: toyota avensis
0 от 500
  • #89
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Най-голямата, най-скъпата, най-високотехнологичната, произвеждаща най-надеждни автомобили компания - Тойота, полека-лека загърбва производството на дизели. В по-развитите държави се усещат кой е на прав път и кой не. В ниско развитите чалгарски държави с прости селяни, трудно някой ще накара хората да се качат на високотехнологични и икономични автомобили. Хората са водещи при хибридните и водородни автомобили, а форумния чалгар, миришещ на чесън и пот се мъчи да ни убеди, че дизела е върха...
  • #88
    3 rate up comment 1 rate down comment
    до долния ( преди 8 години )
    Да живеят форумните хартиени герои като теб! Силни сте...Книжка нямаш още вероятно...
  • #87
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Буха-ха средният разход на Корола 1.6 според spritmonitor.de е 7,5/100 извадка от 139 автомобилаmin 5,96max 10,93Явно твоята е от олекотените версии или я засичаш по нанадолнища...
  • #86
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    ти пък каква Тойота имаш дето ти гори 7 на магистрала бе?!?! Някакъв ван ли е това или джип?Моята корола 1.6 с 4 човека и багаж едвам го добутва до 6/100, ако съм сам отива на 5/100 бензин на магистрала!
  • #85
    7 rate up comment 6 rate down comment
    drianov ( преди 8 години )
    Съвремените дизели харчат наистина малко особено на магистрала (130-140 кмч) - там където дизела дава до 5/100 бензина е над 7/100. Това може да бъде успорено само от човек който не е карал и двата вида коли за да си направи сравнението. Хибрида на тойота при висока скорост става изключително неефективен, което може да бъде успорено само от човек не запознат с концепцията с двата електромотора. А дизел със старт-стоп се доближава доста до разхода на хибрида в града, така че защо не дизел?
  • #84
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    "Технологията на хибридната система е тази на Тойота, по силата на споразумението между двете компании"Мензо - обясни го това на колегата ти от шоурума че все се излага на тая тема!
  • #83
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не вярвам в нищо, за разлика от вас. Хибрида не ми върши работа, поне засега. Едва ли някога и ще ми върши...В Париж и Лондон са забранили нафтата, ама друг път...Имам си зелено стикерче и си влизам навсякъде с НАФТА.Някой изръси нещо за хибридите на газ в Германия, паднах от стола от смях. Те там не са и чували за такова нещо, ползват го само за готвене. За да намериш станция по тези държави, трябва да си от отбора по спортно ориентиране...
  • #82
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Бъди истински ( преди 8 години )
    Похвално е че Койота са се усетили но пътя до успеха е дълъг. Само двигатели не стигат. Трябва да вземат от Европа и купе, електроника, дизайн. Интериорът се нуждае от тотална подмяна. Въобще единственото бъдеще за японските кошници е да бъдат изкупени от европейските гиганти и така да почнат да се харесват от хората.
  • #81
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Enzo ( преди 8 години )
    Най-добрите хибридни автомобили на пазара в момента, са на БМВ. Технологията на хибридната система е тази на Тойота, по силата на споразумението между двете компании, а всичко останало, включително ДВГ с вътрешно горене, си е на БМВ. И това е поредното доказателство, че за да бъде един автомобил наистина добър, е крайно недостатъчно да е просто с хибридно задвижване. Нужни са още много неща, които японците просто не ги могат. Доказателството - ActiveHybrid 3,5 и 7 vs. IS, GS, LS h. Тествайте ги!
  • #80
    1 rate up comment 4 rate down comment
    drianov ( преди 8 години )
    Лексъс Бейбее - браво човек - казваш истини, но не очаквай всички да те разберат. Не им се вързвай, защото повечето са лапета, които дори не са се качвали на кола. Не влизай в спорове защото няма смисъл. Написал си всичко както трябва, прсото не отвръщай на първия негативен коментар.