IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota Avensis получи два дизела от BMW

Новите двигатели са с мощност 110 и 141 к.с.

Toyota Avensis получи два дизела от BMW

Toyota разкри подробности около обновеното семейство Avensis, което бе показано на автосалона в Женева през април тази година. Моделът вече ще се предлага с два нови дизелови агрегата, производство на BMW.
Toyota Avensis получи два дизела от BMW
В гамата мотори е включен 1,6-литров мотор с мощност 110 к.с., който заменя досегашния дизел с мощност 126 к.с. Новият двигател е с 20 кг. по-лек и ще позволи на автомобила да ускорява от 0 до 100 км/ч за 11,4 секунди.

Вместо стария 2,2-литров дизел със 150 к.с. на Avensis вече ще се поставя мотор с обем 2,0 литра. Той развива 141 к.с. и 320 Нм въртящ момент, като с него ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема 9,5 секунди.
Toyota Avensis получи два дизела от BMW
Освен това моделът ще бъде достъпен и с досегашния 1,8-литров бензинов мотор, предлагащ мощност от 145 к.с. Клиентите ще могат да избират между две скоростни кутии – 6-степенна механична или вариаторна.

Фейслифтът на Toyota Avensis е разработен от студиото на марката във Франция. Машината получи нови светодиодни фарове, различен капак и модернизирани брони. В салона се появиха нов TFT дисплей на мултимедийния комплекс и допълнителни електронни асистенти.
Toyota Avensis получи два дизела от BMW
Производството на седана и комбито е съсредоточено в завода на марката в Дарбишър (Вбр), като то ще стартира през лятото. Цените на модела стартират от 24 500 евро.

Снимки: Toyota

 

Тагове: toyota avensis
0 от 500
  • #109
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Дас дизелите да не филосовстват много, че спрат ли им кранчето в Китай и са чаоооо амореее :). И кво ще карате тогава - Рено, Пежо или Фиат?
  • #108
    1 rate up comment 7 rate down comment
    none ( преди 8 години )
    Липсата на инвестиции в Тойота започва да се вижда все повече. Технологии от Мазда, двигатели от БМВ. Пита се какво произвеждат Тойота сами? В случая се заменят най-продаваните им дизелови двигатели с такива с по-малка мощност и по-ниска надеждност (всички знаем колко са недеждни новите модели на БМВ ;) ).
  • #107
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Каквото и да си говорим, Тойота намери начин да си излъска пострадалия имидж. Фактът е, че средняшка фирма успя да се докопа до Премиум двигатели. Това е истината, която и най-облъчения оризарски фен признава.
  • #106
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Двата гиганта поемат в различни посоки - Тойота към хибридите и водорадната технология, Ваг към дизелите. Предстои да разберем кое е по-доброто решение, на тойотките или на ваги**ите..
  • #105
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Тия ( преди 8 години )
    тойотки стигнаха дъното!Да си признаеш, че двигателите ти не стават, като купуваш от конглокенцията!!!Е няма такъв *** като тойотката!
  • #104
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    "Толкова за чупливостта, статията е за Голф 4 TDI в щастко, да правилно в Щатско"*** не може да не излъже. Голф 4 дизел в щатите никога не се е продавал - не покрива стандартите за вредни емисии. Това да не ти е Европа???
  • #103
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Пере, не пере всеки подир Гоуфо ще реве ;) Не случайно е номер едно в Европа. Каращите БМВ и Тойота могат само да мечтаят да карат Голф. Дас авто бейби:)
  • #102
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    "Всеки истински разбирач кара Голф. Защото е добър и ефтин, държи висока цена и в моргите е пълно с ефтини части. А и мадамите като чуят че си с Голф и припадат ;). Защото и те си мечтаят за Голф.""А темата е за БМВ, само че комплексираните японски фенчета, винаги трябва да набутат ВАГ във всяка статия..."шизофренията май яко те пере а?
  • #101
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    С двигателя на БМВ Авенсис става с 20 кг. по-лек. Ето едно технологично решение на купищата проблеми на Тойота.
  • #100
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 8 години )
    написах дизел, не Голф Беше просто пример за какви коли минават 320 000 км, от чупещите се и с дефектните мотори 1/27 със здраве пичове... А темата е за БМВ, само че комплексираните японски фенчета, винаги трябва да набутат ВАГ във всяка статия...