IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota Avensis получи два дизела от BMW

Новите двигатели са с мощност 110 и 141 к.с.

Toyota Avensis получи два дизела от BMW

Toyota разкри подробности около обновеното семейство Avensis, което бе показано на автосалона в Женева през април тази година. Моделът вече ще се предлага с два нови дизелови агрегата, производство на BMW.
Toyota Avensis получи два дизела от BMW
В гамата мотори е включен 1,6-литров мотор с мощност 110 к.с., който заменя досегашния дизел с мощност 126 к.с. Новият двигател е с 20 кг. по-лек и ще позволи на автомобила да ускорява от 0 до 100 км/ч за 11,4 секунди.

Вместо стария 2,2-литров дизел със 150 к.с. на Avensis вече ще се поставя мотор с обем 2,0 литра. Той развива 141 к.с. и 320 Нм въртящ момент, като с него ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема 9,5 секунди.
Toyota Avensis получи два дизела от BMW
Освен това моделът ще бъде достъпен и с досегашния 1,8-литров бензинов мотор, предлагащ мощност от 145 к.с. Клиентите ще могат да избират между две скоростни кутии – 6-степенна механична или вариаторна.

Фейслифтът на Toyota Avensis е разработен от студиото на марката във Франция. Машината получи нови светодиодни фарове, различен капак и модернизирани брони. В салона се появиха нов TFT дисплей на мултимедийния комплекс и допълнителни електронни асистенти.
Toyota Avensis получи два дизела от BMW
Производството на седана и комбито е съсредоточено в завода на марката в Дарбишър (Вбр), като то ще стартира през лятото. Цените на модела стартират от 24 500 евро.

Снимки: Toyota

 

Тагове: toyota avensis
0 от 500
  • #99
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Всеки истински разбирач кара Голф. Защото е добър и ефтин, държи висока цена и в моргите е пълно с ефтини части. А и мадамите като чуят че си с Голф и припадат ;). Защото и те си мечтаят за Голф.
  • #98
    9 rate up comment 4 rate down comment
    до: ВАГонетката ( преди 8 години )
    Благодаря за признанието, че караш Гоуф на старо, който е дизел. Няма да коментирам избора ти. Твои са били парите и така си решил. Какъв обаче го дириш под всяка статия на Тойота не разбирам? ОК, нямаш пари. Много са като теб, но не всеки убеждава другите, които имат какво да си вземат. Ти самият индиректно признаваш, че бедните и глупави избират Гоуф дизел, а останалите нещо по-модерно, като Тойота например. Обикновено,когато си глупав е за цял живот.Карай си Гоуфо и не давай наклон на другите
  • #97
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Голф рулира отнова. Слага е БМВ и Тойота в малкия си джоб с тоя километраж. Истинските разбирачи карат Голф. Еле па у Пеуник ;)
  • #96
    7 rate up comment 1 rate down comment
    do vag dilara ( преди 8 години )
    брато - сам се питаш сам си отговаряш, ама май нещо не си разбрал - темата е за Тойота и БМВ - къф голф бълнуваш, кви щати...
  • #95
    1 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 8 години )
    Ето тук едно четиво...за тези които се чупят..."Roy Dyson has finally traded in his trusty Volkswagen Golf after it clocked up 507,759 miles""The old Golf was fully serviced at a friends garage, with oil and filter changes every 6,000 miles, a cambelt change every 60,000 and apart from a few shock absorbers, two clutches and about 70 tyres, the car has survived the last 12 years without any breakdowns." Толкова за чупливостта, статията е за Голф 4 TDI в щастко, да правилно в Щатско
  • #94
    2 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 8 години )
    Честно ти казвам, боли ме онова за какви ги обявяват Тойота. Все ми е тая. Едната надеждност нищо не означава, поне за мен. Аз и без това за 100к съм сменил 2 крушки. Качество ми е леко съмнително, предвид сапунерките които правят Относно кой какво кара, си мислех че понеже тук всички сте опиянени от хибридите, има и каращи такива, но явно бъркам. Аз поне си признавам, че нямам излишни пари и карам дизел, било то и сравнително нов, не защото ме кефи, просто защото ми уидисва на джоба..
  • #93
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    аз съм сигурен че го прави за пари, не е възможно в природата да съществува толкова просто парче като вагенския фен
  • #92
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Добре бе ВАГонче, кога ще се спреш не мога да те разбера! Казваш, че: Аз лично ще си купя Тойота, само когато няма други производители.,а в същото време има ли статия за Тойота и ти не преставаш да бълваш глупости. Някакви психични отклонения ли имаш, параноя ли те гони, шизофрения ли, какво ли? Положението ти действително е много сериозно. Останалите колеги, които четат и участват във форума ще потвърдят, че е така. Всеки ден дразниш с глупостите си и откровените лъжи. Лекувай се!
  • #91
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ти какво ще си купиш кой го интересува бе чалгаджио! В света тези коли се карат и се продават добре. Ако това нищо не ти говори не знам какво трябва да е. Всяка година независими организации обявяват Тойота за най-най в много неща и най-вече, качество и надеждност. Кой какво кара няма връзка със спора. Съмнявай се колкото си искаш, но си далеч от истината. Като гледам не аз а ти си който се пенявиш, пишейки от няколко ника и мъчейки се да обори фактите с някви смешни доводи.
  • #90
    3 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 8 години )
    Може да е най-голямата, най-скъпата и тн, но и най-дървената. Карал съм Тойоти на приятели и роднини, повечето чисто нови.Аз лично ще си купя Тойота, само когато няма други производители. Повечето държави в ЕС, както и Норвегия, Швеция и Швейцария, които не бих казал че не са развити, хибридите почти отсъстват.Купуват се където има облекчения,демек в Япония и САЩ,като цяло в Калифорния.За бедния чалгар, няма как да си купи хибрид.Лично ти караш ли такъв,понеже гледам,че пенясваш.Съмнявам се..