IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota Avensis получи два дизела от BMW

Новите двигатели са с мощност 110 и 141 к.с.

Toyota Avensis получи два дизела от BMW

Toyota разкри подробности около обновеното семейство Avensis, което бе показано на автосалона в Женева през април тази година. Моделът вече ще се предлага с два нови дизелови агрегата, производство на BMW.
Toyota Avensis получи два дизела от BMW
В гамата мотори е включен 1,6-литров мотор с мощност 110 к.с., който заменя досегашния дизел с мощност 126 к.с. Новият двигател е с 20 кг. по-лек и ще позволи на автомобила да ускорява от 0 до 100 км/ч за 11,4 секунди.

Вместо стария 2,2-литров дизел със 150 к.с. на Avensis вече ще се поставя мотор с обем 2,0 литра. Той развива 141 к.с. и 320 Нм въртящ момент, като с него ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема 9,5 секунди.
Toyota Avensis получи два дизела от BMW
Освен това моделът ще бъде достъпен и с досегашния 1,8-литров бензинов мотор, предлагащ мощност от 145 к.с. Клиентите ще могат да избират между две скоростни кутии – 6-степенна механична или вариаторна.

Фейслифтът на Toyota Avensis е разработен от студиото на марката във Франция. Машината получи нови светодиодни фарове, различен капак и модернизирани брони. В салона се появиха нов TFT дисплей на мултимедийния комплекс и допълнителни електронни асистенти.
Toyota Avensis получи два дизела от BMW
Производството на седана и комбито е съсредоточено в завода на марката в Дарбишър (Вбр), като то ще стартира през лятото. Цените на модела стартират от 24 500 евро.

Снимки: Toyota

 

Тагове: toyota avensis
0 от 500
  • #79
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    до вагенския дилър - вярвай си че нафтата е по-добра от хибрида! Е вярно, че в Париж и Лондон я забраниха нафтата, ама нищо де ти си вярвай! Като отидеш при лекаря му кажи, че нафтата е безвредна и няма начин от нея да ти е зле! Важното е да си вярваш!
  • #78
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    И какво става, ако искаме да си ползваме багажника на Яриса? Че нещо с тва АГУ, какъвто му е голям... Всъщност има ли място за бутилката? Или ще е на резервната гума, а тя в краката на пътниците? Ба..и, викаш дизела за нищо не става. Всъщност защо даваш пример с Яриса? Защото там разликата в разхода дизел-бензин е най-малка? Дори и на децата в детската градина им е ясно, че разликата нараства драстично с увеличаването на теглото...
  • #77
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Независимо от онова,което ни втълпяват маркетинг специалистите на Тойота,хибридното задвижване е с напълно изчерпан ресурс." - те за тва вагените от 10 години рисуват някакви уж хибриди с разход 1/100 и обещават да ги пуснат на пазара, ама нещо май само с пропагандата си останаха! Даже вагенския дилър се опитва да убеждава хората че германските хибриди уж били най-добри хахаха! А като отидеш в магазина и питаш за хибрид се оказва че хибриди има само в магазина на Тойота хахаха!!!!!
  • #76
    5 rate up comment 3 rate down comment
    до: Лексъс Бейбее! ( преди 9 години )
    Ако включим към сравнението на долните двигатели хибрида на Ярис, то нещата отиват доста в негова полза от към поддръжка и разхода на гориво. А ако сложиш АГУ на бензиновата версия или на хибрида (доста хора си правят хибридите на газ в Германия и Холандия) сметките съвсем загрубяват и дизела не е абсолютно никаква алтернатива. Та той е на кантар с бензиновия мотор по разходи, а какво остава за нещо по-така. Вземи химикала, листта и почвай да смяташ, ако искаш!Смятай правилно а не като до сега
  • #75
    4 rate up comment 3 rate down comment
    до: Лексъс Бейбее! ( преди 9 години )
    Какъв си пролича от постовете ти. Оплиташ се, като пиле в калчища. Първо казваш да сравняваме по данни на производител, а после си измисляш някакви 2-3 л. разлика. В Бг колко от извънградското ти е магистрално, че караш със 140-150 да те попитам? Извънградското е микс от магистрално и извънградски път, което се усреднява.Хайде тогава да сравним един и същи автомобил с 2 двигатела с еднаква кубатура Ярис 1.0 бензин и 1.0д4д. 4,2 срещу 3,4/100. Разликата в разхода се стопява от поскъпата поддръжка
  • #74
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Enzo ( преди 9 години )
    Спорът,който водите е напълно безсмислен.Независимо от онова,което ни втълпяват маркетинг специалистите на Тойота,хибридното задвижване е с напълно изчерпан ресурс.От това,което виждаме в момента, като връх в тази технология,нищо повече не може да се случи.Ако в развитието й имаше някакво съществено бъдеще за сметка на бензиновите и дизелови двигатели,Тойота никога не биха сключили подобно споразумение.Това е като да си продадеш бъдещето.Но... хибридите просто не са бъдещето.Дали са настояще???
  • #73
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Лексъс Бейбее! ( преди 9 години )
    "..Глупав ли си, *** ли си или ДА!Уж сравняваш 2 автомобила, но угодно и съвсем случайнослагаш по-малък дизелов ДВГ и го сравняваш с бензиновия аналог. 150 к.с са по-близо до 147 к.с., отколкото 124 к.с., нали!.."А ти колега защо сравняваш 1.8 бензин с 2.2 дизел
  • #72
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Лексъс Бейбее! ( преди 9 години )
    Не съм ***, ***, ***....вие имайте малко уважение, Изразявам си мнението, дали е грешно или не....това е! Не се опитвам да си налагам мнението, не се правя на лисица ( хаха ), просто спора започна от това дали бензина харчи една идея повече от дизела, което според мен не е така.
  • #71
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    То е ясно, че имат проблем. Тук пишат 2-3 *** с дръпнати очи...
  • #70
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Карал съм и Авенсис, чисто нов, бензин, пълна трагедия е, отвсякъде.Класата на Тойота е зад розовите ви очила. Иначе си пишете теоретичните глупости, на пътя нещата седят по друг начин