IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota Avensis получи два дизела от BMW

Новите двигатели са с мощност 110 и 141 к.с.

Toyota Avensis получи два дизела от BMW

Toyota разкри подробности около обновеното семейство Avensis, което бе показано на автосалона в Женева през април тази година. Моделът вече ще се предлага с два нови дизелови агрегата, производство на BMW.
Toyota Avensis получи два дизела от BMW
В гамата мотори е включен 1,6-литров мотор с мощност 110 к.с., който заменя досегашния дизел с мощност 126 к.с. Новият двигател е с 20 кг. по-лек и ще позволи на автомобила да ускорява от 0 до 100 км/ч за 11,4 секунди.

Вместо стария 2,2-литров дизел със 150 к.с. на Avensis вече ще се поставя мотор с обем 2,0 литра. Той развива 141 к.с. и 320 Нм въртящ момент, като с него ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема 9,5 секунди.
Toyota Avensis получи два дизела от BMW
Освен това моделът ще бъде достъпен и с досегашния 1,8-литров бензинов мотор, предлагащ мощност от 145 к.с. Клиентите ще могат да избират между две скоростни кутии – 6-степенна механична или вариаторна.

Фейслифтът на Toyota Avensis е разработен от студиото на марката във Франция. Машината получи нови светодиодни фарове, различен капак и модернизирани брони. В салона се появиха нов TFT дисплей на мултимедийния комплекс и допълнителни електронни асистенти.
Toyota Avensis получи два дизела от BMW
Производството на седана и комбито е съсредоточено в завода на марката в Дарбишър (Вбр), като то ще стартира през лятото. Цените на модела стартират от 24 500 евро.

Снимки: Toyota

 

Тагове: toyota avensis
0 от 500
  • #59
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    вагенски дилъпю - от тая нафта ти се е вмирисал мозъка - сигурно скоро ще започнеш да се разкапваш от саждите! Купи си хибрид на Тойота да видиш има ли живот извън сервиза хахахахахаха!!!!
  • #58
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Лексъс Бейбее! ( преди 9 години )
    Абе "специалист" - защо се правите на отворковци в този форум не знам, КЪДЕ СЪМ НАПИСАЛ ЧЕ СА ЕДИН КЛАС? Написах горе долу какъв е разхода на двигателя който ще слагат в този Авенсис -двете коли тежат горе долу 1500кг. е не знам съпротивлението какво им е, но все пак горе-долу може да си напраивите сметка......
  • #57
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Като видя дизелов Аурис с японски дизел да харчи колкото Голф, 3.3/100, ще ги призная оризарките. Но май няма да се случи никога. Те вече купуват немски дизели...:))))
  • #56
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Прочети autobild.bg за сравнение на бензин и дизел. В Германия тествали Ford Focus EcoBoost 1.0, убиеца на дизела. Та пише, че при голямо пазене и "галене" на газта, разхода бил 6.8/100, а на магистралата със 130 км/ч минавал сериозно над 9.0/100. Изводът, че все още и дима не може да стаава за сравнение на бензина с дизела по икономичност.
  • #55
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ТВярно много дизелови изпарения си поел, щом сравняваш 318 с Авенсис!!!Направо и двете са един клас автомобили. Браво!
  • #54
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Лексъс Бейбее! ( преди 9 години )
    Долния коментар е от "фалшивия Лексъс Бейбе!".. истинския отиде до тоалетната..ей сега се връща...
  • #53
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Защо само тези дизели да са зле? Ами прословвутия *** на Тойота 1.4 90 к.с. с "колосалните" 190 Нм? Смешно е, знам. Това го предлагат с актуалния Аурис, няма майтап, през 2015. Дори корейците ги убиват. И техния 1.4 е 90 к.с., но вече е с 240 Нм. Несрванимо, нали!
  • #52
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не знам дали харчат толкова, НАПИСАХ ПО КНИЖКА - сравних аналогични модели и 318 d (ЗАЩОТО ТОВА Е ДВИГАТЕЛЯ, КОЙТО ЩЕ СЕ ПОСТАВЯ НА ТОЗИ АВЕНСИС НА СНИМКАТА). Някой твъдеше, че бензина харчи една идея повече от дизела - тука започнаха да се правят на специалисти всички... аз карам бензин и аналогичния модел (дизел) извънградско ще дава 2-3 литра под моя разход, което не е една идея....
  • #51
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Както написах в статията за Мазда и Тойота от петък, точно тези два дизела 2.0 и 2.2 D4D са мега остарели и Тойота обират подигравките с тях. Да не говорим колко са капризни и ненадеждни. Явно, че дори такава закоястянала фирма, като Тойота, се усети и реши да купи нещо съврменно и качествено.
  • #50
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Пич, 3.9/100 харчи Аурис с чугунения кютук D4D. Сравнявай го с нещо от неговия клас. Например Голф, и там имаме 3.3/100...!!!!Аааа, разбираш ли, че Тойота са в каменната ера!