IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota Avensis получи два дизела от BMW

Новите двигатели са с мощност 110 и 141 к.с.

Toyota Avensis получи два дизела от BMW

Toyota разкри подробности около обновеното семейство Avensis, което бе показано на автосалона в Женева през април тази година. Моделът вече ще се предлага с два нови дизелови агрегата, производство на BMW.
Toyota Avensis получи два дизела от BMW
В гамата мотори е включен 1,6-литров мотор с мощност 110 к.с., който заменя досегашния дизел с мощност 126 к.с. Новият двигател е с 20 кг. по-лек и ще позволи на автомобила да ускорява от 0 до 100 км/ч за 11,4 секунди.

Вместо стария 2,2-литров дизел със 150 к.с. на Avensis вече ще се поставя мотор с обем 2,0 литра. Той развива 141 к.с. и 320 Нм въртящ момент, като с него ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема 9,5 секунди.
Toyota Avensis получи два дизела от BMW
Освен това моделът ще бъде достъпен и с досегашния 1,8-литров бензинов мотор, предлагащ мощност от 145 к.с. Клиентите ще могат да избират между две скоростни кутии – 6-степенна механична или вариаторна.

Фейслифтът на Toyota Avensis е разработен от студиото на марката във Франция. Машината получи нови светодиодни фарове, различен капак и модернизирани брони. В салона се появиха нов TFT дисплей на мултимедийния комплекс и допълнителни електронни асистенти.
Toyota Avensis получи два дизела от BMW
Производството на седана и комбито е съсредоточено в завода на марката в Дарбишър (Вбр), като то ще стартира през лятото. Цените на модела стартират от 24 500 евро.

Снимки: Toyota

 

Тагове: toyota avensis
0 от 500
  • #49
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Това е фалшивия Лексъс Бейбее!, т.е. ***, която провокира и пише непрекъснато глупости. От нафтените изпарения му се е замъглило съзнанието и няма оправия. Имам съмнения, че е шизофреник щом ползва чужди никове и се представя за друг. Какво да говорим повече, като е фен на немското и на дизела. Пълен ***!
  • #48
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Какво хибридно Алуди ве ей! я малко се съвземете! Алуди имат хибриди само на книга. Отиваш в шоурума и такива няма, искаш да направиш тест драйв и пак няма. Кажете къде да отида да пробвам такова? Хайде дилърчето на ВАГен да се намеси и да каже КЪДЕ. В София му гарантирам, че няма в нито едно представителство на марката и изобщо не ги внасят у нас. В Германия бях миналата година и там ги няма в шоурумовете.. Е къде тогава ги има прехвалените им хибриди? Тойота пък продават милиони хибриди.
  • #47
    4 rate up comment 3 rate down comment
    до: Лексъс Бейбее! ( преди 9 години )
    Стига писа глупости бе нафтаджио! Къде ми сравняваш 147 к.с. с 2.0 124. Сложи 2,2 150 к.с. и сравнявай тогава! Там отиваме на разход 4,8/100. Значи спестяваш 0,6/100. Кажи ми струва ли си риска от по-сложния, с повече елементи, турбо, ГНП, DPF, дюзи и т.н. Пък зимата при големите студове и некачествената нафта си е закъсал отвсякъде. Да не говорим за по-скъпото обслужване и консумативи. Дизела ще ти излезе през носа. Освен това предницата доста тежи и пътното поведение е отврат. Покарай и двете!
  • #46
    2 rate up comment 7 rate down comment
    бат Васко ( преди 9 години )
    Тойота винаги са били петното върху имиджа на японските автомобили :)
  • #45
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Хибридният ( преди 9 години )
    "хибридното Ауди ДУО не е с 12 к.с. ел двигател а 29к.с.,"Според официалния сайт на Ауди е 12 к.с.: A five-cylinder gasoline engine drove the front wheels, and a part-time electric motor developing 9 kW (12 hp) drove the rear wheels. Абсолютно аматьорски прототип - ДВГ и електромотор задвижват двете оси поотделно, въобще не може да се говори за хибридна синергия като при Тойота.
  • #44
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "2.0 D4D (124 hp) - 3.9/100 (извънградско, това е по книжка)318d (143 hp) - 3.9/100 (извънградско, това е по книжка)"А отчете ли че средно БМВ лъжат за разхода с 30%, докато Тойота - с 15%? Хмм, очевидно не си.
  • #43
    5 rate up comment 1 rate down comment
    до: до Тойода ( преди 9 години )
    Ти карал ли си на газ? Аре сега сметни и на газ колко лева ще изхарчиш при същото положение в града и ела да си говорим за цени! Пък и на газ не е само икономично, но и екологично. Няма сажди и простотии, които излизат от ауспуха на нафтовата печка. Не знам кога ще свърши тази селения у нас да се карат масово дизели в градовете! Уж новите с евро 6 пък и те пропушват, като им дадат газ на светофарите или по баир смъкне на по-ниска предавка. В София и другите големи градове е просто трагедия!
  • #42
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Хибридният ( преди 9 години )
    "и не само това, автомобила само на батерии е изминавал 50км. със скорост 80км.ч."Това е Audi Duo III от 97-***, само че то излиза едновременно с Приус. Също е пълна карикатура - прехода от ДВГ към електромотор е ставал с ръчено превключване. Батериите също са допотопни оловни. С една дума смешка.
  • #41
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Лексъс Бейбее! ( преди 9 години )
    Ама защо да си взимаш Приус, ами ако не ти харесва или не ти е удобна!??! Някой искат Авенсис...тъй като няма още хибрид (Авенсис), ще си вземеш дизел (ако искаш да караш икономично). Минимален е разхода извън града ако бензин или дизел?!? Надявам се това да е някаква шега? Взимам дани за актуалния Авенсис:1.8 бензин (147 hp) - 5.4/100 (извънградско, това е по книжка)2.0 D4D (124 hp) - 3.9/100 (извънградско, това е по книжка)318d (143 hp) - 3.9/100 (извънградско, това е по книжка)
  • #40
    4 rate up comment 2 rate down comment
    до: до Тойода ( преди 9 години )
    Карал съм и на бензин, да. Само не разбрах каква ти бе мисълта. Авенсис не е градски автомобил, за да ми приказваш колко щял да харчи в града. Това е кола, която се кара предимно извън града. Там разхода между дизела и бензина е минимална и просто не си заслужават главоболията с дизела и скъпата му поддръжка. колегата отдулу ти е написал, че като искаш нещо икономично си вземаш Приус и караш навсякъде икономично без да се притесняваш. Като комфорт и двата модела са горе-долу едни и същи.