IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota Avensis получи два дизела от BMW

Новите двигатели са с мощност 110 и 141 к.с.

Toyota Avensis получи два дизела от BMW

Toyota разкри подробности около обновеното семейство Avensis, което бе показано на автосалона в Женева през април тази година. Моделът вече ще се предлага с два нови дизелови агрегата, производство на BMW.
Toyota Avensis получи два дизела от BMW
В гамата мотори е включен 1,6-литров мотор с мощност 110 к.с., който заменя досегашния дизел с мощност 126 к.с. Новият двигател е с 20 кг. по-лек и ще позволи на автомобила да ускорява от 0 до 100 км/ч за 11,4 секунди.

Вместо стария 2,2-литров дизел със 150 к.с. на Avensis вече ще се поставя мотор с обем 2,0 литра. Той развива 141 к.с. и 320 Нм въртящ момент, като с него ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема 9,5 секунди.
Toyota Avensis получи два дизела от BMW
Освен това моделът ще бъде достъпен и с досегашния 1,8-литров бензинов мотор, предлагащ мощност от 145 к.с. Клиентите ще могат да избират между две скоростни кутии – 6-степенна механична или вариаторна.

Фейслифтът на Toyota Avensis е разработен от студиото на марката във Франция. Машината получи нови светодиодни фарове, различен капак и модернизирани брони. В салона се появиха нов TFT дисплей на мултимедийния комплекс и допълнителни електронни асистенти.
Toyota Avensis получи два дизела от BMW
Производството на седана и комбито е съсредоточено в завода на марката в Дарбишър (Вбр), като то ще стартира през лятото. Цените на модела стартират от 24 500 евро.

Снимки: Toyota

 

Тагове: toyota avensis
0 от 500
  • #69
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Лексъс Бейбее! ( преди 9 години )
    Хора имате проблем.1. Не знам реално колко харчи БМВ 318д - включих го, горе-долу да видите колко харчи този мотор, защото този мотор ще се слага на СИНИЯ АВЕНСИС2. 2-3 литра по-малко харчи дизеловия аналог на колата която карам (не е Авенсис) и за мен това не е една идея по-малко, както твърдеше някой.3. Сравних 2.0 D4D, защото според мен техническите х-ки отговарят на 1.8 - 2.2 харчи 4.5/100, обаче колто по-бързо се движите и разликата между дизела и бензина се увеличава, не сте съгласни?
  • #68
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    влязъл специалиста в статия за БМВ и Тойота да ми пише за ваг*ни и фордове - дето са дъното на техниката и технологията?!?!? смешна работа!
  • #67
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе ***, що спря да пишеш, като до: Лексъс Бейбее! бе! Сега пък Форд Фокус намеси тук. Не те слуша главата нещо май, а! Фордовете ги сравнявай с ВАГените! В една категория са. Тук става дума за Тойота, а те са класи над тези, които споменаваш. Така, че пак удари на камък с глупавите си разсъждения и елементарни лъжи!П.С. Какво става, бизнеса не върви ли? Никой ли не влиза да купува трошките, които продаваш? Явно не са толкова глупави хората да си вземат немско-китайски *** с цена на кола.
  • #66
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не случайно специалист съм го написал в кавички, за да се знае, че това е ВАГ-дилърчето, което от нищо не разбира. Иска да си продава скапаните, миризливи нафтови печки и да зарибява хората, колко са хубави, но *** тук освен него няма.
  • #65
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Вече го писах, тези дни карах Фокус Екобууст. За пробега ми даде над 10, отиващо към 11/100. Четирима човека и малко багаж. Предимно магистрално, но до 130 и градско. При същите условия дизела ми дава около 6 и малко...Дори колата ми е по-голяма и тежкаТа не знам кви ги смятате разлика от 0,6/100 че като се понатовари бензина и го качва едно 50% отгоре.Дюзи, ГНП и тн, да не се сменяват всеки път с маслата. Относно зимата и дизела, вече 7ма зима си изкарвам колата всеки ден, дори ток давам
  • #64
    7 rate up comment 2 rate down comment
    до: Лексъс Бейбее! ( преди 9 години )
    Аве ей разбирачо, ти чел ли си статията кой колко лъже в разхода на гориво? Вземи е прочети и виж, кой най-много лъже и може да продължим да спорим! Това, което ти го пишат, че ще харчи БМВ е доста далеч от реалното.
  • #63
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    " Ходи на лекар специалисте!" - къф специалист ве - тоя е дилър на миризливи ваг*ни - за пари се прави на ударен мишока лъжлив
  • #62
    4 rate up comment 2 rate down comment
    до: Лексъс Бейбее! ( преди 9 години )
    Глупав ли си, *** ли си или ДА!Почна да се оплиташ в лъжи. Уж сравняваш 2 автомобила, но угодно и съвсем случайнослагаш по-малък дизелов ДВГ и го сравняваш с бензиновия аналог. 150 к.с са по-близо до 147 к.с., отколкото 124 к.с., нали! После се правиш на умряла лисица и почна да ги сравняваш по друг начин. Уж си ги имал и двете и разликата в харча бил не 0,6/100, а цели 2-3 литра. Това, обаче не ти стигна и почна да сравняваш 3-та серия с Авенсис. Ходи на лекар специалисте!
  • #61
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Горе-долу,а! Все едно сравняваш Голф и Пасат.
  • #60
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Пак сте "крали" информация от чужбина - дизелите ще са съответно 112 и 143 к.с., а бензиновите двигатели са 1.6 - 132 к.с., 1.8 - 147 к.с., 2.0 - 152 к.с. И в България далеч няма да стартира от 24,500 евро, а доста по-малко.