IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

VW Golf и Polo остават без конкуренция в Европа

Двата модела водят убедително и през първото тримесечие на 2015 г.

VW Golf и Polo остават без конкуренция в Европа

Резултатите от първото тримесечие на 2015 г. показват, че на европейския пазар са продадени 591 546 нови автомобила, съобщава агенция focus2move. В сравнение с аналогичния период за миналата година резултатът се е повишил с 3,3%.
VW Golf и Polo остават без конкуренция в Европа
Най-популярният модел остава Volkswagen Golf, като за периода януари-март от него са продадени 161 916 единици. Това е с 15,5% повече от миналата година. На второ място е друг модел на Volkswagen – Polo, чийто резултат е 93 429 бройки. При него обаче има спад с 1,4%.

Третата позиция е за Ford Fiesta с продажби от 89 800 автомобила. За 1 година хечбекът е увеличил популярността си сред европейците с 3,5%. В първата десетка е още един модел на Ford. Това е Focus, който заема 7-о място с 63 779 бройки. При него обаче има спад с 10,4%.

Топ 10 на най-продаваните в Европа коли за периода януари-март 2015 г.

1. Volkswagen Golf    161 916, +15,5%
2. Volkswagen Polo    93 429, -1,4%
3. Ford Fiesta               89 800, +3,5%
4. Renault Clio             84 620, +0,8%
5. Opel Corsa               80 187, +20,5%
6. Nissan Qashqai      71 620, +11,9%
7. Ford Focus               63 779, -10,4%
8. Peugeot 208            60 356, -8,8%
9. Audi A3                      53 959, +5,2%
10. Opel Astra              46 676, -2,0%

Снимка: Volkswagen

 

0 от 500
  • #54
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да, не вървят немските в пустинята. Затова Туарег им пръска шортите на Дакар,няколко години поред, докато не се отказаха, поради липса на конглокенция. Представям си ако вървяха какво щеше да бъде...
  • #53
    5 rate up comment 3 rate down comment
    да-а-а, ( преди 10 години )
    От 600 х.бр. 300 х. са на ФВ Групата/даже без Сеат и Шкода/ А Дошовците да им гризат калниците!
  • #52
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    *** го обърна, че пътищата у нас били истинския тест. Абе ВАГон ***, какво ще кажеш за местата по света, където няма пътища. Защо там освен японско, друго не се кара? В Африка, в пустините, на полюсите, в джунглите, в планините, тайгата и къде ли още не. Там немска барака никой не кара. Хората знаят защо. С немския леген само до мола и чалготеката. С японския Автомобил навсякъде другаде. Топ гиър имаха едно предаване "как да счупиш Тойота". Гледай го! Показателно е за здравината.
  • #51
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ееее, по нашите пътища е пълно с немски коли над 300 хиляди (и с върнати километражи де). Та консъмър рипорт може и да са сравтявали от един милион коли, ама там се кара по нормални пътища. В България е истинския тест. Та могли са от уважение към страната да поднат за цвят и една каска !
  • #50
    5 rate up comment 6 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    "Пичът по-долу написа ли ти го и той.." Сам си пише и се нарича после "пича по-долу...". Пичът по-долу е основен ***. Опитва се да си изсмуче от пръстите някаква връзка на японците с германците, ако трябва дори от 70-те години. Но понеже дори и тогава не е имало такъв филм, просто,... лъже най-безсрамно. То не бяха БМВТ-а, вейрони, какво ли простотия не измисли, но понеже го затапвам всеки път, газ пикае.
  • #49
    8 rate up comment 1 rate down comment
    С ( преди 10 години )
    Щял да ме признае за турбо селянин, много е отворен тоя гугутко маен и той.Brand: MITSUBISHIModel NO.: TF035Fuel: DieselDescription: BMW 120D(E87), 320d (E90/E91)Какво става бе, бай Муйо? Пичът по-долу написа ли ти го и той?
  • #48
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Сериозно ли ползва германски турбини?! Сега остава да кажеш от коя марка са тези немски турбини. Ако успееш, цена няма да имаш. :)))
  • #47
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Veiron ползва германски турбини.
  • #46
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    The M4 is fitted with a pair of Mitsubishi-sourced turbochargers.
  • #45
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "В европейските коли няма японски турбини." Вагончетата явно не знаят кой произвежда турбните на любимия им Вейрон. Големи са фенчета, ама това е само защото са технически неграмотни.