IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

VW Golf и Polo остават без конкуренция в Европа

Двата модела водят убедително и през първото тримесечие на 2015 г.

VW Golf и Polo остават без конкуренция в Европа

Резултатите от първото тримесечие на 2015 г. показват, че на европейския пазар са продадени 591 546 нови автомобила, съобщава агенция focus2move. В сравнение с аналогичния период за миналата година резултатът се е повишил с 3,3%.
VW Golf и Polo остават без конкуренция в Европа
Най-популярният модел остава Volkswagen Golf, като за периода януари-март от него са продадени 161 916 единици. Това е с 15,5% повече от миналата година. На второ място е друг модел на Volkswagen – Polo, чийто резултат е 93 429 бройки. При него обаче има спад с 1,4%.

Третата позиция е за Ford Fiesta с продажби от 89 800 автомобила. За 1 година хечбекът е увеличил популярността си сред европейците с 3,5%. В първата десетка е още един модел на Ford. Това е Focus, който заема 7-о място с 63 779 бройки. При него обаче има спад с 10,4%.

Топ 10 на най-продаваните в Европа коли за периода януари-март 2015 г.

1. Volkswagen Golf    161 916, +15,5%
2. Volkswagen Polo    93 429, -1,4%
3. Ford Fiesta               89 800, +3,5%
4. Renault Clio             84 620, +0,8%
5. Opel Corsa               80 187, +20,5%
6. Nissan Qashqai      71 620, +11,9%
7. Ford Focus               63 779, -10,4%
8. Peugeot 208            60 356, -8,8%
9. Audi A3                      53 959, +5,2%
10. Opel Astra              46 676, -2,0%

Снимка: Volkswagen

 

0 от 500
  • #44
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Абе точно списъка показва, че европейците са най-простите и ***, щом карат, такива сапунерки, като немските кошници. Никъде другаде по светане ги карат толкова много, както в Европа, което е показателно за потребителската култура на населението. И в най-затънтените мдста по ссета, подобни кочини не се карат масово.
  • #43
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Абе ( преди 10 години )
    списъка на най-продаваните от статията доказва само, че европейците не са ***, като някои пишещи тук ***!
  • #42
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Нищо не доказа. Пусни линк за някое БМВ, че има японска турбина и те признавам,.... за турбо селянин.
  • #41
    7 rate up comment 1 rate down comment
    С ( преди 10 години )
    Аз се отказвам да участвам в каквито и да било дебати с вас в бъдеще. Седиш и му показваш, че например има модели 320d E91 или Х1 с турбо на MHI - то пак казва , НЕ!Е аз карам японка с турбо Garrett, ама какво от това?
  • #40
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Всъщност съм в грешка, на моето ФВ 2008 турбината е Borg Warner Извинявам се за неточността!
  • #39
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Гледам Ford Focus с минус 10.4%. Започнаха да се усещат каква тояга е. Прехваленият EcoBoost се оказа доста капризен и ненадежден. Поне в АутоБилд пише така.
  • #38
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Мицубиши купуваха доскоро от VAG дизели на които са продавали турбините...е по смешно нема
  • #37
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Къде е точно противоречието? В европейските коли няма японски турбини. То и в японските няма, колкото и малко такив двигатели да имат. Дизелите на Тойота, т.е. на Дайхацу, също ползват Garrett.
  • #36
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Вагонетки, тръгнахте от "Японците тепърва откриват турбо моторите" и стигнахте до "прочети спецификациите на настоящите модели на немските фирми, да видим дали ще намериш дори една японска турбина". Само вие сте способни при такова противоречие със себе си да продължавате да спорите.
  • #35
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    По-добре прочети спецификациите на настоящите модели на немските фирми, да видим дали ще намериш дори една японска турбина. Обречена кауза.