IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

VW Golf и Polo остават без конкуренция в Европа

Двата модела водят убедително и през първото тримесечие на 2015 г.

VW Golf и Polo остават без конкуренция в Европа

Резултатите от първото тримесечие на 2015 г. показват, че на европейския пазар са продадени 591 546 нови автомобила, съобщава агенция focus2move. В сравнение с аналогичния период за миналата година резултатът се е повишил с 3,3%.
VW Golf и Polo остават без конкуренция в Европа
Най-популярният модел остава Volkswagen Golf, като за периода януари-март от него са продадени 161 916 единици. Това е с 15,5% повече от миналата година. На второ място е друг модел на Volkswagen – Polo, чийто резултат е 93 429 бройки. При него обаче има спад с 1,4%.

Третата позиция е за Ford Fiesta с продажби от 89 800 автомобила. За 1 година хечбекът е увеличил популярността си сред европейците с 3,5%. В първата десетка е още един модел на Ford. Това е Focus, който заема 7-о място с 63 779 бройки. При него обаче има спад с 10,4%.

Топ 10 на най-продаваните в Европа коли за периода януари-март 2015 г.

1. Volkswagen Golf    161 916, +15,5%
2. Volkswagen Polo    93 429, -1,4%
3. Ford Fiesta               89 800, +3,5%
4. Renault Clio             84 620, +0,8%
5. Opel Corsa               80 187, +20,5%
6. Nissan Qashqai      71 620, +11,9%
7. Ford Focus               63 779, -10,4%
8. Peugeot 208            60 356, -8,8%
9. Audi A3                      53 959, +5,2%
10. Opel Astra              46 676, -2,0%

Снимка: Volkswagen

 

0 от 500
  • #34
    9 rate up comment 4 rate down comment
    С ( преди 10 години )
    Понеже админчетата явно са фенове на ВАГ и очевидно са се почерпили за добрата новина преди да ми изтрият коментара с линка, ще постна пак да се знае (от корпоративния сайт на Мицубиши):Mitsubishi Turbocharger and Engine Europe B.V. is a Tier 1 supplier to the European automotive industry.Currently, amongst others BMW, FIAT, FORD, GM, ISUZU, IVECO, PORSCHE, PSA, RENAULT, SAAB, VOLVO and VOLKSWAGEN are using MHI turbocharger technology.Чакам като мъже да си признаете, че не сте прави.
  • #33
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Аз определено се зарадвах от тази новина и снощи се почерпихме с компанията точно по този повод. И днес ме държи доброто настроение от новината.
  • #32
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    На моето VW турбината също е Garrett. Mitsubishi може и да са им пробутали няколко турбини някога... :):):)
  • #31
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не искам да се меся в поредния безмислен спор, но на моето БМВ турбината е марка Garrett. Доколкото знам, това не е японска турбина, а американска или английска.
  • #30
    12 rate up comment 5 rate down comment
    С ( преди 10 години )
    Абе Саньо, Митсубиши не били правели турбини, най-малко за BMW. Я седни се образовай малко, че си също толкова смешен като останалите немски клошари налапали ауспуФа на някой TDI кашон. Дори VW и Porsche ползват турбокомпресорни технологии на Mitsubishi.
  • #29
    8 rate up comment 5 rate down comment
    VW ( преди 10 години )
    Красота!!!
  • #28
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Mitsubishi не правят никакви турбини, най-малко на БМВ. Много си ***, селянче, турбините на БМВ са Garett, английски. Тъпо ли ти стана, че ти го хакнах? Рака и трябва.
  • #27
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    По скоро 700 000 са, не си го прочел правилно. За първите 3 месеца са продадени към 150 000 броя, което за година няма как да направи 3 000 000
  • #26
    5 rate up comment 1 rate down comment
    коко ( преди 10 години )
    АУТОМЕДИЯ В предходната ви статия за ел.колите пишете че в Европа са продадени над 3 милиона коли а тук по малко от 700000! Кое е вярното?При положения че годишния пазар в ЕС е над 13 милиона явно тука е грешката.това е инфо само за Германия.В европа Фолф е лидер но поло и в тройката не влиза при малките коли.Там Клио и Фиеста си оспорват титлата а 208 е твърдо трети. Полото с корсата и С3 са в долната група
  • #25
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да, аз затова започнах с изречението,че сме в бг ,веднага първия питек се пробва на клавиатурата... слаб опит, дай пак :)