IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият Nissan GT-R с двигател от „Льо Ман”

3,0-литровият V6 туин-турбо ще бъде част от хибриден агрегат

Новият Nissan GT-R с двигател от „Льо Ман”

Дългоочакваният нов Nissan GT-R от следващо поколение ще получи преработена версия на 3,0-литровия туин-турбо V6 бензинов мотор от състезателния прототип GT-R LM NISMO, създаден за участие в сериите за издържливост (WEC) и маратона „24 часа на Льо Ман”. Това съобщи изданието Top Gear, което цитира техническия директор на тима Nissan LMP1 - Бен Боули.
Новият Nissan GT-R ще получи двигателя на болид от „Льо Ман”
Той не даде подробности за двигателя, за който се знае, че е оборудван със система за директно впръскване на горивото и ще развива мощност от поне 550 к.с. По думите на Боули, агрегатът ще отговаря на всички изисквания, които са нужни за да бъде използван за стандартни автомобили.

„Ако използваме суперлек мотор с кратък жизнен цикъл, това ще бъде пълен провал. Затова ще заложим на двигател, който се развърта до 6500 об/мин., който ще бъде предшественик на мотора за новото поколение на GT-R”, обяснява Бен Боули.

По-рано от Nissan признаха, че новият двигател ще бъде част от хибриден агрегат. В него влизат още електромотор, комплект акумулатори и система за рекуперация на кинетичната енергия, разработена от тима на Williams във Формула 1.

Общата мощност на силовата установка ще бъде около 800 к.с. Очаква се ускорението от 0 до 100 км/ч да става за по-малко от 2,7 секунди.

Снимка: Nissan

 

Тагове: Nissan GT-R
0 от 500
  • #56
    7 rate up comment 2 rate down comment
    до Leberknoedl ( преди 10 години )
    Кое те кара да мислиш, че аз не си карам всеки ден безотказния немски автомобил. Тези теми са ми любимите, сипал съм си един Джак и се заливам от смях на бисерите...
  • #55
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Leberknoedl ( преди 10 години )
    Приус - най-иновативния, достъпен и същевременно най-надежден модел в последните десетилетия. Ето това е японски инженеринг. Немците са много, много далече от това да комбинират горните три успешно.
  • #54
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Leberknoedl ( преди 10 години )
    "Японското инженерно дело го виждаме в действие.Никъде по големите състезателни форуми ги няма."Големите състезания на практика са много скъпи рекламни партенки. Нали не вярваш че серийните Алдита стават по-надеждни от факта че някакъв си прототип разработен от отбор на Алди бил спечелил Льо Ман? А японското инженерно дело го виждаме постоянно в действие - аз лично всеки ден си карам безотказния японски автомобил, също като десетки милиони други доволни като мен клиенти.
  • #53
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен до С ( преди 10 години )
    Като не виждаш дизел в Инфинити, вземи си сложи очила, възможно е да ти помогнат! Макар, че се съмнявам...
  • #52
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Бай цървул ( преди 10 години )
    Как какъв? Европейски естествено на цена от 1/3 на нов ГТР. Къде ще ме повозиш, на карт ли или ще го вземем под наем, че нали нямаш ГТРЗа 17г имам близо 500000км на личните си автомобили. Бая трябва да си понавъртял с автомобили под наем... :)
  • #51
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Бай ***, къде точно ти е аргумента не разбрах?Ти какъв гълъбарник караш, я се похвали? Сядал ли си в Порше да се повозиш дори само, а в ГТР? Къде събра впечатления? Ако нямаш преки такива, ела, ще те повозим да кажеш, че и ти си се качил поне веднъж някъде. Аз може да нямам ГТР или 991, ама съм изтъркалял толкова километри в такива колкото ти не търкаляш за цяла година с личния си автомобил.
  • #50
    6 rate up comment 6 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 10 години )
    "Защо миналата година не бяха немци шампионите пак. "Немците не бяха шампиони,защото Тойота бяха много по-силни,което е напълно нормално.Все пак 3 години участваха във WEC.И съвсем естествено труда,старанието и духа който проявиха от Тойота им се отплатиха подобаващо.Но въпреки всичко не успяха да спечелят култовото 24 часа льо Ман.Ти кажи защо,след като бяха много по-подготвени от Ауди и Порше.Дано тази година да успеят,че да млъкнете малко.Дано...ама надали.
  • #49
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ха-ха, тук 2мата фена на дръпнатите къртят. Карат 20г ръждясали разпадащи се японски легена и точят лиги. Останалите 2ма нямат все още книжки, но са компетентни. Ние бедняците с европейските, пазаруваме в Лидъл и си изкарваме автомобилите от шоурумите. Аууу, това страшилище щяло да си загуби основната предимство, цената. Представи си! Видяхме каква е супер кола на Ринга, ама на таван. И без това ги купуват само тунери, които не им стигат кинтите за нещо по истинско, рапъри и арабели.
  • #48
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да бе, виждаме нечуваните успехи на немските талиги по големите ФОРУМИ. 3 титли на Мерцедес във Ф1, и някакви сбирщайн във ВРЦ. Сега превърна Льо Ман в най-големия ФОРУМ, така ли стана? Защото миналата година не бяха немци шампионите пак.
  • #47
    8 rate up comment 9 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 10 години )
    "Тази година Алудито е около 900к.с."Тази година Аудито е точно 830 коня,мой човек.558 от ДВГ и 272 от ел.мотора.Никога не е било 900 коня.И пак прави за смях Тойотите.