IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият Nissan GT-R с двигател от „Льо Ман”

3,0-литровият V6 туин-турбо ще бъде част от хибриден агрегат

Новият Nissan GT-R с двигател от „Льо Ман”

Дългоочакваният нов Nissan GT-R от следващо поколение ще получи преработена версия на 3,0-литровия туин-турбо V6 бензинов мотор от състезателния прототип GT-R LM NISMO, създаден за участие в сериите за издържливост (WEC) и маратона „24 часа на Льо Ман”. Това съобщи изданието Top Gear, което цитира техническия директор на тима Nissan LMP1 - Бен Боули.
Новият Nissan GT-R ще получи двигателя на болид от „Льо Ман”
Той не даде подробности за двигателя, за който се знае, че е оборудван със система за директно впръскване на горивото и ще развива мощност от поне 550 к.с. По думите на Боули, агрегатът ще отговаря на всички изисквания, които са нужни за да бъде използван за стандартни автомобили.

„Ако използваме суперлек мотор с кратък жизнен цикъл, това ще бъде пълен провал. Затова ще заложим на двигател, който се развърта до 6500 об/мин., който ще бъде предшественик на мотора за новото поколение на GT-R”, обяснява Бен Боули.

По-рано от Nissan признаха, че новият двигател ще бъде част от хибриден агрегат. В него влизат още електромотор, комплект акумулатори и система за рекуперация на кинетичната енергия, разработена от тима на Williams във Формула 1.

Общата мощност на силовата установка ще бъде около 800 к.с. Очаква се ускорението от 0 до 100 км/ч да става за по-малко от 2,7 секунди.

Снимка: Nissan

 

Тагове: Nissan GT-R
0 от 500
  • #36
    7 rate up comment 7 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 10 години )
    Фетз ли си,Фес ли си не те знам,ама ти видя ли как за 6 часа на Спа Ауди остави първата Тойота на 3 обиколи,а втората на 14 обиколки след себе си?Ако не си видял пусни си да гледаш състезанието.Има го в нета.Гледай как нафтовата печка на Ауди със 750 коня прави за смях бензиновата Тойота с 1000 конски сили.30 минути преди края видя ли как Трелюе с Аудито минава покрай Тойотата на Буеми,все едно е спряла,хехехехе.Гледай,интересно беше.
  • #35
    4 rate up comment 8 rate down comment
    RRE S3 ( преди 10 години )
    кога ще се въведе правило коментари да се пишат само на кирилица и селяни като RRE да заминат на бунището където принадлежат Kogato po4ne6 da izkarva6 pove4e pari ot men,toest NIKOGA
  • #34
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Leberknoedl ( преди 10 години )
    Самата идея да съдиш за това кой колко е премиум по прoдaжбите е ***. Няма нищо премиум в това паркингите на Лидл и Алди да са пълни с 5-серия, А6 и Е-класа. Лексус ги интересуват печалбите, не продажбите и там Тойота са ненадминати.
  • #33
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Leberknoedl ( преди 10 години )
    "Дори в родината си Япония, Лексус е след Мерцедес по продажби,"В Япония Лексус е позициониран над Мерцедес. С Мерцедес ценово се борят премиум моделите на Тойота, така че сравнението ти е глупаво. "..се оказа че индийската Ягуар-Ленд Роувър е с половин милион продажби, точно колкото имат и Лексус."И ти реши че като сравниш продажбите на две марки с продажбите на една ще направиш някакъ смислен извод?
  • #32
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Leberknoedl ( преди 10 години )
    До оня с фактите: "Въпреки, че Лексус смятаха САЩ за свой пазар, германците ги изметоха и там. "Как точно са ги измели, като БМВ и Мерцедес продават няма и 10% повече от Лексус, при положение че предлагат 2 пъти повече модели?"Примерно в Китай Ауди има 350 представителства а Лексус 100. "В Китай Алдиатат са китайски, а Лексусите - японски. Съответно цените на Лексус са 50% нагоре. Прави разлика.
  • #31
    15 rate up comment 2 rate down comment
    селянин ( преди 10 години )
    кога ще се въведе правило коментари да се пишат само на кирилица и селяни като RRE да заминат на бунището където принадлежат
  • #30
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Лексъс Бейбее! ( преди 10 години )
    Нюрбургринг е с изграден имидж бе хора...да не би да няма известни писти, които даже са по добри..НО ето Нисана или Поршето или Ферарито ТАМ е направил "еди какъв си резултат"..и готово..значи е по добрата кола...което всеки разумен човек знае..че не е истината. Ами на друга писта може да стане обратното..
  • #29
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Лексъс Бейбее! ( преди 10 години )
    Имидж....колкото и да ми слагате "-"..имиджа не се гради за 5-6г. VW Phaeton защо загуби?! Не е по лош от А8 (те са еднакакви) 7ма серия и S класа... защото Тойота предлага луксозната си марка под името Лексус?! Я сега си напънете и си кажете на себе си...Ако Тойота представят модел идентичен с някой на Лексус на една цена..коя ще се продава повече?! Коя ще вземете ВИЕ!? Лексус нали...защото имиджа на Лексус е лукс, технологии, престиж..и т.н.
  • #28
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    В случая се вижсда че в някой премиум ресторанти се продава много повече храна а в други изобщо не се пазари, въпреки ежедневните промоции и намаления. Явно цената не е определяща. Политиката на Лексус е тотално провалена, те си мислят, че купувачите на Премиум коли са същите като на Тойота, дай им колата без пари и ще доприпкат сами. Да ама не. Хората с пари не искат подаръци а да си изхарчат парите за нещо истинско и луксозно.
  • #27
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Еми това изобщо не е вярно, само да видим някой факти. Въпреки, че Лексус смятаха САЩ за свой пазар, германците ги изметоха и там. В Европа, Лексус е тотално премазан от немската тройка, в Останалите части на света е същото. Примерно в Китай Ауди има 350 представителства а Лексус 100. Дори в родината си Япония, Лексус е след Мерцедес по продажби, и докато поне от Лексус се радваха, че са поне след немската тройка, то за 2014г. се оказа че индийската Ягуар-Ленд Роувър е с половин милион продажби, точно колкото имат и Лексус. Тоест Лексус отива на петото място. Японско и премиум нещо не се вързва много много в главите на хората.