IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus ES получи нов базов мотор

След фейслифта седанът е оборудван и с нови системи за безопасност

Lexus ES получи нов базов мотор

На автосалона в Шанхай бе представен и обновеният бизнес седан Lexus ES. Моделът е получил по-твърда каросерия, подобрена шумоизолация, нови варианти за персонализация и оборудване, допълнителни системи за безопасност и нов базов двигател.
Lexus ES получи нов базов мотор
Засега от компанията не разкриват никакви подробности за мотора, който ще се предлага в базовата версия на модела. Знае се само, че той е с обем 2,0 литра и със система за директно впръскване на горивото. Според експертите това означава, че Lexus ES е получил агрегата 6AR-FSE, поставян на Toyota Camry. Това е атмосферен бензинов двигател с 16 клапана и система за променливо газоразпределение.
Lexus ES получи нов базов мотор
Мощността на агрегата е 150 к.с., достъпни при 6500 об/мин, а въртящият момент от 199 Нм е наличен при 4500 об/мин. Очаква се всички тези параметри да се запазят и при обновения Lexis ES, като модификацията с този мотор ще се предлага само на 3 пазара – Китай, Русия и Тайван.

Напълно възможно е обаче агрегатът да бъде новия турбо мотор с обем 2,0 литра, който дебютира при кросовъра NX.

Сред промените във външния вид на модела са нова маска с решетка на радиаторите и светодиодни фарове, различни LED светлини, както и допълнителни цветове на каросерията и на интериора. В салона е поставен 4,2-инчов цветен дисплей в комбинация с нови прибори и подобрен контролер на интерфейса RTI.
Lexus ES получи нов базов мотор
Освен това седанът вече е оборудван с комплекс за безопасност Lexus Safety System +, в който са включени адаптивен круз-контрол, система за следене на полосата на движение и на движещите се отпред автомобили. Тя също така открива и пешеходци край пътя, както разполага с функция за автоматично спиране. Освен това моделът разполага с технология за автоматично превключване на светлините.

Снимки: Lexus

 

Тагове: Lexus ES
0 от 500
  • #10
    4 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хаха, първия коментар е прав. Ауди 80 2.0Е, 1990г 140к.с. макс. въртящ момент 181 Нм при 4500 об/мин. Леле-леле
  • #9
    4 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Е нали ЛЕксус не клякаха на пазарите и ги правиха с големи мощни мотори базаово, нали затова че немците го правят викахте че са жалки и че не са премиуми. Сега лексус като слагата маломощен мотор от недъгава Тойотка, всичко било до пазара. Няма такива шизофреници, като оризовите палячовци у тоя форум.
  • #8
    14 rate up comment 5 rate down comment
    RRE S3 ( преди 10 години )
    Ah negramotnostta i neosvedomenostta na niakoi hora e potresava6ta. Audi A6 se prodava bazovo v kitai s 2.0 motor i 180 konia,Mercedes E class se predlaga bazov v Kitai s 2.0 dvigatel 170 konia,bmw predlaga sy6to bazov motor 2.0 180 konia. Sigurno Lexus 6te predlojat podoben bazov motor s cel ikonomi4nost. Vsi4ko e do pazar.
  • #7
    5 rate up comment 20 rate down comment
    Kypoлюба Лападухова ( преди 10 години )
    Не стига, че е грозен, интериора е стил японски КИЧ от 90тте галантите имаха такива дървени елементи и МБ124 ами и мотора с архаична техника от края на 80тте 100% има и касетка ! :) А и те са си казали Камри с друг фейс по зле от трошльота няма накъде
  • #6
    14 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Lexus никога до сега не са имали двигател с 150 кс или по-малко, надали и сега ще го направят!
  • #5
    5 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    А стереото с касетка махнаха ли?
  • #4
    4 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ахаха Китай, Русия и Тайван.
  • #3
    4 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Aхаха някакаъв немощен мотор му бутнали от Тойота Камри и различни лед светлини, иначе се спукват дошоваците тука да пишат че Ауди било прехвален Фолксваген. Къде са ви премиум V8-маците, щото нали според някои тука кола с малък двигател не била никакъв премиум.
  • #2
    6 rate up comment 18 rate down comment
    АЛДИ! ( преди 10 години )
    Не вярвам на това с двигателя...това е смешно! 150 кс. 199 Nm....моля ви сее!
  • #1
    7 rate up comment 26 rate down comment
    стига бе!? ( преди 10 години )
    "Мощността на агрегата е 150 к.с., достъпни при 6500 об/мин, а въртящият момент от 199 Нм е наличен при 4500 об/мин."Направо е върна!С показатели на В4 от 1991 год и на W124 от 1985.