IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новата Supra ще бъде повече BMW, отколкото Toyota

Германците ще направят двигателя и шасито на спорното купе

Новата Supra ще бъде повече BMW, отколкото Toyota

Вече е известно, че следващото поколение на Toyota Supra ще бъде резултат от сътрудничеството между японския производител и концерна BMW. Според изданието Car and Driver обаче водеща роля при изграждането на спортния автомобил ще имат именно германците.
Новата Supra ще бъде повече BMW, отколкото Toyota
Концептът FT-1. Снимка: Toyota

Подобно развитие на нещата със сигурност ще разочарова феновете на азиатската марка, но въпреки това то вече е одобрено от ръководствата двата производителя. Спортната машина ще дебютира след 2 години, но ще се води моделна година 2018. Нейната каросерия ще бъде дело на Toyota, но под капака ще бъде поставен 6-цилиндров редови двигател на BMW. Освен това баварците ще направят и шасито със задно предаване, твърди информацията.

Новият модел засега носи кодовото име Silk Road (Пътя на коприната), като ролята на Toyota няма да се ограничи само с направата на купето на автомобила. Японците ще участват и с най-модерните си технологии, а като част от сътрудничеството ще разкрият на BMW и последните си хибридни разработки. Те обаче няма да бъдат използвани при новата Supra, а при някой от следващите автомобили съвместна разработка.

Що се касае до външния вид на новия модел, той ще бъде в стила на концепта FT-1, показан на автосалона в Детройт миналата година. На размери той е по-голям от Supra, но пък дава ясна представа как ще изглежда новата серийна машината.

 

Тагове: Toyota Supra
0 от 500
  • #34
    11 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Вурст ***, пак си се наврял под статия за коли, които нямаш право да коментираш. Ти си толкова умствено осакатен, че дори и бяла техника ти е забранено да коментираш. Изключвам само немските бойлери на 4 колела. Тях си ги коментирай на воля. А кола, която е продадена предварително преди да излезе да е наречеш недоразумение е наглост. Какво ще кажеш за онзи немско толуп, който 10 години не можеха да го прададат и всяка година му смъкваха цената, за да се излъже някой? Кажи за него нещо!
  • #33
    17 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    И кво му е на LFA толко уникалното и "немерещото"!Нагледен пример, как кола за $500 000, разработвана години, тежи само 1560 кила, и ускорява за 3.8 до 100. Прави 7:34 на Ринга, и пада от едно серийно Порше с 400кс. (991 Карера 4С - 7:37)Тази кола, помнете ми думата, след години ще оглави класацията на най-големите недоразумения в историята...Само и вижте пластмасовото дървено табло, в Япоснки стил, и ви е ясно всичко написано в рекламната брошура колко струва...
  • #32
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Абе те и Фераритата не ги карат много да ти кажа...
  • #31
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ае,бягай с тоз Lfa!Голяма работа,гледам много ги карат
  • #30
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Оооо, Тойота-БМВ ще да е брутално, ако са в алианс.
  • #29
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Наскоро даваха филм точно за този модел. Уникална работа, бутикова. Решили да си поиграят с карбон, да направят ултра модерен двигател, въобще автомобил. Ябе японска им работа, а и могат да си го позволят финансово де.
  • #28
    10 rate up comment 2 rate down comment
    xff ( преди 10 години )
    Не е ясно защо се обявява че БМВ ще прави новата Супра - явно и там нещата вървят към обединение, както при Марцедес и Рено-Нисан.Просто се подготвя общественото мнение.
  • #27
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Двигателя 1LR-GUE на ЛФА е съвместна разработка с Ямаха. Всъщност Тойота и Ямаха имат договор Ямаха да участва в настройките на двигателите им. 1LR-GUE е 100% произведен от Тойота.
  • #26
    14 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    На ЛФ-А двигателите се правят ръчно само от няколко човека в зявод който май вече е дакрит. Шасито е уникално също. Но Тойота са на загуба от проекта, колата е направена камо с идеята да се покаже нещо ново и уникално на света. А и май Тойота имат акции и в Субару и в Ямаха Нищо чудно скоро и в Бмв :)
  • #25
    19 rate up comment 4 rate down comment
    мехурчо ( преди 10 години )
    Как само ни сапунисват в тоз сайт, хорицаа ;)