IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новата Supra ще бъде повече BMW, отколкото Toyota

Германците ще направят двигателя и шасито на спорното купе

Новата Supra ще бъде повече BMW, отколкото Toyota

Вече е известно, че следващото поколение на Toyota Supra ще бъде резултат от сътрудничеството между японския производител и концерна BMW. Според изданието Car and Driver обаче водеща роля при изграждането на спортния автомобил ще имат именно германците.
Новата Supra ще бъде повече BMW, отколкото Toyota
Концептът FT-1. Снимка: Toyota

Подобно развитие на нещата със сигурност ще разочарова феновете на азиатската марка, но въпреки това то вече е одобрено от ръководствата двата производителя. Спортната машина ще дебютира след 2 години, но ще се води моделна година 2018. Нейната каросерия ще бъде дело на Toyota, но под капака ще бъде поставен 6-цилиндров редови двигател на BMW. Освен това баварците ще направят и шасито със задно предаване, твърди информацията.

Новият модел засега носи кодовото име Silk Road (Пътя на коприната), като ролята на Toyota няма да се ограничи само с направата на купето на автомобила. Японците ще участват и с най-модерните си технологии, а като част от сътрудничеството ще разкрият на BMW и последните си хибридни разработки. Те обаче няма да бъдат използвани при новата Supra, а при някой от следващите автомобили съвместна разработка.

Що се касае до външния вид на новия модел, той ще бъде в стила на концепта FT-1, показан на автосалона в Детройт миналата година. На размери той е по-голям от Supra, но пък дава ясна представа как ще изглежда новата серийна машината.

 

Тагове: Toyota Supra
0 от 500
  • #54
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Who Cares ( преди 10 години )
    Zashto li velikoto BMW se kooperira sys skapanata Toyota? Tova samo nash Ganiu go znae, deto oshte kara Moskvicha na diada si.Zashto li BMW, koeto veche napravi pyrvite karoserii ot izcialo carbonovi vlakna e poverilo tova na Toyota. Ami vizhte BMWi3 shto za polufabrikat e i kyde e Toyota, kyde BMW po nadezhdnost i kachestvo i mozhe da vi stane iasno.
  • #53
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Японците са консервативни, но далновидни. Те инвестират в технологии с дългосрочна възвращаемост. Немците също бяха такива навремето, но напоследък са все повече по американски образец и гонят бързата краткосрочна печалба за сметка на технологичното изоставане. Явно са решили да припечелят каквото могат на момента, защото като дойдат китайците нищо няма да остане.
  • #52
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Немците ги бива в малките подобрения на допотопните технологии. Канцерогенни дизели, това онова. Японците са добри в модерните технологии - хибриди, силова електроника, батерии, горивни клетки. В модерните бензинови двигатели също. Ето, например, великите twin scroll турбини на БМВ всъщност са произведени от Мицубиши и разработени за Lancer Evolution IV още през 96-та.
  • #51
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Лексъс Бейбее! ( преди 10 години )
    Не се ядосвайте..японците са велики! Само като давате пример за МБ, дайте и за Инфинити (Нисан), които ще ползват двигатели на МБ, даже и някой АMG мотори..! МБ правят бусове и камиони (както и Рено), така че по-леко с "..Германците ако не бяха се захапали за Японците отиваха в канала..". Японците също имат полза от сътрудничеството иначе нямаше да се съгласят. Кой ако се мисли за най-великия (Тойота ) и иноваитевен ще влезне в сътрудничесто с някой?!
  • #50
    13 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тойота отдавна не се занимава с канцерогенни тркалници.Естествено,че ще ги взема наготово от БМВ.Все пак продава и на бедни измислени пазари като нашия.
  • #49
    14 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Мерц произвеждат емблеми и ги лепят по автомобилите на Рено-Нисан.Дори новия пикап на Мерц ще е на платформа на Нисан Навара.Германците ако не бяха се захапали за Японците отиваха в канала.БМВ също имат шанс за оцеляване полягвайки в краката на Тойота.Единствено ВАГЕНИТЕ ще последват съдбата на НОКИЯ.Само бой по *** немски каски.
  • #48
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Съответно новите хибриди на БМВ ще бъдат повече Тойота отколкото БМВ.Нормално нали двете марки работят заедно.
  • #47
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Лексъс Бейбее! ( преди 10 години )
    А ти се мислиш за интелигентен..браво, харесвам хора които имат добро мнение за себе си! Искам само от теб да не се нервираш и да си караш хибридната Тойата (няма начин да имаш друга кола, защото няма друга по добра) и приятни празници!
  • #46
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Леберкньодл ( преди 10 години )
    Ее, ВАГи, хайде първо това наитина да се случи, пък тогава да коментираме, а? Че така само по пропагандни партенки е малко тъповато, поне за мен като интелигентен човек. На вас вагонетките може и да не е проблем, ама не е хубаво всички да сме като вас.
  • #45
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Леберкньодл ( преди 10 години )
    Енчо, детенце смешно.. N20 на BMW е с диаметър на буталото 84мм и ход 90.1мм. 8AR-FTS в NX200t е 86х86. Как да са един и същ двигател като блоковете им са различни? Да не говорим че в двигателя на Лексус има извънземни за БМВ технологии като променливо газоразпределение с толкова голям диапазон, че може да превключва от цикъл на Ото в цикъл на Аткинсон.В момента Тойота са толкова напред колкото не са стигнали всички останали производители взети заедно.