IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новата Supra ще бъде повече BMW, отколкото Toyota

Германците ще направят двигателя и шасито на спорното купе

Новата Supra ще бъде повече BMW, отколкото Toyota

Вече е известно, че следващото поколение на Toyota Supra ще бъде резултат от сътрудничеството между японския производител и концерна BMW. Според изданието Car and Driver обаче водеща роля при изграждането на спортния автомобил ще имат именно германците.
Новата Supra ще бъде повече BMW, отколкото Toyota
Концептът FT-1. Снимка: Toyota

Подобно развитие на нещата със сигурност ще разочарова феновете на азиатската марка, но въпреки това то вече е одобрено от ръководствата двата производителя. Спортната машина ще дебютира след 2 години, но ще се води моделна година 2018. Нейната каросерия ще бъде дело на Toyota, но под капака ще бъде поставен 6-цилиндров редови двигател на BMW. Освен това баварците ще направят и шасито със задно предаване, твърди информацията.

Новият модел засега носи кодовото име Silk Road (Пътя на коприната), като ролята на Toyota няма да се ограничи само с направата на купето на автомобила. Японците ще участват и с най-модерните си технологии, а като част от сътрудничеството ще разкрият на BMW и последните си хибридни разработки. Те обаче няма да бъдат използвани при новата Supra, а при някой от следващите автомобили съвместна разработка.

Що се касае до външния вид на новия модел, той ще бъде в стила на концепта FT-1, показан на автосалона в Детройт миналата година. На размери той е по-голям от Supra, но пък дава ясна представа как ще изглежда новата серийна машината.

 

Тагове: Toyota Supra
0 от 500
  • #44
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Тоьотко Кашонов ( преди 10 години )
    На Тойота са оставили само да направи външната част на кашона! Смяяяххх! Къде сте бе смешници, които възхвалявахте това недорузомение наречено много правилно Трошльота! Продавали най-много .... кашони в света!
  • #43
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    И сега кАкво? Всички разбраха,че тойота не е това за което се представяше и че е много назад от германските автомобилопроизводители.
  • #42
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Wow ( преди 10 години )
    А дано, че тия Lord of the Plastic, нищо хубаво няма да сътворят без брутална намеса на БМВ!
  • #41
    14 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тойота Версо също е с двигател от БМВ! Не се сещам обаче за нито един модел на БМВ с нещо от Тойота за момента. Дори общата батерия по която работят още не е видяла бял свят и хибридите на БМВ са си с литиево йонни батерии а на Тойота-Лексус с Никел Метал Хидратни. За момента БМВ успешно си продава продукцията на Тойота. Но това е нещо нормално за Тойота, да не забравяме, че Ай Го си е Пежо-Ситроен а Субару БРЗ се продава с емблемата и на Тойота. Тойота купува иновации от другите марки.
  • #40
    17 rate up comment 7 rate down comment
    Enzo ( преди 10 години )
    До оня по-долу, с коментара за закачванията: Ние с теб дали четем една и съща статия, а...?! Аз така като гледам, май Тойота за БМВ са се закачили?! Щото някак не ми се струва много сериозно да претендираш за "най-можещия, свръх иновативен автомобилен производител", пък в същото време най-сериозната машина в гамата ти да се планира да излезе след три години, щото нямаш готовност за нещо сериозно в момента, и двигателя, шасито и всички техни настройки, да са дело на "изостаналите БМВ"... Странно
  • #39
    15 rate up comment 7 rate down comment
    Enzo ( преди 10 години )
    Аз, като обяснявах, че бъдещите двигатели с вътрешно горене и турбини, както бензинови, така и дизелови, ще бъдат на БМВ, както и че лекламирания от Лексъс "нов", свръхмодерен, първи по рода си в гамата на Тойота, 2.0 литров турбомотор с 238 к.с., е всъщност ДВГ на БМВ, бях брутално оплют, като от девет дерета вода ми бе докарана, но главно рекламни слогани на Тойота и Лексъс, за това, че БМВ нямали нищо общо с този двигател. Ами, ако е така, откъде го имат Тойота, бе? Е, мисля, ще става ясно...
  • #38
    15 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не е до статията! Просто всички марки, даже и Тата правят нещо, инвестират, развиват се, само Японските найвисокотехнологичникенефииковчези закриват...Амезис, Акордеон...Хората изкарват нови модели, те още слагат мотори инжекцион, 16кл атмосферки, с показатели от края на 80те.И претоплят стара манджа 3ти и 4ти фейслифт. Трагедия. Пълна.И оцъклените *** глави рупат ли рупат хартиени брошури, и се кланят на Тате на старата *** за 2500лв, изгнила и пушеща, с гордото название...Тъпота!
  • #37
    14 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Няма начин ВАГ-фена да не искреизи под такава статия.Ще се пръсне от яд горкия.Няма как да е иначе.Мерцедес се закачиха за Рено/Нисан,БМВ се закачиха за Тойота,а само ВАГ останаха да се закачат за голия ...Добре,че още в Китай им купуват ***,че иначе са много зле горките...
  • #36
    12 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Извратеняк селски, ти просто нямаш мозък, а едно голямо парче чесън, събрало се от редовното сърбане на Шкембе чорба при "Бай Мюмюн Ибрикчията". И явно миризмата между ушите ти пречи да прозреш, че жълтите маймуни по-добре от това да крадат и копират, могат само да лъжат.Но лъжат теб, и подобните ти ***, едло на братовчедска любов на пияна кратуна!Японските копирачи, ако им събереш заедно всичката иновативност, технологии и успехи да речем в спорта, ще се доближат наполвината на Рено само!
  • #35
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Who Cares ( преди 10 години )
    Na nqkoi ne im haresvat iaposnkite koli, na drugi - germanskite. Sega obache i kolite praveni ot iaponci i germanci ne im haresvat. Niama ugazhdane i tova si e. Te che niama da vidiat taia kola na zhivo, niama, obache grozdeto bilo kiselo...