IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mercedes-Benz E-Class е най-надеждният автомобил в Германия

В класацията на DEKRA на първите 3 места са немски модели

Mercedes-Benz E-Class е най-надеждният автомобил в Германия

Компанията за технически анализи и наблюдения Dekra публикува класация за най-надеждните автомобили в Германия. Подреждането е направено след технически прегледи на близо 15 млн. леки коли, реализирани на местния пазар през последните 2 години.
Mercedes-Benz E-Class е най-надеждният автомобил в Германия
За да участват в класирането, машините трябва да имат поне 1000 продажби на пазара в Германия. Експертите са изследвали повредите и износването на различните компоненти, като обявиха трите най-надеждни коли.

Първата тройка е представена изцяло от немски автомобили. Първото място е за Mercedes-Benz E-Class, а второто и трето за Audi Q5 и Mercedes-Benz GLK съответно.

В повечето класове победителите също са представители на германската автомобилна промишленост. При компактните машини с пробег от 0 до 100 000 км първи е Audi A1, при тези с пробег от 100 000 до 150 000 лидер е Volkswagen Polo.

Начело в „голф-клас” са Toyota Prius (категория с пробег 0 – 50 000 км), Mazda 3 (категория с пробег 50 000 – 100 000 км) и Volkswagen Golf VI (категория с пробег над 100 000 км).

При автомобилите от сегмент „D” начело е Volvo S60 (категория с пробег 0 – 100 000 км), а при тези с пробег над 100 000 км – Audi A5.

Най-надеждните кросовъри в класацията на Dekra са Mercedes-Benz GLK (пробег от 0 до 100 000 км) и Audi Q5 (пробег над 100 000 км).

При седаните от бизнес класа победител е Mercedes Е-Class, който печели както при тези с пробег до 100 000 км, така и при тези с над 100 000 км.

Първите места при спортните автомобили са за BMW Z4 (пробег от 0 до 100 00 км) и Audi TT (над 100 000 км).

Неотдавна и в САЩ бяха обявени най-надеждните автомобили на местния пазар. Там моделите на Mercedes-Benz се класираха едва на 8-о място, докато Топ 3 бе зает от японски марки – Lexus, Toyota и Honda.

Снимка: Mercedes-Benz

0 от 500
  • #47
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    По същия начин можем да изброим:Руските часовници са най бързите часовници на света.Компанията ХХХ първа разработи двигател 156.8 к.с. със 236,8 Нм върт. момент.ХХХ първи въведоха в стандартното оборудване airbag нищо, че други го предлагат от години.ХХХ N 1 марка в света чиито 3 литров двигател в момента е със 180 к.с.1ва компания в света която се класира в топ 3 на сер. автомобили с несериен автомобил и продаван на загубва за да генерира бройки на Нюрбургринг
  • #46
    18 rate up comment 4 rate down comment
    Авто-фен ( преди 10 години )
    Моля ви приятели, да сравнявате японската с германската авто-индустрия е като да сравняваш влака Шинкансен с парен локомотив - смешно и пошло! Сравнение на най-технологичната нация с обикновена занаятчийска нация.
  • #45
    19 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    В целия свят карат японски автомобили.Японската авто-индустрия е два пъти по-голяма от германската. В САЩ карат най-много японски премиуми,защото американеца има най-висока автомобилна култура от десетилетия. Японските автомобили са всепризнати за най-здравите. Както и най-технологичните.Докато Тойота продава най-добрите и технологични хибриди и автомобили на вододород германчетата прекопират японските технологии с години закъснение. Тойота продава патентите си разбира се за некадърните.
  • #44
    7 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Оставете на специалистите да карат авенсиси и короли. В целия останал свят хората с пари карат европейски премиуми, с малко изключение на щатите където има и по някой кадилак за цвят + някоаи и друга японка ей тъй за разнообразието. Великите специалисти в този форум които обясняват на целия свят как стоят нещата ще си тънат в мизерия и японка 16-та употреба.
  • #43
    17 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Този мерцедес на снимката е красив само защото прекопира дизайна от Тойота Авенсис от 2005-та година.
  • #42
    19 rate up comment 2 rate down comment
    doc ( преди 10 години )
    С мнението на Dekra никой не се съобразява!В това отношение японците и американците са изключително коректни и точни в анализите си,тоест от първите 10 най-надеждни модела в света 5-6 са на Тойота и Лексъс.Справка - automedia.investor.bg
  • #41
    20 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Второ, Бмв като е най-продаваната премум марка прави ли я по-добра от по-слабо продавания Мерцедес?! Никак не мисля,че пластмасариите в бмв прилягат на нещо повече от клас Дачия Лога,камо ли да се сравнява с истинските премиуми Лексус,Инфинити и Мерецедес.
  • #40
    18 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    плещят глупости.А че Порше е най-добрата спортна кола в света няма и нужда от доказване.Както и това,че най-продаваната премиум марка в световен мащаб е отново немска - БМВ.---- Така ли,а защо Нисан,който дори няма претенции за най-добрата спортна марка, дори не е спортна марка е по-бърз от 99% от поршетата?! Тоест дори обикновен Нисан наказва поршетата както си пожелае.Второ, Бмв като е най-продаваната премум марка прави ли я по-добра от по-слабо продавания Мерцедес?!
  • #39
    22 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    На света има само 1/една/ писта,на които се мерят най-големите:Севрната Дъга на Нюрбургринг/Зеленият Ад/ ,само едно итинско състезание-24 часа на Льо Ман, само едно рали - Дакар, и две годишни състезания с многобройни кръга: Формула 1 и ВРЦ. И на трона на всяко едно от тях стоят японски автомобили:Нисан,Тойота,Лексус. Останалото е приказки за наивници,разказвани от ***!
  • #38
    27 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ХаХа аз на Декра вече не вярвам. Всичко в Германия вече е под сериозен въпрос, най-малкото заради двата скандала - скандалния закон за забавяне на евро стандартите за емисиите писан лично от шеф на порше, който забравил да си махне подписа отдолу... И случая с платената класация за автомобил на годината, при който брутално бяха маниполирани данните от гласуването в полза на АУДИ.Такаче вяра на немски списания, журналисти и класации не вярвам! Англииски и американски ок... ама немски не.