IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mercedes-Benz E-Class е най-надеждният автомобил в Германия

В класацията на DEKRA на първите 3 места са немски модели

Mercedes-Benz E-Class е най-надеждният автомобил в Германия

Компанията за технически анализи и наблюдения Dekra публикува класация за най-надеждните автомобили в Германия. Подреждането е направено след технически прегледи на близо 15 млн. леки коли, реализирани на местния пазар през последните 2 години.
Mercedes-Benz E-Class е най-надеждният автомобил в Германия
За да участват в класирането, машините трябва да имат поне 1000 продажби на пазара в Германия. Експертите са изследвали повредите и износването на различните компоненти, като обявиха трите най-надеждни коли.

Първата тройка е представена изцяло от немски автомобили. Първото място е за Mercedes-Benz E-Class, а второто и трето за Audi Q5 и Mercedes-Benz GLK съответно.

В повечето класове победителите също са представители на германската автомобилна промишленост. При компактните машини с пробег от 0 до 100 000 км първи е Audi A1, при тези с пробег от 100 000 до 150 000 лидер е Volkswagen Polo.

Начело в „голф-клас” са Toyota Prius (категория с пробег 0 – 50 000 км), Mazda 3 (категория с пробег 50 000 – 100 000 км) и Volkswagen Golf VI (категория с пробег над 100 000 км).

При автомобилите от сегмент „D” начело е Volvo S60 (категория с пробег 0 – 100 000 км), а при тези с пробег над 100 000 км – Audi A5.

Най-надеждните кросовъри в класацията на Dekra са Mercedes-Benz GLK (пробег от 0 до 100 000 км) и Audi Q5 (пробег над 100 000 км).

При седаните от бизнес класа победител е Mercedes Е-Class, който печели както при тези с пробег до 100 000 км, така и при тези с над 100 000 км.

Първите места при спортните автомобили са за BMW Z4 (пробег от 0 до 100 00 км) и Audi TT (над 100 000 км).

Неотдавна и в САЩ бяха обявени най-надеждните автомобили на местния пазар. Там моделите на Mercedes-Benz се класираха едва на 8-о място, докато Топ 3 бе зает от японски марки – Lexus, Toyota и Honda.

Снимка: Mercedes-Benz

0 от 500
  • #57
    13 rate up comment 4 rate down comment
    doc ( преди 10 години )
    Историк,сигурно преподаваш история в Столипиново като гледам написаната ти простотия!Източната Велика Империя винаги е била символ на прогрес, самоотверженост ,лоялност,висок морал!Прочети книгата на Марко Семов-"Япония като за Япония" и тогава пиши глупости!
  • #56
    13 rate up comment 15 rate down comment
    Историк ( преди 10 години )
    Не забравяйте че преди повече от век Даймлер и Бенц са създали първия автомобил с двигател изобретен през 1883 от германеца Ото. По това време японците са били в средновековието.
  • #55
    9 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    До този отдолу който не си е направил труда да коригира google translate.Това излияние показва много добре езика на Toyota/Lexus-1ви в света и после 100 уточнения. Когато си изостанал с цяло десетилетие трябва повечко маркетингови фрази.Не отричам, че през 90те имаха истински иновации но напеследък не е така и това се вижда лесно. T/L доскоро ползваха хидравлика на волана, едва сега се усещат, че трябва да почнат да правят турбо бенизини. При дизелите също изостават. Само хибр. им останаха
  • #54
    19 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Малеее Ауди хахахаааааааааааааааах как не те е срам да споменаваш тези фолквсагени. В САЩ никой не ги купува, почти 2 пъти по-ниски продажби от лексус и другите две германски марки.А А8,7 и Q7 са най-непродаваемите им модели. Хахахах Ти виждал ли си колко продават ауди в Щатите,та там са пародия. Лексус им разбива немските каски и попродажби, и по клиентско задоволство, и по технологии.
  • #53
    19 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Разбира се ,че не е вярно,защото Лексус печели всички класации за клиентско задоволство,а не Мерцедес,нито БМВ. А немците се възползваха от нещаститео за заводите на Лексус.Тази година продажбите на Лексус са с най-висок ръст и са на нивото не германските еднодневки.
  • #52
    4 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Немците заеха първите места след кризата с частите на Лексус от заводите им пострадали от наводнения...Не е вярно - заеха ги защото америнканците разбраха, че качествата на лексъс са градски легенди. Догодина очаквайте да слязат под ауди тъй като те тепърва ще изкарат новите А8,7 и 6 +любимеца на американците Q7
  • #51
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    На първите 2 места са немски само последните 2 години, и то с минимална разлика пред Лексус. тази година продажбите вървят отново на едно ниво между Топ 3 в САЩ. Немците заеха първите места след кризата с частите на Лексус от заводите им пострадали от наводнения. Иначе от 90-те години Лексъс е неизменно 1-ви в САЩ,въпреки че предлага по-малко модели.
  • #50
    4 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "Да верно е че има 200-300 немски *** в цяла Калифорния"В щатите на първите 2 места са БМВ и МБ а на четвърто Ауди.Няккаси като го говориш това на всички става ясно, че калифорния си я гледал само по телевизията.
  • #49
    4 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Сега се зачетох в безсмисления коментар за лексъсПървият Въздушното окачване дебютира през 2000 LS 430 - това ситроен са го направили през 50те години.Да не почват по този начин 1 по 1 всичките хвалби на лексъс.
  • #48
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Само японска класа ( преди 10 години )
    Даа, и първи можем да заявим,че германец двигател с 10 000 об./мин. просто не може да направи, нито мотор като този на Сивик от 94-та 1.6 атмосферен със 170 конски сили. За същата цел германеца слага турбо.Въпрос на инженерни възможности хаха