IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mercedes-Benz E-Class е най-надеждният автомобил в Германия

В класацията на DEKRA на първите 3 места са немски модели

Mercedes-Benz E-Class е най-надеждният автомобил в Германия

Компанията за технически анализи и наблюдения Dekra публикува класация за най-надеждните автомобили в Германия. Подреждането е направено след технически прегледи на близо 15 млн. леки коли, реализирани на местния пазар през последните 2 години.
Mercedes-Benz E-Class е най-надеждният автомобил в Германия
За да участват в класирането, машините трябва да имат поне 1000 продажби на пазара в Германия. Експертите са изследвали повредите и износването на различните компоненти, като обявиха трите най-надеждни коли.

Първата тройка е представена изцяло от немски автомобили. Първото място е за Mercedes-Benz E-Class, а второто и трето за Audi Q5 и Mercedes-Benz GLK съответно.

В повечето класове победителите също са представители на германската автомобилна промишленост. При компактните машини с пробег от 0 до 100 000 км първи е Audi A1, при тези с пробег от 100 000 до 150 000 лидер е Volkswagen Polo.

Начело в „голф-клас” са Toyota Prius (категория с пробег 0 – 50 000 км), Mazda 3 (категория с пробег 50 000 – 100 000 км) и Volkswagen Golf VI (категория с пробег над 100 000 км).

При автомобилите от сегмент „D” начело е Volvo S60 (категория с пробег 0 – 100 000 км), а при тези с пробег над 100 000 км – Audi A5.

Най-надеждните кросовъри в класацията на Dekra са Mercedes-Benz GLK (пробег от 0 до 100 000 км) и Audi Q5 (пробег над 100 000 км).

При седаните от бизнес класа победител е Mercedes Е-Class, който печели както при тези с пробег до 100 000 км, така и при тези с над 100 000 км.

Първите места при спортните автомобили са за BMW Z4 (пробег от 0 до 100 00 км) и Audi TT (над 100 000 км).

Неотдавна и в САЩ бяха обявени най-надеждните автомобили на местния пазар. Там моделите на Mercedes-Benz се класираха едва на 8-о място, докато Топ 3 бе зает от японски марки – Lexus, Toyota и Honda.

Снимка: Mercedes-Benz

0 от 500
  • #17
    20 rate up comment 12 rate down comment
    Леберкньодл ( преди 10 години )
    Хех, немските се представяли по-добре на техническите прегледи. Ами разбира се, нали през 2-3 месеца посещават сервиз, логично е да са по-"поддържани" от японските които влизат в сервиз веднъж годишно за смяна на консумативи. Собствениците на японските коли просто не правят подготовка за преглед.
  • #16
    20 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Преди 2 години поредния *** немски *** в някакво пръдливо списание си призна,че е манипулирал ужасно резултатите от проучване за задоволство на клиентите.Беше сложил няколко нули след последната цифра за ***-селкия Голф за да го изкара на челно място.На такъв пиниз може да се върже само едноклетъчен *** чалгар от БГ.
  • #15
    22 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Когато *** селянино спориш с някого даваш и фактите черно на бяло като мен.Не да ти слушам простата селска кратуна.Японките са на първо място по здравина в целия свят на немските цукали твърдо заемат последните места.
  • #14
    19 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не сравнявай Корола с тежкия мазен бавнооборотен камион S-klasa,че точно двама мой приятели с купени от магазина S-класи чакат за смяна на пръдливите им потрошени двигатели и си скубят косите.
  • #13
    13 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Iaponskite koli durjat. Dokato im padne garanciata. Sled tova ne izlizat ot serviza a chastite sa tolkova skupi, che sobstvenika na corolla zapochva da se chudi corolla li otremontira ili s-klasa
  • #12
    19 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ето и другата велика измама на селяните от Мерц.Бърни Екълстоун заяви, че тимът на Мерцедес е имал повече информация за задвижващите системи в периода на подготовка на новите агрегати.Те знаеха повече за (предложената) задвижваща система, защото хората на Мерцедес бяха в близък контакт с ФИА при определянето на концепцията на тези двигатели. Ето защо имаха толкова силен старт през миналата година и сега поддържат аванса си, каза Екълстоун, цитиран от италианския телевизионен канал Скай Спорт 24.Управляващият търговските права на Формула 1 изрази подкрепа за мнението на шефа на Ред Бул Кристиан Хорнер, че може би ФИА трябва да прегледа какво е положението. След коментара и на съветника на *** от Милтън Кийнс Хелмут Марко, че австрийската компания може да напусне спорта, Екълстоун заяви, че те (Ред Бул) са абсолютно, 100% прави. Това, което трябваше да сторим, бе да замразим двигателя на Мерцедес и да оставим останалите да вършат каквото пожелаят, за да ги настигнат. Необходимо е да подкрепим ФИА да направи промени.
  • #11
    16 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Е това магат само Германчетата.Добре,че има найвни простовати *** от ***,че да им повярват.
  • #10
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Съжалявам, г-н Варуфакис, няма да се повтори, каза Бьомерман и разказа подробностите за това как екипът от монтажисти е манипулирал видеото, което показва Варуфакис преди да стане финансов министър, по време на мероприятие през 2013 г. в хърватската столица Загреб. В манипулираните кадри Варуфакис говори за проблемите пред страната му и казва: Моето предложение беше Гърция просто да обяви фалит, да покаже среден пръст на Германия и да каже "сега сами си решавайте проблема", и показва обидния жест. Истинността на видеото, излъчено по германската телевизия ARD в неделя, бе категорично и незабавно отхвърлена от гръцкия министър, който бе гост в предаването. Варуфакис, който взе участие в дискусия на живо с други гост и чрез пряка връзка от Атина, настоя в ефир, че видеото е манипулирано.
  • #9
    19 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Германчетета ежемесечно ги съдят за фалшива пропаганда и подправени резултати.Иначе в реалния живот кенефите им са най-чупливите.Ето поредната им измама малко извън темата.Германски ТВ водещ призна, че е манипулирал видеото, на което гръцкият финансов министър Янис Варуфакис показва среден пръст на Германия, предаде AFP, предаде Фокус. Ян Бьомерман, водещ на сатиричното телевизионно предаване Neo Magazin Royale
  • #8
    20 rate up comment 9 rate down comment
    Дошо до разликата в ( преди 10 години )
    В САЩ питали Хосе по телефона пък в Швабия .......Аха и после умножават резултатите на техните талиги по 10 и стават първи в класацията.ДОКАЗАНО!Доказано с Гоуф де иначе с Алуди не лъжат много.На тях им увеличават резултатите САМО 3 пъти.ХАХАХАХА