IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Силен февруари за всички автомобилни компании

Изключение правят само Mazda, Suzuki, Jaguar и Honda

Силен февруари за всички автомобилни компании

С ръст в продажбата на нови автомобили приключи месец февруари за всички големи производители в Европа, става ясно от статистиката на Европейската асоциация на автомобилните производители (ACEA).
Силен февруари за всички автомобилни компании
Снимка: Ройтерс

Лидер в Европа продължава да бъде германският концерн VW Group, който през февруари е реализирал 233 527 нови коли, или с 11,1% повече от февруари 2014 г. Вторият и третият по продажби също запазват местата в класацията. PSA Group е реализирала 105 611 автомобила през февруари (ръст от 1,1%), а Renault Group - 95 273 автомобила и ръст от 9,9 на сто.

На четвърто място с 60 924 продажби и ръст от 6,9% продължава да бъде Ford, докато на пето място през февруари се позиционира FCA Group (65 060 продажби и 11,9% ръст). Италиано-американската група измества от тази позиция Opel Group, която сега заема шестото място. Продажбите на германската компания бележат спад от 7,8%, като причината затова е марката Chrvrolet, която се изтегля от пазара на Европа. Продажбите на марката Opel достигат 55 603 бройки, или ръст от 6,3%.

Като цяло всички големи автомобилни компании приключват месеца с ръст в продажбите си. Изключение правят единствено Mazda, Suzuki, Jaguar и Honda.

В сегмента на премиум автомобилите водач с 47 859 продажби и ръст от 2,9 на сто през февруари е Audi. Второто място остава за BMW (45 870 продажби и ръст от 13,7%), а третото за Mercedes (42 841 продажби и ръст от 9,3%).

Подробна информация вижте в таблиците
Силен февруари за всички автомобилни компании
Силен февруари за всички автомобилни компании
Подреждането от месец януари вижте ТУК

Тагове: ACEA
0 от 500
  • #38
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Както принца на Монако или краля на Норвегия се возят в Lexus LS 600hL, така и в Щатите тази кола е препочитана от богатата прослойка- тя е ултра-луксозен седан с всевъзможни екстри и глезотии. Тази кола те отличава от простолюдието с обикновен двигател, не дай боже дизелов трактор.
  • #37
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Във статиите със съвети за избор на кола в US има 99% финансови съвети (на първо място гледай за колко ще я продадеш след 5 г. и колко ти е висока застраховката) и почти липсват съвети/сравнения по отношение на техниката, удоволствие от шофиране и т.н. на колата.Американците (средно) ценят McDonalds и кетчупа, в европа изисканата кухня граничеща с изкуство. Същото е и при колите.
  • #36
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Американците купуват стойностни коли и затова купуват Японски. Лексус навлезе на пазара в Америка 89-та година и за 3 години изхвърли от 1-вото място по продажби Мерцедес, оттогава до днес Лексус печели всички класации за клиентско задоволство! Отделно и всички статистики за качество и здравина. Отделно е най-продаваната марка над 10 години в Щатите. Определено е класи над гермачнските недоразумения с деизлови двигатели, Лексус предлага премиум защото има и технологиите за това.
  • #35
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Това са примери за това, че за мейнстрийм US пазара трябва да е дървено и евтино. Там обаче има и много богата прослойка която купува европейски премиуми и луксозни. Lexus, Infinity и прочеие ги купуват новозамогналите се защото не могат да се оттърват от насадения начин на мислене. Простия тексасец кара линкълн, резко забогатялото IT (което няма представа от коли освен от игрите) кара лексус. Аристокрацията кара RR и компания, а потомствено богатите младежи bmw, MB, audi, jag и т.н.
  • #34
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Мижавите хондички си намериха мястото.
  • #33
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хайде стига глупости.Очевидно е, че автомобила в US е в базовата потребителска кошница и се разглежда като такъв-средния американец го интересува колко пари ще се набута (покупна-продажна) като купи кола а не колко е добра колата. И затова там се харчи ширпотреба-повечето EU производители правят специални евтини модели за там-в.ж. интериора на пасат който е като на голф 5, и Mercedes V-klasse който е 2 поколения назад. Престанете с глупостите, че американците купуват стойностни коли
  • #32
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    А,ти появи ли се,хайде почвай със спама.Само ти възхваляваш на 90% германските еднодневки.Беше се покрил няколко часа.
  • #31
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Mazda уж с нови технологии, уж накрая пребориха ръждата и,... греда! Отново никой не ги харесва. Ментаци!
  • #30
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Бг селянина винаги си търси причина да се заяде. Продажбите не показват колко е качествен даден продукт. Защото ако беше така Джъстин Бийбър нямаше да продава милиони копия СЕЩАТЕ ЛИ СЕ. КОлко примера трябва да ви дан, за да ви влезне в тъпите селски кратуни. И не, не защитавам японските производители. Изказвам се като фен на Ягуар - фирмата, коята е в пъти по-добра от ФВ
  • #29
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хонда един от най-големите производители е жалко, че продава толкова малко