IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Силен февруари за всички автомобилни компании

Изключение правят само Mazda, Suzuki, Jaguar и Honda

Силен февруари за всички автомобилни компании

С ръст в продажбата на нови автомобили приключи месец февруари за всички големи производители в Европа, става ясно от статистиката на Европейската асоциация на автомобилните производители (ACEA).
Силен февруари за всички автомобилни компании
Снимка: Ройтерс

Лидер в Европа продължава да бъде германският концерн VW Group, който през февруари е реализирал 233 527 нови коли, или с 11,1% повече от февруари 2014 г. Вторият и третият по продажби също запазват местата в класацията. PSA Group е реализирала 105 611 автомобила през февруари (ръст от 1,1%), а Renault Group - 95 273 автомобила и ръст от 9,9 на сто.

На четвърто място с 60 924 продажби и ръст от 6,9% продължава да бъде Ford, докато на пето място през февруари се позиционира FCA Group (65 060 продажби и 11,9% ръст). Италиано-американската група измества от тази позиция Opel Group, която сега заема шестото място. Продажбите на германската компания бележат спад от 7,8%, като причината затова е марката Chrvrolet, която се изтегля от пазара на Европа. Продажбите на марката Opel достигат 55 603 бройки, или ръст от 6,3%.

Като цяло всички големи автомобилни компании приключват месеца с ръст в продажбите си. Изключение правят единствено Mazda, Suzuki, Jaguar и Honda.

В сегмента на премиум автомобилите водач с 47 859 продажби и ръст от 2,9 на сто през февруари е Audi. Второто място остава за BMW (45 870 продажби и ръст от 13,7%), а третото за Mercedes (42 841 продажби и ръст от 9,3%).

Подробна информация вижте в таблиците
Силен февруари за всички автомобилни компании
Силен февруари за всички автомобилни компании
Подреждането от месец януари вижте ТУК

Тагове: ACEA
0 от 500
  • #48
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Леберкньодел ( преди 9 години )
    "Ако Lexus LS 600hL не беше хибрид който въпросните лица да го навират в очите на хората ти гарантирам, че нямаше да го имат в гаража си."Ами нали за това говорим бе - технологичното превъзходство на японците. Когато те направиха хибрид, немците гледаха отстрани, цъкаха с език и пускаха партенки как канцерогенните им дизели били по-добри, щото тракали повече и това било премиум. Немската "премиум" трагикомедия е пълна.
  • #47
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Леберкньодел ( преди 9 години )
    Мустанг е масъл кар, не спортна "икона". Вие вагонетките много обичате да се кланяте на "икони". Но като каза окачване - Лексус IS, GS и LS са с окачване с двойни носачи откак съществуват. Немската спортна "икона" БМВ го откри чак в последната 7-*** серия, а 3-ката още крета с макферсонки. Нещо като 3 кила парфюм и *** ***. Трагикомедия.
  • #46
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тоя анонимния жълтур е имитаторът на РРЕ.Бедел ***
  • #45
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    И четирите са глупости.Съшо така лексъс може и да са направили бум преди 25 години, но в момента американците се усещат, че ги лъжат. Фактите напоследък го доказват.U.S. luxury car market share in 2014, by brandBMW-17,6%MB-17,1%Lexus-16,1%Audi-9,4%Cadillac-8,8% и т.н.
  • #44
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Болшинството кралски особи нямат немски коли защото са прекалено ширпотреба. Как може кралска особа да се вози в нещо,дето продава на голфаджиите същото с дизелов мотор за бедняци.Лексус LS600hL затова е в гаражите на принцове и крале- защото е с най-модерната и доказана технология. Той се извисява над германските обикновени колици.
  • #43
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Лексус превъзхожда на първо място немската тройка по здравина! Второ по технологии. И трето по премиум чувство и тишина в интериора.Четвърто- превъзхожда ги като не предлага ретроградни двигатели като дизел в премиум лимузина. Общо взето по всичко ги превъзхожда, включително и по дизайн разбира се.
  • #42
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ако Lexus LS 600hL не беше хибрид който въпросните лица да го навират в очите на хората ти гарантирам, че нямаше да го имат в гаража си.Болшинството краски особи в света имат поне по няколко немски и британски лускова които ползват. Малкото които имат лексус е за прах в очите.
  • #41
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Напротив -Лексус печелят класациите след като спечелиха купувачите от Мерцедес,след като им взеха продажбите след 90-те години.Преди това Мерцедес имаха най-високите продажби.Прави логическата връзка,ако обичаш. Не сме на село.
  • #40
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    А, ти ли си отново- ти дето си си повярвал,че Европа е нещо повече от САЩ. ДА ти кажа - не говоря нито за сандвичи, дето и цяла Европа ги яде, нито за кухня. Говоря за коли. А когато в Америка са карали коли автоматици с климатици и ел.стъкла, в Европа са карали Фолксваген със задни двигатели с въздушно охлаждане и ръчки на стъклата. За тази автомобилна култура на потребителя става въпрос. Нещо,което ти специално не можеш да разбереш,иначе нямаше да пишеш глупости по форумите всеки път.
  • #39
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Може лексус да печелят класациите за задоволство на новозабогатялото простолюдие което няма представа от автомобили и лексус им е първата прилична кола - те просто не знаят друго.Кажи ми с какво лексус превъзхожда немската тройка, да не говорим за британската, или за италианската двойка?