IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шефът на quattro: Слабото търсене лиши Audi R8 от двигателя V8

Клиентите рядко поръчвали и ръчната скоростна кутия, разкри Хайнц Холервегер

Шефът на quattro: Слабото търсене лиши Audi R8 от двигателя V8

Дебютиралото в Женева новото поколение на Audi R8 се предлага на пазара със само един двигател. Причините за този ход на германската компания разкри шефът на спортното подразделение Quattro.
Търсенето лиши Audi R8 от двигателя V8
Audi R8 при премиерата си в Женева. Снимки: Automedia.bg

Под прожекторите на швейцарския салон ръководителят на Quattro GmbH Хайнц Холервегер заяви, че търсенето от страна на клиентите е определящо за предлаганите от компанията модификации и версии.

"При предишното поколение на R8 двигателят V8 почти не се поръчваше и затова решихме, че няма смисъл да го предлагаме при новата кола. Основната част от купувачите предпочитаха опционалния V10, като търсенето на този мотор надмина и най-смелите ни очаквания.", каза Холервегер.

Същата пазарна тенденция е лишила Audi R8 и от предлаганата преди ръчна трансмисия.

"Търсенето на ръчните скорости бе почти нулево дори в Европа. Освен това автоматичната кутия с два съединителя и седем степени позволява на колата да ускорява по-бързо и да изразходва по-малко гориво", уточни шефът на Quattro GmbH.

Припомняме, че второто поколение на Audi R8 предлага избор от един 5,2-литров V10 двигател, който е наличен в две различни нива на мощността. По-слабата версия генерира 540 к.с. и 540 Нм, докато флагманският R8 Plus разчита на 610 к.с. и 560 Нм. Моделът предлага и напълно нов електрически вариант e-tron, разполагащ с 462 к.с. и 920 Нм.

Спекулира се за появата на две по-достъпни модификации - една с бензинов V6 мотор и една с двигател TDI. Към момента обаче те не са потвърдени от компанията.

0 от 500
  • #28
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Кроко ( преди 9 години )
    Щом си говорим за "съТружниците на банката" под статия за Ауди, нещата са сериозни.
  • #27
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Man ( преди 9 години )
    Леко ти е невъзпитан тона, очевидно си запазил българското. Потърси си инфо в нета за това, какви коли се купуват в Германия, недей да караш на какво си видял по пътищата. Понеже НИКОЙ според думите ти не харчи много пари за коли в Германия, затова е най-големия пазар за спортни автомобили в Европа. Прочети пак статията и коментарите под нея, защото почна да излизаш от темата.
  • #26
    7 rate up comment 4 rate down comment
    до: Man ( преди 9 години )
    Дори и да не познаваш никой германец, нямаш бизнес и т.н. би трябвало да помислиш малко! Задай си въпроса, кои са най-масовите коли в Германия!Ще ти отговоряГолф, Поло, Фиеста, Фокус и т.н. Повечето естествено са дизели. Ха, сега помисли хубаво защо така! нали са дизелът, който тегли Европа! Индустрия, бизнес, пари, богатства... Защо карат малолитражки и то дизели с малко екстри, базови модели предимно? Като си отговориш на тези въпроси, може пък нещо да ти светне в главата и да сее усетиш...
  • #25
    7 rate up comment 4 rate down comment
    до: Man ( преди 9 години )
    Ти ми говориш за 1 (един), а аз ти говоря за масата. За общото, а не за отделен, единичен случай. Сега схващаш ли разликата или да ти го поясня по друг по-*** начин?
  • #24
    9 rate up comment 4 rate down comment
    до: Man ( преди 9 години )
    Абе нали ти казах, че си много зле. Пак не разбра какво ти казвам. повтарям по точки, пък дано вече разбереш:1. В Германия не се купува толкова Р8 без значение с кой двигател2. Германците са една от най-стиснатите нации3. Дори и богатите немци не налитат масово на скъпи коли, а пестят, защото...върни се на т.24. Ако много вървеше в Германия Р8, то със сигурност стиснатите германци щяха да вземат по-евтиното5. Уж с германци работиш, а още не си им разбрал манталитета. Това е учидващото...
  • #23
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Man ( преди 9 години )
    И понеже даваш пример и аз ще ти дам. Въпросния немец (Дортмунд), с който работя вече 2 години има Х5 за първа кола и 911 Кабрио за втора, като се фръцкаше, че имал 25к. евро в екстри на поршето си. Та има хора и хора.
  • #22
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Man ( преди 9 години )
    Ти нещо се оплете, май! Точно защото 100 000 евро са нищо пари за богатите немци, затова не им е проблем да си вземат В10, вместо В8 и затова В8 за Р8 няма да се предлага. Аз точно това обяснявам през цялото време, но схващането не ти е сила. явно. Да, с немци правя бизнес, що невъзможно ли ти се вижда?
  • #21
    9 rate up comment 4 rate down comment
    до: Man ( преди 9 години )
    Шефът на банката в която карах стаж преди да завърша беше много богат човек. Предполагам имаше стотици милиони евро, както разправяха другите служители. Та той караше Смарт и живееше в апартамент под наем. На едно събиране на сътружниците на банката са го попитали защо не си вземе по-представителна кола и къща, а той им отговорил, че всичките пари са му на борсата и те му носят още повече пари. Ако ги затвори в къща и скъпа кола той губи от тях и нищо не печели. Та такива ми ти работи...
  • #20
    7 rate up comment 3 rate down comment
    до: Man ( преди 9 години )
    Ти в Бг правиш бичнес с германци, пък аз в Германия правя бизнес с българи сигурно. Много си зле честно. Само да те светна, защото никак не познаваш немците и ще ти кажа, че за богатите немци 100 000 евро са нищо пари. По немските стандарти богат човек се води този, който има в банковата сметка над 3 млн. евро и доходът му е над 20 000 евро на месец. Ти ми говориш за германци, които са средни ръка хора и за които също не е проблем тази кола, но както казах немците са стиснати и не купуват такива
  • #19
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Man ( преди 9 години )
    До германеца:Пич, тук говорим за кола на стойност 100к.+ евро, която се купува от багати хора. Сандвичи, БГ Черноморие, Копривщица и пословичната пестеливост на Германците не играят в този разговор щото това не е кола за сиромаси. Нямам нищо против, че познаваш Германците кви са стиснати (аз правя бизнес с Германци), ама това не са тея дето си купуват Р8. И е така да си знаеш, над 1/3 от Р8 остават в Германия, демек им е основен пазар.