IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Honda няма да пуска заместник на Accord

Популярният европейски модел на марката ще бъде спрян тази година

Honda няма да пуска заместник на Accord

Honda няма да пуска заместник на Accord
Европейският Accord. Снимка: Honda

Honda спира продажбите на модела Accord в Европа и няма намерение да участва занапред в този пазарен сегмент, съобщава Automotive News Europe.

Решението на японците е провокирано от намаляващите продажби в сегмента, който е доминиран от автомобилите на германските производители на премиум машини.

"Безсмислено е да участваме в сегмент, в който дори най-популярните играчи, като Volkswagen Passat и Ford Mondeo, губят позиции срещу премиум предложенията BMW 3-Series и Mercedes C-Class", споделя пред изданието Леон Бранан, ръководител на британското подразделение на Honda.

Honda въвежда Accord на европейските пазари през 1977 година, а през 1992 започва да го произвежда в завода си в Суиндън, Англия. След 2000 година станалият популярен със своята надеждност модел отново започва да се произвежда в Япония. Скъпата йена и транспортните разходи не позволяват на Honda да се бори успешно с по-достъпните като цена европейски предложения.

Така се стига до 2014 година, когато европейският Accord реализира пореден спад в продажбите си - с цели 19% до едва 3453 продажби, сочат данните на JATO Dynamics.

Общите продажби на марката е Европа през годината достигат 133 268 (спад с 5%), калкулирайки пазарен дял от 1%, става ясно от статистиката на ACEA.

За настоящата година обаче японците предвиждат ръст в продажбите си на континента, подпомогнат от новото поколение на кросовъра HR-V, който ще бъде наличен от пролетта. Също през тази година ще бъде пуснат и обновеният CR-V, който е най-добре продаваната машина на марката в Европа.

Тагове: Honda Accord
0 от 500
  • #24
    8 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Автомобилът няма слаби страни....Само неотварящи се при нужда еърбеци...
  • #23
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Ми сега ако спрат и църцивика - отгде ше му зимам резервни части, а!? Бах маа му - пак се набутах до ушите в ориза!
  • #22
    19 rate up comment 4 rate down comment
    инженера ( преди 9 години )
    Това е нагледен пример как инженерите са си свършили перфектно работата, но икономистите ги провалят. Цялата икономическа политика на компанията е прекалено мудна, тромава и дървена. Трябва им повече гъвкавост и лавиране. По време на криза всички смъкват цените, а Хонда ги държи високи. Не става да отидеш да си купуваш кола, да имаш в сметката си повече пари от цената на колата, но при запитване за отпущане на кредит от банката на Хонда те да отказват кредита. В Европа икономистите са им дървари
  • #21
    13 rate up comment 5 rate down comment
    evgobul ( преди 9 години )
    ...jalko naistina, xybava kola e...
  • #20
    18 rate up comment 6 rate down comment
    инженера ( преди 9 години )
    Акорда с супер. Много по-добро предложение от повечето. Самата кола няма слаби страни. На външен вид е доста атрактивна, а не скучаан, като немските събратя. Има обаче един проблем при Хонда. Много пъти съм писал за него и ще го повторя. Това е ценовата им политика. Цените на колите са им много високи. Не лавират и нямат гъвкава ценова политика. Не правят отстъпки и няма намаление в шоурумовете им. Банката на Хонда е зле в смисъл, че лихвите при финансиране са големи и често не отпущат заеми.
  • #19
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да за това си стоиш "стойностно" в сервиза на ВАГ, докато пишеш глупости от телефона в тоя форум, за да се приобщавате "сервизните абонаменти" към нещо общо.
  • #18
    12 rate up comment 19 rate down comment
    Хондьо ( преди 9 години )
    Грозен,чуплив,с евтина пластмаса,слаби мотори,архаични екстри,тесен вътре ***.Никой не е луд да предпочете това извращение пред немските уникални машини
  • #17
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да не говорим, че подобно увеличение на мощността, просто ей така софтуерно, води до намаляване на ресурса на двигателя и системите, както и до увеличаване на вредните емисии. Иначе в гаража на бай *** може и 400 коня да ти я направят, ама това не е сериозно за един производител, който трябва и се стреми да спазва еко нормите и да постигне перфектния баланс между вървене и разход на гориво, както и ресурс на двигателя
  • #16
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    То така става софтуерно двигателите ги правят 200к.с. и 260 к.с. и ги монтират на квото им падне? Точно затова немските автомобили при равни коне са по-бавни от японските - там всичко е на конвейр и масовка, а при нормалните марки за всеки модел и двигател има различни настройки на двигател, трансмисия и още много елементи. Демек ако искаш да предлагаш качествено трябва да изпипаш нещата, още повече само немците си мислят, че има понятие, като "Спортен дизел вариант". Искаш вървеж - бензин.
  • #15
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    не е така Дошо виж Toyota купува от BMW но пак спира модел ,явно говорим за друго