IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi и Fiat влизат в спор за имена на модели

Германците се надяват да получат правата върху Q2 и Q4

Audi и Fiat влизат в спор за имена на модели

Audi ще се опита да получи разрешение от алианса Fiat Chrysler Automobiles (FCA) да използва имената Q2 и Q4 за бъдещите си кросовъри. Това съобщава изданието Car, като се позовава на свои източници.
Audi и Fiat влизат в спор за имена на модели
Към момента тези два наименования са запазени от марката Alfa Romeo, която е собственост на FCA. С индекс Q2 са обозначени моделите 147 и 159, които са с предно задвижване и самоблокиращ диференциал на предната ос, докато с Q4 – версията на 159 със система 4х4.

В Audi планират да дадат името Q2 на най-компактния си кросовър, въпреки че очакванията бяха той да се казва Q1. Ръководството на компанията от Инголщат даде „зелена светлина“ на проекта още през 2013 г., а серийният модел трябва да се появи на пазара през 2016 г.

„Идеята ни е да запазим името Q1 за още по-малък кросовър, който ще използва архитектурата на следващото поколение на Audi A1. А названието Q4 ще бъде за всъдеход, който да заеме място между Q3 и Q5“, обясни представител на компанията пред Car.

Според изданието шефът на FCA Серджо Маркионе сега ще трябва да вземе решение дали да продаде на Audi правата върху двете имена, тъй като те едва ли някога ще бъдат използвани отново от Alfa Romeo. Очаква се преговорите да бъдат доста тежки, тъй като Маркионе е в много лоши отношения с председателя на Съвета на директорите на VW Group Фердинанд Пиех.

Не е изключено Маркионе умишлено да постави Аudi в ситуация, при която германската компания да бъде принудена да търси нови имена на своите бъдещи модели.

Снимка: Audi

 

 

Тагове: audi q2 audi q4 fca
0 от 500
  • #19
    10 rate up comment 2 rate down comment
    razgradski pop ( преди 9 години )
    зависи колко пари ще предложи Ауди на Фиат...
  • #18
    14 rate up comment 2 rate down comment
    KKK ( преди 9 години )
    Къв им е преоблема на Ауди- това са числа и винаги има по-малко. Ще направят Q1 и за по-малките модели базирани на ФВ Поло и ФВ Ъп ще ползват Q0.02 Q0.01
  • #17
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Пича с класацията уби всичко у феновете на ВАГ ... Ауди на 2ро място по ненадеждни двигатели VW в топ 10... А фиат е в топ 10 на НАЙ-НАДЕЖДНИТЕ редом с японките ест. Поредното доказателство за нискокачествената продукция на ВАГ.
  • #16
    18 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    А за алфа какво да говорим? Били какви? ***? Затова ли 159-тката при излизането си на теста с преките си конглокенти - форд мондео, бмв 3та серия и т.н. е на първо място в теста за стабилност в завой? М? И то тест правен от немци? Само като видите теста и как другите автомобили се кълчотат, като каруци, а алфата е като залепена, БИ трябвало на нормален човек да му светне под каскета, че Алфата е направена освен карасива и сигурна и солидна и т.н.Ама вие сте, като коне с капаци -жалка работа
  • #15
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    А ФИАТ груп има в пъти повече патенти от ВАГ и ауди и то значими патенти, а не за крушки в купето и форма на лампата в купето и подобни простотии, като ауди.Ако неможете да си намерите и тази информация и почнете да бълвате пак глупости, може и да ви отделя време да ви дам линк. Ама така е по-сладко да се мъчите :D
  • #14
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Алфа ползва Q4 в мнооого модели и за в бъдеще ще го ползва. Все едно Фиат да иска от Ауди да си кръсти някой модел quattro? Що не прил*пате патока а? Дъртия пергиш Маркионе сигурно ще им одере кожата за тия 2 букви или няма да им даде въобще нищо да ползват.
  • #13
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ОООО да слагайте минуси фенчета на ВАГ, така ми прайте кеф, като гледам каква болка ви доставя истината. ХахАхАх а в случая дори няма и място за бращолевене на глупости - всичко е черно на бяло : Оххххх кеф кеф кеф - както ги наричат феновете на немските кошници "италианските ***/кошници и т.н." ги спукват от бой през цялата история на моторните спортове.Ех друго си е да си се доказал в WRC,Ф1 и къде ли не
  • #12
    5 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тези пък FIAT, не стига, че правят само ***, но имат наглостта да претендират. Баси талашарите!
  • #11
    10 rate up comment 14 rate down comment
    до феатаджиите ( преди 9 години )
    Разликата между Ауди и Алфа е,че означението Q за едните е необходимо за да ПРАВЯТ автомобили, а за другите е само спомен и повод за създаване на пречки.
  • #10
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    А едно време не е било, както сега без конглокенция. Тогава освен пилотите и технологичните нововъведения са играели основната роля! Ето затова ЛАНЧА И ФИАТ са ненадминати в WRC, защотов в условията на техническа конглокенция през годините са печелили. В днешно време автомобилите са ЕДНАКВИ, заради много стриктните правила,а победата зависи от пилота и правилните гуми и настройки на автомобила за всяко трасе. Ей това е истината, затова и VW чакаха Льоб да се откаже и тогава влезнаха в WRC-мишки