IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi и Fiat влизат в спор за имена на модели

Германците се надяват да получат правата върху Q2 и Q4

Audi и Fiat влизат в спор за имена на модели

Audi ще се опита да получи разрешение от алианса Fiat Chrysler Automobiles (FCA) да използва имената Q2 и Q4 за бъдещите си кросовъри. Това съобщава изданието Car, като се позовава на свои източници.
Audi и Fiat влизат в спор за имена на модели
Към момента тези два наименования са запазени от марката Alfa Romeo, която е собственост на FCA. С индекс Q2 са обозначени моделите 147 и 159, които са с предно задвижване и самоблокиращ диференциал на предната ос, докато с Q4 – версията на 159 със система 4х4.

В Audi планират да дадат името Q2 на най-компактния си кросовър, въпреки че очакванията бяха той да се казва Q1. Ръководството на компанията от Инголщат даде „зелена светлина“ на проекта още през 2013 г., а серийният модел трябва да се появи на пазара през 2016 г.

„Идеята ни е да запазим името Q1 за още по-малък кросовър, който ще използва архитектурата на следващото поколение на Audi A1. А названието Q4 ще бъде за всъдеход, който да заеме място между Q3 и Q5“, обясни представител на компанията пред Car.

Според изданието шефът на FCA Серджо Маркионе сега ще трябва да вземе решение дали да продаде на Audi правата върху двете имена, тъй като те едва ли някога ще бъдат използвани отново от Alfa Romeo. Очаква се преговорите да бъдат доста тежки, тъй като Маркионе е в много лоши отношения с председателя на Съвета на директорите на VW Group Фердинанд Пиех.

Не е изключено Маркионе умишлено да постави Аudi в ситуация, при която германската компания да бъде принудена да търси нови имена на своите бъдещи модели.

Снимка: Audi

 

 

Тагове: audi q2 audi q4 fca
0 от 500
  • #29
    21 rate up comment 3 rate down comment
    Йордан ( преди 9 години )
    Немците да си платят и готово бе, ако ли не да ядат по една италианска паста и да умуват как да си кръстят грозните "джипчета". Това е истина, спор за абривиатура, която към моделите на Алфа е допълнително обозначение към даден модел според това дали е 4х4 или не, а в Ауди е име на модел. Алфа Ромео ползват Q4 обозначението от времето, когато повечето глупави български ВАГ фенчета не са се родили или са ходили прави под масата. На критиците предлагам да се ограмотят преди да се излагат селски!
  • #28
    19 rate up comment 3 rate down comment
    Любопитен ( преди 9 години )
    До Анонимния с фантазиите, че Ланчиа яла бой от Ауди във ВРЦ:Накратко:ВРЦ титли - Ланчиа с 10 ( 1во място ); Ауди с 2Победи във ВРЦ - Ланича със 73 ( 3то); Ауди 24 ( 8мо )Кола с най-много победи във ВРЦ - Ланчиа Делта - 46 ( поделено 1во място с Импреза ); Ауди ги няма в 10ката
  • #27
    12 rate up comment 2 rate down comment
    //// ( преди 9 години )
    Хм странно. Написах един коментар в който просто казвам,че FCA и сега използва абревиатурата Q4 в моделите Quatroporte и Ghibli. Дадох и линк за снимка,но .....ми изтриха коментара.
  • #26
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    При най-надеждните автомобили Ауди А4 печели във всички категории. Естествено Тойота при надеждните няма:http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/18810-nai-nadejdnite-avtomobili-spored-dekra/
  • #25
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Фолксваген не знам дали правят най-калпавите двигатели ама разсипват наградите за двигател на годината заедно с БМВ, Мерцедес, за разлика от Тойота, последната награда за двигател Тойота е печелила с модела GT86 обаче този двигател не е на Тойота а е двигателя на Субару BRZ ха ха. Толкова по въпроса.
  • #24
    6 rate up comment 8 rate down comment
    до професорите ( преди 9 години )
    И понеже вие правите ПОВЕЧЕ от 400 теста на НОВИ автомобили всяка година,сте в правото си да пишете всякакви глупости,изсмукани от пръстите.Ясна е статистиката и за марките с най-много сервизни акции/десетки милиони/,ясно е кои коли убива/било с акселерация,или липса на спирачки,или с въздушни възглавници.Ясно е и кои са най-глобяваните фирми за скрита информация за дефекти с опасност за клиентите.И продължавате да си живеете в един измислен свят и да творите глупости.
  • #23
    9 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Инересно как Ланчиа са му "яли боя" на S1 при положение, че Ауди S1 има само една победа във WRC и то през 1985та, когато е втората версия Audi Quattro Sport S1""Нали ти писах да спреш да лъжеш. Ауди печели рали шампионата през 1983 и 1984г. а през 1985г. Група Б където шампиона е Ауди е закрита и Ауди спират участието си във WRC И тогава Ланча и те решили да си сложат S на Делтата, това ти обясних, толкова е просто. Ти от къде ги измисли тези лъжи? Като не разбираш трай си, не ставай за смях
  • #22
    3 rate up comment 9 rate down comment
    клсаации-критерии ( преди 9 години )
    Над 400 коли се изправят пред теста на *** BILD всяка година. Изпитанията ни са разделени в шест основни категории каросерия, задвижване, комфорт, динамика, екологичност и разходи. Максимумът от точки на превозно средство е 700. При такъв резултат автомобилът би бил абсолютно перфектен от статистическа гледна точка, но за съжаление това не отговаря на действителността. Средният резултат от почти 1000 тествани коли е 413 точки. Автомобили с 480 точки или повече се смятат за много добри. При резултат от над 500 точки колата заслужава голямо уважение.
  • #21
    5 rate up comment 13 rate down comment
    още класации ( преди 9 години )
    10. BMW218d - 535pt. 9. Mercedes S500 - 537pt. 8. BMW X5 30d - 540pt. 7 BMW 730d - 544pt. 6. BMW 520d Aut. - 546pt. 5. Audi A8 3.oTDI - 548pt. 4. Audi A7 3.0TDI - 551pt. 3. BMW X3 2.0d - 562pt. 2. VW GolfSp.tV.2otdi - 563pt. 1.Audi Q520TDI - 564pt.
  • #20
    6 rate up comment 7 rate down comment
    класации за надеждно ( преди 9 години )
    критерии:Над 400 коли се изправят пред теста на *** BILD всяка година. Изпитанията ни са разделени в шест основни категории каросерия, задвижване, комфорт, динамика, екологичност и разходи. Максимумът от точки на превозно средство е 700. При такъв резултат автомобилът би бил абсолютно перфектен от статистическа гледна точка, но за съжаление това не отговаря на действителността. Средният резултат от почти 1000 тествани коли е 413 точки. Автомобили с 480 точки или повече се смятат за много добри. При резултат от над 500 точки колата заслужава голямо уважение.