IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi и Fiat влизат в спор за имена на модели

Германците се надяват да получат правата върху Q2 и Q4

Audi и Fiat влизат в спор за имена на модели

Audi ще се опита да получи разрешение от алианса Fiat Chrysler Automobiles (FCA) да използва имената Q2 и Q4 за бъдещите си кросовъри. Това съобщава изданието Car, като се позовава на свои източници.
Audi и Fiat влизат в спор за имена на модели
Към момента тези два наименования са запазени от марката Alfa Romeo, която е собственост на FCA. С индекс Q2 са обозначени моделите 147 и 159, които са с предно задвижване и самоблокиращ диференциал на предната ос, докато с Q4 – версията на 159 със система 4х4.

В Audi планират да дадат името Q2 на най-компактния си кросовър, въпреки че очакванията бяха той да се казва Q1. Ръководството на компанията от Инголщат даде „зелена светлина“ на проекта още през 2013 г., а серийният модел трябва да се появи на пазара през 2016 г.

„Идеята ни е да запазим името Q1 за още по-малък кросовър, който ще използва архитектурата на следващото поколение на Audi A1. А названието Q4 ще бъде за всъдеход, който да заеме място между Q3 и Q5“, обясни представител на компанията пред Car.

Според изданието шефът на FCA Серджо Маркионе сега ще трябва да вземе решение дали да продаде на Audi правата върху двете имена, тъй като те едва ли някога ще бъдат използвани отново от Alfa Romeo. Очаква се преговорите да бъдат доста тежки, тъй като Маркионе е в много лоши отношения с председателя на Съвета на директорите на VW Group Фердинанд Пиех.

Не е изключено Маркионе умишлено да постави Аudi в ситуация, при която германската компания да бъде принудена да търси нови имена на своите бъдещи модели.

Снимка: Audi

 

 

Тагове: audi q2 audi q4 fca
0 от 500
  • #39
    13 rate up comment 0 rate down comment
    al ( преди 9 години )
    Аз карам Алфа 155 Ку4-ка голяма тръпка си е 2.0 турбо. Струва колкото едно ауди ауролд хаха
  • #38
    7 rate up comment 1 rate down comment
    добре тогава ( преди 9 години )
    Не четете AutoBild! Ами четете ***,Motor und Sport,Top Gear,четете класациите за автомобил N1 на Европа,САЩ,Япония.Или нищо от това не ви харесва и всичко е платено от "оня с рулетката".Панелни *** безмозъчни!
  • #37
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Пичове намесвам ви се в спора ама не можах да се стърпя.Специално за тестовете на Ауто Билд за Алуди А4 беше писано, че е за теста е подбран специално прегледан автомобили, не случайно набелязан и *** пак се беше издънил с гръм и трясък.Смятайте самите шваби си признават ама тука някакви които са виждали Алуди само на картинка или най-много пред мола дават компетентни мнения.
  • #36
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    а в теста, който е дал някой по-долу участват не 400 автомобила, а десетки хиляди. А и тия *** от аутобилд тестват един автомобил от модел не 1000. Дефектите така според теб дали се хващат или не? Я се покаже я не ... тука има тука нема, аз те лъжа ти ми верваш, че и по 5++ лева даваш за брой на тва лайшко списание.
  • #35
    18 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Кво четеш бе ? Техническа литература? Технически тестове или измислените тестове на АУтобилд - ХОРА НА КОИТО ИМ ПЛАЩАТ ВАГ?!?!?!?!? ти верно нямаш акъл в тая китара...400 коли тествали и аз мога да взема да хода по шоурумите да тествам коли и да си измислям колко са зле едни и колко добре други, като ми плащат ... Журналист и тест/класация не ми я хвали - това са псевдо разбирачи, които в 90% от случайте са платени.А за Аутобилд... само некомпетентните четат това списание - пълна боза е.
  • #34
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "немското стегнато оформяне на автомобила"къде е стегнато бре, в пресата за скраб ли?
  • #33
    2 rate up comment 10 rate down comment
    да,дрисльо, ( преди 9 години )
    Понеже нямам достатъчно "акъл" и информация - просто чета! И ти давам данни от хора,които ТЕСТВАТ по 400 автомобили на година. И ако ми кажеш защо трябва да приема твоето виждане за нещата,а не тяхното - слушам те!Затова сме на последно място в Европа- защото недоучени и прости неудачници имат самочувствието да дават оценки на "мазни вурстове,каски итн",тракащи на ком-па в бл.237,вх Ж,ет 8-ми в микрорайон 15 ти на квартал 16-ти.И чакат някоя европейска помощ/от Германия/ за да заредят газ за5 л
  • #32
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Аутобилд и класации, ало дървения философ, там казват да даден модел има повече, екстри по-динимичен двигател и по-икономичен с по-ниска цена, но точките отиват при гоуф например, заради немското стегнато оформяне на автомобила ... Смешки такива, сравнявате резултати от конкретни дефекти с резултати от карането на журналисти, на които им се плащат заплатите от ВАГ? Боже вие нямате и капка акъл бе... неможе да сте толкова слепи за истината ... направо немога да повярвам, колко необразовани има.
  • #31
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    И U2 е заето. Не е хубаво да се сравняват VAG подобия на автомобили с Ирландска легендарна група.
  • #30
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе `талианците да отдадат под наем примерно за 3-5 години за 100-200 млн. на Ауди и готово бре. Толкова е просто. Давайте подписка да пишем тука форума и да помагаме на немците, нали тука 90 % са им фенове, що да не им ударим едно балканско коляно? ;)