IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

NSX получава Type R версия

Това обяви главният инженер на модела Тед Клаус

NSX получава Type R версия

NSX излиза в Type R версия
Възроденият NSX ще има още по-спортна версия, пише АutoExpress, цитирайки главният инженер на модела Тед Клаус.

Второто поколение на Acura NSX бе представено преди дни на автомобилното изложение в Детройт. Към момента все още не са известни точните технически характеристики на модела, но пък става ясно, че в японската компания вече работят по още по-брутална версия.

Върховият модел най-вероятно ще получи добавка Type R в името си, като ще демонстрира дори по-агресивен стил и още по-висока мощност.

Тед Клаус не пожела да представи конкретни данни за горещия модел, като се измъкна със завоалираното: "Убеден съм, че автомобилните фенове искат да видят чистокръвна червена модификация на NSX". И добавяйки, че първата версия на второто поколение на модела бе представена в сив цвят, докато серийният модел се появи в червено и с по-висока от първоначално обявената мощност.
NSX излиза в Type R версия
Както и да е, въпросният Type R вариант на NSX най-вероятно няма да се появи скоро, особено като се има предвид, че японците все още не съобщили финалните показатели на стандартния модел.

Клаус обаче потвърди, че представеният в Детройт модел има над 550 к.с., а ускорението му от място до 100 км/час става за по-малко от 4 секунди.

Инженерът разкри също така, че NSX ще струва около 150 000 долара, а основните му конкуренти на пазара са Porsche 911 Turbo, Audi R8 V10 и Ferrari 458 Italia.

Снимки: NAIAS.com

Подробна информация за второто поколение на NSX вижте ТУК
 

Тагове: honda nsx acura nsx type r
0 от 500
  • #3
    13 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Няма как японец да направи кола и после да искат 150 000 долара за нея.
  • #2
    14 rate up comment 12 rate down comment
    trb ( преди 9 години )
    Тед Клаус 100% е чист японец....как бее те са толкова технологично напреднали, че няма как просто главния инжинер да не е японец...просто няма как тази нация, която е светлинни години напред в автомобилната индустрия да повери толкова важна длъжност на друг освен на някой японски иноватор-гении.
  • #1
    22 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ха-ха, главният инженер на модела ТЕД КЛАУС!