IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият NSX е готов за пътя и пистата

В Детройт се състоя премиерата на серийната версия на спортния модел

Новият NSX е готов за пътя и пистата

След редица концепции и няколко години на развитие новото поколение на Acura NSX е готово. Серийната версия на спортната японска кола дебютира на автосалона в Детройт и ще бъде на пазарите още тази година.
Новият NSX е готов за пътя и пистата
Серийната версия на второто поколение NSX почти напълно повтаря дизайна на последната концептуална версия. Основна разлика обаче има в задвижващата система.

Инженерите на компанията са се отказали от атмосферния V6 двигател, показан с концепцията, като са заложили на V6 мотор с двойно турбо. Агрегатът е част от хибридна система, разполагаща с три електрически мотора - два на задната ос и един, поставен между трансмисията и двигателя с вътрешно горене.

Благодарение на хибридната система новият NSX разполага със задвижване към четирите колела, наречено от производителя Sport Hybrid Super Handling All-Wheel Drive. Любопитна е и скоростната кутия, която е нова разработка, има два съединителя и 9 предавки.
Новият NSX е готов за пътя и пистата
Информация за мощността на хибридния агрегат липсва, но спекулациите сочат, че конските сили са най-малко 550. Загадка остават и динамичните характеристики на колата.

От японската компания обаче посочват, че серийният вариант е нараснал на размери. В сравнение с концепцията той е малко по-дълъг, малко по-широк и малко по-висок. Дължината на модела е 4470 мм, широчината - 1940 мм, и височината - 1215 мм. Междуосието пък се простира на 2630 мм.

Моделът е оборудван с динамична система за управление Dynamic System, която предлага няколко режима - тих, спортен, суперспортен и пистов. Тя променя настройките на двигателя, трансмисията, електромоторите и шасито, като влияе и на звука на бензиновия мотор. Налична е също така технология за бърз старт, наречена Zero delay (нулево забавяне).

Всички подробности за серийната версия на новия NSX ще бъдат разкрити по-късно тази година, когато трябва да стартират и продажбите.

Информация за цените липсва, но от Acura вече обявиха, че моделът ще струва струва колкото Audi R8, но динамичните му характеристики ще бъдат измерими с тези на Ferrari 458 Italia.

Снимки: Acura

 

Тагове: honda nsx acura nsx
0 от 500
  • #74
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Каквито и данни да има, цената не си заслужава.Еее я пък ти!?Значи някое германско дърво въпреки, че няма да има тези данни цената ще си заслужава а?Ти от коя психиатрия изпълзя бе?
  • #73
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Дошо до :-( ( преди 9 години )
    Додж Стелт е менте на Мицубиши 3000ГТ , което е пуснато в производство успоредно с NSX.Тия работи ще ги разправяш на децата пред блока не тук.
  • #72
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    В Детрой имаше и една друга премиера! Прремиера на един наистина легендарен автомобил, кален в състезания и имащ спортна слава. Този автомобил показва какво е дизайн и аеродинамика. Този автомобил ще има v6 twin-turbo мотор, какъвто имат Форд в ДАЙТОНА.Това което Хонда показва е изключително грозна, нехармонична и адски скъпа кола! Каквито и данни да има, цената не си заслужава. Хонда трябва да е за народа!....оххх...ама наистин ае много грозно това....и е по-скъпо от Порше...WTF...***...
  • #71
    5 rate up comment 5 rate down comment
    :) ( преди 9 години )
    аха ясно,този път са направили нещо като менте на ферари,астон мартин и малко от кадилак.не е зле.миналият път беше менте на додж стелт и форд проб.сега поне от по класни марки имитират.в добра посока се развиват нещата :).А който си го кефи да и се радва.поредната японска резачка.като всички други..Само че този път е с още 4 двигателя та като се повреди да струва колкото 4 автомобила накуп.
  • #70
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Високотехнологичната марка ХОНДА трябва да е за народа пък тракащия СОЦваген да е за аристокрацията а?***!
  • #69
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Хонда трябва да е за народа! Аааа я пък ти?Една друга марка има претенциите, че е за народа пък в същото време се опитва да се прави на аристократ.Хонда е за хората като цяло не за народа
  • #68
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хахаха!Някой беше писал по-надолу, че логото на Хонда било:"Първо човека, после машината!"Е няма такъв смях!Ами прочети съседната статия за рекордната глоба наложена на Хонда в САЩ за смъртта на много хора причинена точно от недодяланата Хонда, която са прикривали с години!
  • #67
    6 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    В Детрой имаше и една друга премиера! Прремиера на един наистина легендарен автомобил, кален в състезания и имащ спортна слава. Този автомобил показва какво е дизайн и аеродинамика. Този автомобил ще има v6 twin-turbo мотор, какъвто имат Форд в ДАЙТОНА.Това което Хонда показва е изключително грозна, нехармонична и адски скъпа кола! Каквито и данни да има, цената не си заслужава. Хонда трябва да е за народа! ....оххх...ама наистин ае много грозно това....и е по-скъпо от Порше...WTF...***...
  • #66
    5 rate up comment 5 rate down comment
    аКура ( преди 9 години )
    Очаквах пвече...
  • #65
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Е, няма какво да се каже, колаата е перфектна. И предишните NSX са били класи и тази е страхотна. НЕ СЪМ ФЕН НА ХОНДА ИЛИ ЯПОНСКИТЕ ФИРМИ, но признавам, че правят невероятни качествени коли.И въобще не само олите, а и всичко което правят е качествено.Единственият японски ( а може би и в света ) автопоризводител който е самостоятелен, не се обединява с този или онзи и въпреки това просперира, печели добре и прави качествени продукти, дори повече от много други конглокеннти.